CamillaT89 skriver:
Du kunne begynde med at spørge dig selv, hvordan vi kunne få en langt bedre babyside, der ville huse og rumme alle!? Er det bare positivitet frem for alt, eller hvad? Koste hvad det vil? Det er da ignorance der vil noget! Stand up, for christs sake 
Det her er ikke demokrati - det er diktatur!
JA, det er en privatejet side, men vi har været brugere her i lige så lang tid, som dem, der nu styrer siden. Vi var engang på samme niveau, men det er vi åbenbart ikke længere!? Nu bliver vi smidt ud, fordi vi sætter os imod? Dét synes jeg ikke er i orden.
Og come on.. Du må da have forventet, at folk kommer med "negative" kommentarer, når du tager emnet op igen!
Hvis du er så utilfreds med denne side og måden den drives på - hvorfor forlader du den så ikke bare stille og roligt??
Jeg spurgte hvor den gamle tråd blev af, det har adviklet sig til lidt af hvert, men langt flere positive indlæg end negative!
Du VAR engang på samme niveau som dem der nu styre siden, men ikke længere.
De laver så meget bag skærmen som vi ikke kan se, som ikke rager os og hvorfor ikke bare lade det blive sådan??
Hvis du gerne vil bestemme herinde, så må du jo "søge" ind som staff.. ( held og lykke )
Men når det så er sagt - så synes jeg IGEN, at du skal være meget velkommen til at oprette dig egen tråd, som du selvfølgelig kan spamme med sure og nedladende ord, det er dit valg.. Men det her er MIN tråd og den skal du fandeme ikke ødelægge..
Den VAR blevet vendt til noget POSITIVT!!!