Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

stm2812

Lykke86 skriver:

Jeg har ik været inde på baby i over en måned, så jeg er heldigvis også gået glip af alt det negative, denne her omgang ihvertfald

Ja selvom man virkelig føler sig lidt udenfor, så er jeg nu også meget tilfreds med ikke at være inde i alt hvad der er sket (: Jeg håber bare ikke det får lov til at ødelægge denne fantastiske side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

wamse

CamillaT89 skriver:

Du kunne begynde med at spørge dig selv, hvordan vi kunne få en langt bedre babyside, der ville huse og rumme alle!? Er det bare positivitet frem for alt, eller hvad? Koste hvad det vil? Det er da ignorance der vil noget! Stand up, for christs sake 

Det her er ikke demokrati - det er diktatur! 

JA, det er en privatejet side, men vi har været brugere her i lige så lang tid, som dem, der nu styrer siden. Vi var engang på samme niveau, men det er vi åbenbart ikke længere!? Nu bliver vi smidt ud, fordi vi sætter os imod? Dét synes jeg ikke er i orden. 

Og come on.. Du må da have forventet, at folk kommer med "negative" kommentarer, når du tager emnet op igen! 

Anmeld

1. november 2011

Frøken J.

CamillaT89 skriver:

Wow, hvor er det blevet fascistisk og diskriminerende herinde!! Kig jer nu omkring; I gasser alle folk, der sætter spørgsmålstegn ved situationen? Vil I kun ha' uselvstændige røvslikkere herinde, eller hvad? Det bliver da lidt trivielt i længden? 

Grunden til at folk gør oprør, er fordi vi har været her i lige så lang tid, som nogle af jer moderatorer har. Det er sgu også vores side. Vi har elsket at være her. Det er en fantastisk side, men ledelsen fungerer bare ikke. Der har aldrig været de her problemer, da der var den gamle ledelse.  

Peace 

Er man da uselvstændig røvslikker hvis man ikke sætter spørgsmålstegn, men egentlig er enig med staffs håndtering af sagerne, eller hvad siger du?

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Okey.... Få det da offentlig gjort herinde!? 

TILLYKKE 

Hihi, det har jeg da lige gjort

Vil ikke overspamme, men vil selvfølgelig også gerne dele min glæde <3

Takker søde

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Honey<3 skriver:

Takker søde

Iiiih tillykke Hvor er det bare rigtig dejligt for dig..

for i morgen til jobsamtalen (:

Anmeld

1. november 2011

CamillaT89

Frøken J. skriver:

Er man da uselvstændig røvslikker hvis man ikke sætter spørgsmålstegn, men egentlig er enig med staffs håndtering af sagerne, eller hvad siger du?

Det er åbenbart kun én type mennesker, staff ønsker herinde. Fordi man sætter spørgsmålstegn er man ikke nødvendigvis en "ballademager". Det handler simpelthen blot om retfærdighed. Er det retfærdigt, at folk, som elsker og har elsket baby.dk, bliver smidt ud på rad og række? Er det retfærdigt, at ledelsen som regel ikke tager konstruktiv kritik fra aktive brugere til sig? Er det retfærdigt at dele mennesker op i de "gode" og de "onde"? 

Er det ikke BARNLIGT, at der ikke bliver lyttet til alle sider af en sag, så der kan blive fundet en GOD og FORNUFTIG løsning på problematikken i stedet for at folk bliver slettet?

Ledelsen siger, at der er problemer med at holde siden kørende, for der er ikke nok medlemmer, og der bliver ved at blive skabt et dårligt omdømme - hvordan bekæmper de så dét? Jo, de skaber endnu mere splid og had mellem brugerne herinde. Mon det hjælper at slette alle brugerne, når der netop MANGLER støtte og opbakning til siden PÅ GRUND AF, at de sletter brugere uden at lytte til deres begrundelser. Det er da at grave sin egen grav! - og det bidrager I alle med, når I bakker op om den måde at håndtere konflikterne på!

Hvis I virkelig er FOR baby.dk, så tag dog og find en ordentlig løsning, der er til gavn for alle. Det eneste I alle sammen gør er at skabe krig. Hvad bidrager det til, tror I?

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Takker søde

Ja.. Men i en tråd for sig selv....? 

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

CamillaT89 skriver:

Du kunne begynde med at spørge dig selv, hvordan vi kunne få en langt bedre babyside, der ville huse og rumme alle!? Er det bare positivitet frem for alt, eller hvad? Koste hvad det vil? Det er da ignorance der vil noget! Stand up, for christs sake 

Det her er ikke demokrati - det er diktatur! 

JA, det er en privatejet side, men vi har været brugere her i lige så lang tid, som dem, der nu styrer siden. Vi var engang på samme niveau, men det er vi åbenbart ikke længere!? Nu bliver vi smidt ud, fordi vi sætter os imod? Dét synes jeg ikke er i orden. 

Og come on.. Du må da have forventet, at folk kommer med "negative" kommentarer, når du tager emnet op igen! 

Hvis du er så utilfreds med denne side og måden den drives på - hvorfor forlader du den så ikke bare stille og roligt??

Jeg spurgte hvor den gamle tråd blev af, det har adviklet sig til lidt af hvert, men langt flere positive indlæg end negative!

Du VAR engang på samme niveau som dem der nu styre siden, men ikke længere.

De laver så meget bag skærmen som vi ikke kan se, som ikke rager os og hvorfor ikke bare lade det blive sådan??

Hvis du gerne vil bestemme herinde, så må du jo "søge" ind som staff.. ( held og lykke )

Men når det så er sagt - så synes jeg IGEN, at du skal være meget velkommen til at oprette dig egen tråd, som du selvfølgelig kan spamme med sure og nedladende ord, det er dit valg.. Men det her er MIN tråd og den skal du fandeme ikke ødelægge..

Den VAR blevet vendt til noget POSITIVT!!!

Anmeld

1. november 2011

Frøken J.

CamillaT89 skriver:

Det er åbenbart kun én type mennesker, staff ønsker herinde. Fordi man sætter spørgsmålstegn er man ikke nødvendigvis en "ballademager". Det handler simpelthen blot om retfærdighed. Er det retfærdigt, at folk, som elsker og har elsket baby.dk, bliver smidt ud på rad og række? Er det retfærdigt, at ledelsen som regel ikke tager konstruktiv kritik fra aktive brugere til sig? Er det retfærdigt at dele mennesker op i de "gode" og de "onde"? 

Er det ikke BARNLIGT, at der ikke bliver lyttet til alle sider af en sag, så der kan blive fundet en GOD og FORNUFTIG løsning på problematikken i stedet for at folk bliver slettet?

Ledelsen siger, at der er problemer med at holde siden kørende, for der er ikke nok medlemmer, og der bliver ved at blive skabt et dårligt omdømme - hvordan bekæmper de så dét? Jo, de skaber endnu mere splid og had mellem brugerne herinde. Mon det hjælper at slette alle brugerne, når der netop MANGLER støtte og opbakning til siden PÅ GRUND AF, at de sletter brugere uden at lytte til deres begrundelser. Det er da at grave sin egen grav! - og det bidrager I alle med, når I bakker op om den måde at håndtere konflikterne på!

Hvis I virkelig er FOR baby.dk, så tag dog og find en ordentlig løsning, der er til gavn for alle. Det eneste I alle sammen gør er at skabe krig. Hvad bidrager det til, tror I?

Jeg gider ikke blander mig i al den fnidder der kører lige nu. Jeg har en klar holdning. Jeg ved godt hvad der er sket/sker bag, jeg kan godt se hvad der sker her, og jeg er på staffs side. Og det handler ikke om at være en uselvstændig røvslikker, det handler om at kunne se fornuften i de metoder, som de pt er tvunget til at tage i brug. Og det kan jeg. Mere har jeg ikke at sige til den sag - Jeg gider sku bare ikke stemples som røvslikker, blot fordi jeg er enig med staff.

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

stm2812 skriver:

Iiiih tillykke Hvor er det bare rigtig dejligt for dig..

for i morgen til jobsamtalen (:

Mange tak

Til begge dele faktisk, håber virkelig på at få jobbet imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.