Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

ano14316

Mikkel's mor <3 skriver:

Det vil jeg gøre.. undre mig bare over at der bliver slettet den ene tråd efter den anden, samt brugere..

Jamen det er jo tråde af brugere og brugere der ikke vil forstå det. 

Trådene bliver slettet fordi det er tråde der er skabt for at skabe dårlig stemning - lige på nær "den vigtigste tråd" men der har vi også fået en forklaring

Brugerne bliver slettet fordi de vælger ikke at følge ganske simple regler. som at man ikke må oprette tråde, hvis eneste formål er at skabe dårlig stemning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Mikkel's mor <3

Caroline86 skriver:

Og så er det jo at jeg kan undre mig du stadig er bruger herinde, hvis din holdning til os er ""!?

Men nej, det er muligt du TROR du ved hvad der foregår bagom siden (det er der tilsyneladende nogle stykker der tror) men indtil videre er der ingen af Jer der har ramt rigtigt

Jeg synes du skal finde en anden side, når du synes baby.dk er så træls. Jeg er vild med siden og menneskerne herinde, venskaber for livet og saglige og gode debatter. Synd at de skal tilsmudses af brugere som ikke kan lide at være her!? Det virker da som spild af din tid?

hmm vil så sige er der er flere beviser på at det er sandt end at det er usandt..

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Benjamin03012011 skriver:

Jeg skrev til dig.
Og kan lige skrive det her så.

- Det er rigtigt ja, men de billeder der er blevet lagt op i debatter kan man ikke selv slette, det SKAL staff gøre.

Dejligt at du melder dig på banen herinde, kunne ikke huske hvad du hed heller, så havde aldrig "fundet" dig

Årh, på den måde..

Tror godt at staff vil hjælpe hende ( sof?? ) hvis hun spurgte pænt

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

Mikkel's mor <3 skriver:

Jo tror mig ved nu ret meget om det der sker og er sket..
og kan godt forstå at i ikke vil have det ud.. det må da være pinligt at en baby side går ind for det..

Så må du jo finde en side der ikke får dig til at

Jeg ville da ikke være herinde hvis jeg fik det sådan.. Hvorfor er du?

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Stjernestoev skriver:

Ellers bliver de jo bare fuldt til døren

Lige præcis Hvilket er kanon, men at folk så bagefter skal oprette lange debatter om de "forsvundene" brugere, det er da at trække tingene for langt ud

Anmeld

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mikkel's mor <3 skriver:

hmm vil så sige er der er flere beviser på at det er sandt end at det er usandt..

arhg... det kommer så an på hvad man har set og hvad man ikke har set Det kunne jo tænkes der blev tilbageholdt nogle ting andre steder fra fordi det IKKE er nødvendigt at blande alle andre ind i det?

Men lad nu det ligge... Det står dig frit for at forlade siden hvis du ikke kan lide at være her! Negative brugere der ikke stoler på os og på baby.dk kan vi, helt ærligt, ikke bruge til noget i forsøget på at opretholde den gode stemning!

Så du skal være velkommen til at blive hvis du "tør" stole på vores arbejde, men ellers synes jeg ikke du skal bruge dit krudt på siden

hav en dejlig dag

Anmeld

1. november 2011

Mikkel's mor <3

Så må du jo finde en side der ikke får dig til at

Jeg ville da ikke være herinde hvis jeg fik det sådan.. Hvorfor er du?

...

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

...

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

den er da også på hårdt arbejde, Honey

Dejligt med positive og aktive brugere herinde!!! LOVE it

Ja lidt er den vidst, men jeg vil også gerne nå "ind" til de folk som ikke skal ødelægge det for os andre!

Haha, du vænner dig aldrig til at skrive Honey, til mig

Hvis i lukker baby.dk , så "skylder" i mig en anden side, hvad skal jeg ellers bruge AL min tid på??

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

Benjamin03012011 skriver:

Jeg skrev til dig.
Og kan lige skrive det her så.

- Det er rigtigt ja, men de billeder der er blevet lagt op i debatter kan man ikke selv slette, det SKAL staff gøre.

Hvad gælder, når du offentliggør oplysninger om dig selv?
Når du offentliggør billeder af eller oplysninger om dig selv, gør du det samtidig muligt for andre at bruge oplysningerne. Datatilsynet vil som oftest ikke kunne hjælpe dig med at få andre til at slette de oplysninger eller billeder, som du selv har offentliggjort.
Du kan eventuelt påberåbe dig ophavsret til dine billeder - men Datatilsynet kan ikke hjælpe dig med spørgsmål om ophavsret.
Et godt råd: Tænk dig om, inden du lægger oplysninger ud på internettet - gør kun de oplysninger tilgængelige, som du er indstillet på, skal kunne findes på internettet for altid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.