Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Mikkel's mor <3

det er fordi du ikke kender til alt der er foregået og stadig foregår bag om den her side... Vi har nogle flere kort på hånden end Jer, og det er derfor I bliver nødt til at stole på at vi gør VORES arbejde for at gøre baby.dk til et godt sted for JER

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Darling<3

Stjernestoev skriver:

Man må da gerne være utilfredse med ting, uden at man behøves at smutte. Så længe man overholder reglerne..

Ved ikke om jeg fik formuleret mig dårligt, men jeg mente at  - Hvis folk er utilfredse med reglerne og måden staff vælger at drive siden på, så må de jo fide et andet sted at være.. Det er deres eget valg om de vil accepetere dette

Anmeld

1. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Har du lige citeret mig ?? I så fald er det da forsvundet

citerede dig kun da jeg sendte linket

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

stm2812 skriver:

nej det ville være virkelig frygteligt. Så lad os håbe på en bedre stemning herinde nu, så vi kan bevare baby.dk

Ja for pokker, det lyder som en fair deal

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

Honey<3 skriver:

Ved ikke om jeg fik formuleret mig dårligt, men jeg mente at  - Hvis folk er utilfredse med reglerne og måden staff vælger at drive siden på, så må de jo fide et andet sted at være.. Det er deres eget valg om de vil accepetere dette

Ellers bliver de jo bare fuldt til døren

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg tænker lige nu på en tråd hvor der var en der spurgte efter en der var blevet slette da de havde en handel igang..

Hvis nogle smutter når de er igang med en handel, så kan man kontakte staff og få hjælp den vej igennem, det er ingen grund til at lave en laaaang debat om hvor personen er henne og hvorfor hun/han valgte at smutte inden handlen var afsluttet!

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

Jeg skrev til dig.
Og kan lige skrive det her så.

- Det er rigtigt ja, men de billeder der er blevet lagt op i debatter kan man ikke selv slette, det SKAL staff gøre.

Anmeld

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

...

Og så er det jo at jeg kan undre mig du stadig er bruger herinde, hvis din holdning til os er ""!?

Men nej, det er muligt du TROR du ved hvad der foregår bagom siden (det er der tilsyneladende nogle stykker der tror) men indtil videre er der ingen af Jer der har ramt rigtigt

Jeg synes du skal finde en anden side, når du synes baby.dk er så træls. Jeg er vild med siden og menneskerne herinde, venskaber for livet og saglige og gode debatter. Synd at de skal tilsmudses af brugere som ikke kan lide at være her!? Det virker da som spild af din tid?

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

citerede dig kun da jeg sendte linket

Okay, så forstår jeg det bedre.. Tror bare min computer vælger at strejke en gang imellem

Anmeld

1. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Okay, så forstår jeg det bedre.. Tror bare min computer vælger at strejke en gang imellem

den er da også på hårdt arbejde, Honey

Dejligt med positive og aktive brugere herinde!!! LOVE it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.