Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Darling<3

stm2812 skriver:

Helt enig...

Er først for nylig rigtig begyndt at bruge baby.dk men så bliver man godt nok også helt hooked.

Det er virkelig tarveligt hvis nogen får lukket denne fantastiske side

Jeg er super sygt afhæning af baby.dk, der går ikke en dag hvor jeg ikke logger ind mindst 5 gange om dagen

Det er ikke bare tarveligt, men virkelig lavt...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til alt det her, blev faktisk rigtig ked af det igår da jeg læste hvad Zafir skrev, vil sku ikke miste mit cyberspace home!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mikkel's mor <3 skriver:

Det vil jeg gøre.. undre mig bare over at der bliver slettet den ene tråd efter den anden, samt brugere..

det burde ikke undre dig hvis du nåede at læse tråden fra i går (hvilket det lyder til?)

De der ikke er interesseredei at støtte op om den gode stemning på baby.dk har vi ikke lyst til at have herinde! Det er jo præcis det tråden i går handlede om.

Du er nødt til at stole på at de ting vi foretager os herinde er for alles bedste. Vi forsøger bare at drive siden så godt som muligt og gøre flest muligt medlemmer glade! Og jo, det kan ikke undgå at ramme nogle der ikke er enige, men så er det jo heldigvis frit for at finde et andet forum end vores Vi er glad for vores brugeres støtte og vi har brug for den...

Anmeld

1. november 2011

Mikkel's mor <3

Caroline86 skriver:

det burde ikke undre dig hvis du nåede at læse tråden fra i går (hvilket det lyder til?)

De der ikke er interesseredei at støtte op om den gode stemning på baby.dk har vi ikke lyst til at have herinde! Det er jo præcis det tråden i går handlede om.

Du er nødt til at stole på at de ting vi foretager os herinde er for alles bedste. Vi forsøger bare at drive siden så godt som muligt og gøre flest muligt medlemmer glade! Og jo, det kan ikke undgå at ramme nogle der ikke er enige, men så er det jo heldigvis frit for at finde et andet forum end vores Vi er glad for vores brugeres støtte og vi har brug for den...

Nej jeg nåede ikke at læse den.. men han bare ikke se at folk kommer med noget negativt ved at spørge hvor xxx er fx..

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Mikkel's mor <3 skriver:

hmm så syntes jeg bare det er underligt at slette tråde hvor folk spørg efter en person.. og at folk bliver slettet hele tiden..

Hvis det er en gammel bruger, så kan jeg ikke se at det er nødvendigt at snakke om det herinde, og hvad der er sket siden brugeren ikke er her mere, det kommer ikke os ved!!

Hvis det derimod er en bruger som har født, men ikke være på i noget tid, så vil jeg da gerne informer dig om at de tråde ikke bliver slettet..

Men hvis folk er utilfredse, så kan de jo bare smutte, "døren" står åbent for dem..

Anmeld

1. november 2011

Caroline86

Mikkel's mor <3 skriver:

Nej jeg nåede ikke at læse den.. men han bare ikke se at folk kommer med noget negativt ved at spørge hvor xxx er fx..

det er fordi du ikke kender til alt der er foregået og stadig foregår bag om den her side... Vi har nogle flere kort på hånden end Jer, og det er derfor I bliver nødt til at stole på at vi gør VORES arbejde for at gøre baby.dk til et godt sted for JER

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Honey<3 skriver:

Jeg er super sygt afhæning af baby.dk, der går ikke en dag hvor jeg ikke logger ind mindst 5 gange om dagen

Det er ikke bare tarveligt, men virkelig lavt...

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til alt det her, blev faktisk rigtig ked af det igår da jeg læste hvad Zafir skrev, vil sku ikke miste mit cyberspace home!!!

nej det ville være virkelig frygteligt. Så lad os håbe på en bedre stemning herinde nu, så vi kan bevare baby.dk

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Caroline86 skriver:

det er fordi du ikke kender til alt der er foregået og stadig foregår bag om den her side... Vi har nogle flere kort på hånden end Jer, og det er derfor I bliver nødt til at stole på at vi gør VORES arbejde for at gøre baby.dk til et godt sted for JER

Godt sagt

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

Honey<3 skriver:

Hvis det er en gammel bruger, så kan jeg ikke se at det er nødvendigt at snakke om det herinde, og hvad der er sket siden brugeren ikke er her mere, det kommer ikke os ved!!

Hvis det derimod er en bruger som har født, men ikke være på i noget tid, så vil jeg da gerne informer dig om at de tråde ikke bliver slettet..

Men hvis folk er utilfredse, så kan de jo bare smutte, "døren" står åbent for dem..

Man må da gerne være utilfredse med ting, uden at man behøves at smutte. Så længe man overholder reglerne..

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

Har du lige citeret mig ?? I så fald er det da forsvundet

Anmeld

1. november 2011

Mikkel's mor <3

Honey<3 skriver:

Jeg tænker lige nu på en tråd hvor der var en der spurgte efter en der var blevet slette da de havde en handel igang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.