Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Darling<3

saxi skriver:

Ja den må være slettet, for på min profil kan jeg heller ikk se det indlæg jeg skrev i den.. Pist væk..

Hååååber ikk der var skabt splid deri også - håber ikke det kommer til at påvirke baby.dk's fremtid..

Same here Både på mobilen og computeren er tråden væk ..

Jeg synes bare det er så utroligt at Zafir skal bruge så lang tid, lægge ( eller ligge ) så mange følelser i den, og så er der stadig nogle som ikke fatter budskabet!!

Hvis man er så utilfreds med reglerne herinde, så kan man oprette sit eget fora og lave sine egne regler.. !

Jeg frygter desværre at siden er lukket om ikke så lang tid, synes bare ikke det er fair at nogle skal ødelægge det for andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Mikkel's mor <3

Den er vel blevet slettet som de mange andre herinde..
men de får jo ikke de rygter(sandheden) til at forsvinde bare ved at slette tråde og brugere, noget må de skjule..  

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

stm2812 skriver:

Jeg er slet ikke inde i alt det der er sket, så blev nødt til lige at tage den fra starten af, og så bliver man lige lidt hooked

Men var da også noget overrasket over den negative stemning. Jeg er åbenbart gået uden om al debatten, og har ikke rigtig oplevet dårlig stemning herinde før nu.

Synes det er rigtig rigtig ærgeligt at nogen skal ødelægge det sådan, og ikke bare acceptere og respektere zafir og staffs beslutning. Og det var simpelthen så godt skrevet af Zafir

Man er vel altid klar på at læde lidt ballade, men derfra og så til at blande sig, der skal være langt..

Det var super godt skrevet af Zafir, hvilket også er grund til at det er ærgeligt at tåden er slettet !

Håber bare hun og de andre i staff er klar på at give "os" en chance for at gøre baby.dk til et bedre sted uden fnidder og sladder i krogene!!

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Man er vel altid klar på at læde lidt ballade, men derfra og så til at blande sig, der skal være langt..

Det var super godt skrevet af Zafir, hvilket også er grund til at det er ærgeligt at tåden er slettet !

Håber bare hun og de andre i staff er klar på at give "os" en chance for at gøre baby.dk til et bedre sted uden fnidder og sladder i krogene!!

Helt enig...

Er først for nylig rigtig begyndt at bruge baby.dk men så bliver man godt nok også helt hooked.

Det er virkelig tarveligt hvis nogen får lukket denne fantastiske side

Anmeld

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mikkel's mor <3 skriver:

men de får jo ikke de rygter(sandheden) til at forsvinde bare ved at slette tråde og brugere, noget må de skjule..  

ikke noget at skjule - blot opfølgningen på at nu er det slut = ude af verden Du skal være velkommen til at læse den tråd der er oprettet med begrundelse, så bliver du måske knapt så mistroisk omking os og vores arbejde herinde

https://www.baby.dk/debat/143420pi1/ordet-er-frit/den-vigtigste-traad--nu-lukket.aspx

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg tror bestemt ikke at de skjuler noget for os, men derimod bare vælger at slette tråde med negativitet, for at holde en god stemning oppe herinde..

Og det med at Danmark er et frit land, ja det er rigtigti nok , men det her er en privat side, lavet af privatpersoner og derfor kan de sætte deres regler som de vil - men at der er noge som ikke vil acceptere det, det synes jeg er lavt.. Så kan de lave deres egen site, og se hvor meget tid og lyst det kræver at drive et fora.. !

Anmeld

1. november 2011

Mikkel's mor <3

Caroline86 skriver:

ikke noget at skjule - blot opfølgningen på at nu er det slut = ude af verden Du skal være velkommen til at læse den tråd der er oprettet med begrundelse, så bliver du måske knapt så mistroisk omking os og vores arbejde herinde

https://www.baby.dk/debat/143420pi1/ordet-er-frit/den-vigtigste-traad--nu-lukket.aspx

Det vil jeg gøre.. undre mig bare over at der bliver slettet den ene tråd efter den anden, samt brugere..

Anmeld

1. november 2011

Mikkel's mor <3

Honey<3 skriver:

Jeg tror bestemt ikke at de skjuler noget for os, men derimod bare vælger at slette tråde med negativitet, for at holde en god stemning oppe herinde..

Og det med at Danmark er et frit land, ja det er rigtigti nok , men det her er en privat side, lavet af privatpersoner og derfor kan de sætte deres regler som de vil - men at der er noge som ikke vil acceptere det, det synes jeg er lavt.. Så kan de lave deres egen site, og se hvor meget tid og lyst det kræver at drive et fora.. !

hmm så syntes jeg bare det er underligt at slette tråde hvor folk spørg efter en person.. og at folk bliver slettet hele tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.