Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Darling<3

CamillaT89 skriver:

Er du ikke snart træt af at være så skide underdanig? Det må da være frustrerende i længden!

Jeg forlader ikke bare siden, fordi jeg godt kan li' at være her! Jeg forlader ikke siden, fordi jeg har været bruger i flere år, og har været lige så afhængig af den som dig! Jeg gør oprør, fordi der ikke skal være forskelsbehandling, og det forstår jeg simpelthen ikke hvordan du kan støtte!? Jeg forstår det ikke? Du siger selv: VI(inklusiv dig selv) VAR på samme niveau som dem, men ikke længere. Bryder du dig om at være i en position som mindreværdig? Er det fair? Vi er ligemeget værd alle sammen, og vi burde alle sammen have lige meget at sige. Dét gør jeg oprør imod, og jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du prøver at bekæmpe mig og blive personlig?! Hvorfor bliver du overhovedet personlig?

Er jeg underdanig??!:/ Jamen tak, sådan ser jeg nu ikke mig selv.. Jeg sidder ikke og er trist over at der er nogle herinde som bestemmer mere end andre, tværtimod.. Og hvor er det nu lige jeg bliver personlig?? Det har jeg faktisk meget svært ved at se.. Jeg har bedt dig om at oprette din egen tråd som du kan fylde med hvad du vil, det skal bare ikke ske her hvor vi er NOGEN som prøvet at være åbensindet og glade...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Darling<3

Vivian87 skriver:

Wuhuuuu  Stort tillykke!!! 

Mange tak søde...

Anmeld

1. november 2011

CamillaT89

Honey<3 skriver:

Er jeg underdanig??!:/ Jamen tak, sådan ser jeg nu ikke mig selv.. Jeg sidder ikke og er trist over at der er nogle herinde som bestemmer mere end andre, tværtimod.. Og hvor er det nu lige jeg bliver personlig?? Det har jeg faktisk meget svært ved at se.. Jeg har bedt dig om at oprette din egen tråd som du kan fylde med hvad du vil, det skal bare ikke ske her hvor vi er NOGEN som prøvet at være åbensindet og glade...

Du VAR engang på samme niveau som dem der nu styre siden, men ikke længere.

De laver så meget bag skærmen som vi ikke kan se, som ikke rager os og hvorfor ikke bare lade det blive sådan??

Hvis du gerne vil bestemme herinde, så må du jo "søge" ind som staff.. ( held og lykke )

Der var slet ingen skjulte provokationer? Nej vel? 

Men hør her, putte.. Du kan ikke oprette en tråd, og så bestemme, HVEM, der må skrive og HVAD folk skal skrive i den. Så må du gøre det i en privat gruppe! 

Det er så bare ærgerligt, at du ignorerer problemet bag. Tror vi alle har det åbensindede i os, men det er bare ikke os alle, der ignorerer den nuværende situation, som den ser ud!

Anmeld

1. november 2011

CamillaT89

Laulund87 skriver:

Underdanig?! Hold op hvor er du nedladende!

Er man underdanig fordi man har en anden mening om tingene end jer? Hvis vi ikke bare lige falder for alt det sladder der kører?

Du skriver at du ikke vil støtte det herinde, jamen så smut da

Reglerne er så simple.. Støt op her og kom ikke med nedladende kommentarer. Hvorfor er det svært at forstå?

Fordi du er nemlig ikke nedladende?? Hmm

Du læser tydeligvis ikke, hvad jeg skriver, og hvad der er blevet skrevet til mig. Glem det, tulle!

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

CamillaT89 skriver:

Fordi du er nemlig ikke nedladende?? Hmm

Du læser tydeligvis ikke, hvad jeg skriver, og hvad der er blevet skrevet til mig. Glem det, tulle!

Hehe okay

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

CamillaT89 skriver:

Du VAR engang på samme niveau som dem der nu styre siden, men ikke længere.

De laver så meget bag skærmen som vi ikke kan se, som ikke rager os og hvorfor ikke bare lade det blive sådan??

Hvis du gerne vil bestemme herinde, så må du jo "søge" ind som staff.. ( held og lykke )

Der var slet ingen skjulte provokationer? Nej vel? 

Men hør her, putte.. Du kan ikke oprette en tråd, og så bestemme, HVEM, der må skrive og HVAD folk skal skrive i den. Så må du gøre det i en privat gruppe! 

Det er så bare ærgerligt, at du ignorerer problemet bag. Tror vi alle har det åbensindede i os, men det er bare ikke os alle, der ignorerer den nuværende situation, som den ser ud!

Putte, ligefrem?? Jeg er hverken personlig, provokerende eller blind overfor hvad du skriver.. Men at du bliver ved på denne måde - fatter jeg ikke en dyt af.. Hvad staff laver bag skærmen, snakker om eller har af "problemer" kommer ikke os ved! Jeg tror bare vi skal være glade for at de har lysten til at skabe en tryg side, for vores skyld.. Held og lykke - tror ikke at du nogensinde kommer til at blive en del af staff når du blander dig i ting som reelt ikke er din sag, derfor skrev jeg som jeg gjorde.. I og med at det er mig som har startet debatten og du kommer med en bølge af negative ting, så kan jeg sagtens bede dig om at gå pænt udenom min debat, men så flink er du jo heller ikke, at du ligefrem gør det.. Jeg orker helt ærligt ikke at skrive frem og tilbage med dig længere, vi kan højest blive enige om at være uenige! Forsat god dag - hold nu en pæn tone, så når du længest..

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Hehe okay

Sikke et sprog at fører søde, altså ikke dig Men nu er vi da en ballademager mindre

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

Honey<3 skriver:

Sikke et sprog at fører søde, altså ikke dig Men nu er vi da en ballademager mindre

Jamen vi kan slet ikke bruge det til noget! Ikke alt det fjendskab, ud med det

Smil til verden og lad være med at være så sur, det kunne mange lære af

Anmeld

1. november 2011

Vivian87

Laulund87 skriver:

Lige præcis! Negativitet gir ikke andet end hovedpinde, og avler ikke andet end negativitet!  

Det kræver meget mindre energi at smile en at se sur ud

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Lige præcis ud med de sure - ind med de glade Ja det var der mange der kunne lærer noget af, ingen tvivl der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.