Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Ja.. Men i en tråd for sig selv....? 

Argh??

Ikke lige nu søde, men skal nok oprette en tråd på et tidspunkt <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Jeg testede 6, 4 og 3 dage før mens Igår var jeg ved lægen og han lavede endnu en positiv test Altså med mit tis, ikke han's, haha...

Jeg er lige omkring 5+2 idag

HALLO!!!!???

TILLYYYYKKKEEEE!!!!

Og kan du SÅ se at komme igang med über spam vi skal se test, mave, høre om indholdet af dine opkastninger haha!!!

Anmeld

1. november 2011

wamse

Honey<3 skriver:

Hvis du er så utilfreds med denne side og måden den drives på - hvorfor forlader du den så ikke bare stille og roligt??

Jeg spurgte hvor den gamle tråd blev af, det har adviklet sig til lidt af hvert, men langt flere positive indlæg end negative!

Du VAR engang på samme niveau som dem der nu styre siden, men ikke længere.

De laver så meget bag skærmen som vi ikke kan se, som ikke rager os og hvorfor ikke bare lade det blive sådan??

Hvis du gerne vil bestemme herinde, så må du jo "søge" ind som staff.. ( held og lykke )

Men når det så er sagt - så synes jeg IGEN, at du skal være meget velkommen til at oprette dig egen tråd, som du selvfølgelig kan spamme med sure og nedladende ord, det er dit valg.. Men det her er MIN tråd og den skal du fandeme ikke ødelægge..

Den VAR blevet vendt til noget POSITIVT!!!

Ej det passer jo bare slet ikke, at denne her tråd var såååå positiv, for så da et indlæg her inde, hvor vi som har stillet sig kritisk til noget, da i den grad blev nedgjort, og når det sker, så er det da klart at der kommer respons.

Hvorfor et behov for at oprette et hvor blev den af tråd, når du da uden tvivl kunne regne ud, at det var for at få ro?

Anmeld

1. november 2011

Vivian87

Frøken J. skriver:

Jeg gider ikke blander mig i al den fnidder der kører lige nu. Jeg har en klar holdning. Jeg ved godt hvad der er sket/sker bag, jeg kan godt se hvad der sker her, og jeg er på staffs side. Og det handler ikke om at være en uselvstændig røvslikker, det handler om at kunne se fornuften i de metoder, som de pt er tvunget til at tage i brug. Og det kan jeg. Mere har jeg ikke at sige til den sag - Jeg gider sku bare ikke stemples som røvslikker, blot fordi jeg er enig med staff.

Gider heller ikke blande mig, men vil lige erklære mig helt enig her 

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

HALLO!!!!???

TILLYYYYKKKEEEE!!!!

Og kan du SÅ se at komme igang med über spam vi skal se test, mave, høre om indholdet af dine opkastninger haha!!!

Hahahaha, er så meget fald af grin sødeste!!

Sikke dog du kan formulere dig!!

Mange tak, synes efterhånden at den lille "prut" var længe ventet

Anmeld

1. november 2011

CamillaT89

Honey<3 skriver:

Hvis du er så utilfreds med denne side og måden den drives på - hvorfor forlader du den så ikke bare stille og roligt??

Jeg spurgte hvor den gamle tråd blev af, det har adviklet sig til lidt af hvert, men langt flere positive indlæg end negative!

Du VAR engang på samme niveau som dem der nu styre siden, men ikke længere.

De laver så meget bag skærmen som vi ikke kan se, som ikke rager os og hvorfor ikke bare lade det blive sådan??

Hvis du gerne vil bestemme herinde, så må du jo "søge" ind som staff.. ( held og lykke )

Men når det så er sagt - så synes jeg IGEN, at du skal være meget velkommen til at oprette dig egen tråd, som du selvfølgelig kan spamme med sure og nedladende ord, det er dit valg.. Men det her er MIN tråd og den skal du fandeme ikke ødelægge..

Den VAR blevet vendt til noget POSITIVT!!!

Er du ikke snart træt af at være så skide underdanig? Det må da være frustrerende i længden!

Jeg forlader ikke bare siden, fordi jeg godt kan li' at være her! Jeg forlader ikke siden, fordi jeg har været bruger i flere år, og har været lige så afhængig af den som dig! Jeg gør oprør, fordi der ikke skal være forskelsbehandling, og det forstår jeg simpelthen ikke hvordan du kan støtte!? Jeg forstår det ikke? Du siger selv: VI(inklusiv dig selv) VAR på samme niveau som dem, men ikke længere. Bryder du dig om at være i en position som mindreværdig? Er det fair? Vi er ligemeget værd alle sammen, og vi burde alle sammen have lige meget at sige. Dét gør jeg oprør imod, og jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du prøver at bekæmpe mig og blive personlig?! Hvorfor bliver du overhovedet personlig?

Anmeld

1. november 2011

Vivian87

Honey<3 skriver:

Nå i lækre girls

Skal vi ikke bare sige at nu har vi fået snakket tingene igennem og er blevet enige om at støtte op om et skønt baby site fremover??

Nu lyder jeg måske som om jeg skal bestemme det hele, hvilket jeg bestemt ikke skal, men kan vi ikke bare kæmpe og gøre vores for at her er rart at være?? Er man uvenner med nogle, så klar det over PB, opret ikke tråde om gamle brugere og sidst - snak ordenligt til hinanden

Jeg vil ikke miste mit baby-hjem

Nååååårh ja, siden at baby.dk måske lukker og jeg her igennem har fået mange gode bekendtskaber , så har jeg da lige en hemmelighed som jeg vil dele, mens vi stadig er her ---------

JEG SKAL VÆRE MOAR

Og så skal jeg til jobsamtale imorgen

Wuhuuuu  Stort tillykke!!! 

Anmeld

1. november 2011

CamillaT89

Frøken J. skriver:

Jeg gider ikke blander mig i al den fnidder der kører lige nu. Jeg har en klar holdning. Jeg ved godt hvad der er sket/sker bag, jeg kan godt se hvad der sker her, og jeg er på staffs side. Og det handler ikke om at være en uselvstændig røvslikker, det handler om at kunne se fornuften i de metoder, som de pt er tvunget til at tage i brug. Og det kan jeg. Mere har jeg ikke at sige til den sag - Jeg gider sku bare ikke stemples som røvslikker, blot fordi jeg er enig med staff.

Okay, men så må det jo også bare accepteres, at siden ender med at gå nedenom og hjem, for folk gider ikke finde sig i den behandling, og det forstår jeg udmærket godt! 

Det er jo ikke et frirum mere, så længe man skal være påpasselig med, hvad man siger - og nej, man skal ikke blive personlig, det er ikke det, jeg retfærdiggør for! 

Jeg fik 4 debatter låst, fordi folk var uenige med mig - jeg holdt en positiv tone gennem alle debatter, men de blev låst. Fair?

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

wamse skriver:

Ej det passer jo bare slet ikke, at denne her tråd var såååå positiv, for så da et indlæg her inde, hvor vi som har stillet sig kritisk til noget, da i den grad blev nedgjort, og når det sker, så er det da klart at der kommer respons.

Hvorfor et behov for at oprette et hvor blev den af tråd, når du da uden tvivl kunne regne ud, at det var for at få ro?

Fordi jeg blev citeret, intet andet..

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

CamillaT89 skriver:

Er du ikke snart træt af at være så skide underdanig? Det må da være frustrerende i længden!

Jeg forlader ikke bare siden, fordi jeg godt kan li' at være her! Jeg forlader ikke siden, fordi jeg har været bruger i flere år, og har været lige så afhængig af den som dig! Jeg gør oprør, fordi der ikke skal være forskelsbehandling, og det forstår jeg simpelthen ikke hvordan du kan støtte!? Jeg forstår det ikke? Du siger selv: VI(inklusiv dig selv) VAR på samme niveau som dem, men ikke længere. Bryder du dig om at være i en position som mindreværdig? Er det fair? Vi er ligemeget værd alle sammen, og vi burde alle sammen have lige meget at sige. Dét gør jeg oprør imod, og jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor du prøver at bekæmpe mig og blive personlig?! Hvorfor bliver du overhovedet personlig?

Underdanig?! Hold op hvor er du nedladende!

Er man underdanig fordi man har en anden mening om tingene end jer? Hvis vi ikke bare lige falder for alt det sladder der kører?

Du skriver at du ikke vil støtte det herinde, jamen så smut da

Reglerne er så simple.. Støt op her og kom ikke med nedladende kommentarer. Hvorfor er det svært at forstå?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.