Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Store dreng! Han er siiimpelthen så sød! Og voksen! Det er da slet ikke til at se at han er den yngste? Dejlige kinder - har helt lyst til at knibe dem, men lover at lade være. Husker meget tydeligt hvor røvirriterende det er Knus

1000 tak Mette!

Nej det siger folk jo, og jeg tænker ikke over det, men kan da måske godt se at han ligner "Jeres"... altså at det er længe siden egentlig, at man kunne se han er 2-3 mdr. yngre... Hmm, who knows, også lige meget, for han er toplækker og dejlig!  Ligesom de resterende kvartalsbabyer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

_-Kathrine-_

Her er lidt af Villads som blev 6 mdr her d. 20 (Ja, jeg har sneget mig herind fra 2. kvartal) 70 cm og 7600 gr
2 stk bisser... Står på alle 4 og rokker frem og tilbage, og her til aften troede vi han ville begynde at kravle, men det blev kun til lidt møflen baglænds

Og sikke nogle skønne skønne babyer i har jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Aj mand - skønne Johs Mos! (og et med Laurits også?)

Shit han er sød Carina, elsker vinduesbillederne...!!  og "jeg spiser lige et hjul" billedet ... og ... alle de andre!! 

Ja, de to soldater spiste pandekager hos Mor-Mette i sidste uge! Mums hun kan det der med pandekager! 

Vinduesbillederne var virkelig sjove at ta. Han ÅD vinduet!

Anmeld

24. oktober 2011

Janni.

Ih for dårligt altså! Nu er vi jo laaaangt bagud med billeder af lækre lille Silas hvor er han sød! Hvem kan stå for de kinder? De må blive kysser en masse?

Ha ha, ja i er bagud på vores regning. 

Normalt får de mange kys, men lige pt skriger han op når vi nærmer os hans ansigt. Han er syg med feber, snotnæse, rallen på lungerne. Så han er på panodil, astma medicin og pencillin. Medicin har han først fået her til aften, så satser på bedring imorgen. 

Billederne kan jeg vise lidt flere af når han er blevet frisk igen. Lige nu skiftes farmand og jeg om at have ham på armen. Det eneste sted, Silas vil være. 

Anmeld

24. oktober 2011

CA

piadas skriver:

Nej!! Vi har helt klart de bedste, sødeste og dejligste og klogeste!

Jeg tror altså også Johs mos bliver sådan en kravlenisse, så husk sikkerhedsnet under træerne og net til når han skal have en trampolin! Og sikring på hjørnerne på alle jeres møbler og gitter rundt om pejsen og alle de farlige ting. Dørhasper på alle skabslågerne...og og og... Måske du kan låne en rulle bobleplast af Mettemus?

Bobleplast er vist det nemmeste og billigste. Ej, så længe stikkontakter og reoler der kan fald ned over ham er sikret, og knive og andet skarpt er gemt væk, så tror jeg vi klarer den. Han kan ikke komme livsfarligt til skade herhjemme, men han kan blive godt og grundig blå

Anmeld

24. oktober 2011

CA

Diana... skriver:

Åhh  sikke nogen dejlige babyer vi alle har. 

Ditte. Jeg synes det er babyer til de bliver 1 år. 

Her er lidt af Nadia. 

Jeg ved godt at vi kun skal sige pæne ting om babyerne i den her tråd, men du er virkelig køn på det billede! Pandehåret lær dig

Og Nadia - hun er også en lækkermås! Hun ligner dig!

Anmeld

24. oktober 2011

CA

Sofia skriver:

Eeeej han er blevet stor. Elsker det billede hvor han bøjer sig frem, det hvor han har de grå bukser på. Ser jeg synes eller er det Laurits på et af billederne??

Hvad søger du job som?? Har glemt det..

Tak
Det er Laurits du ser. Vi var i Skive og få pandekager hos Mette-mor. Soldater skulle jo have deres løn efter den hårde krig i baghaven

Jeg søger job som ALT! Planerne er lidt indviklede og i kan ikke selv finde rundt i dem, så nu starter vi bare lige med at få penge i kassen

Har lige sendt en ansøgning afsted som medhjælper i privat dagpleje... 

Anmeld

24. oktober 2011

CA

Morellen skriver:

virkelig sjove billeder de der er taget gennem vinduet (eller hvad det nu er.. ) Skøn dreng

Jo det er et vindue Tak!

Marie er virkelig også sød - og må gi Sofia ret i, at den strik er for lækker. Du har vel selv været i gang kunne jeg tænke mig?

Anmeld

24. oktober 2011

CA

Kit skriver:

Skønne bebser i dette kvartal

Til Ditte: Er også ret vild med det billede, hvor Richard er på skuldrene af Mikkel. Skønno!

Her er et par stykker af Alberte - har begrænset mig til tre 

Hun kommer til at score for vildt med de øjne der! Farmand for travlt med at jage knallerter ud af indkørslen

Anmeld

24. oktober 2011

CA

bøgelund skriver:

vores prinsesse:

Neiiii Krøller! Hvor er de søde! Og mums nogle kinder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.