Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Nej!! Vi har helt klart de bedste, sødeste og dejligste og klogeste!

Jeg tror altså også Johs mos bliver sådan en kravlenisse, så husk sikkerhedsnet under træerne og net til når han skal have en trampolin! Og sikring på hjørnerne på alle jeres møbler og gitter rundt om pejsen og alle de farlige ting. Dørhasper på alle skabslågerne...og og og... Måske du kan låne en rulle bobleplast af Mettemus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Diana...

Åhh  sikke nogen dejlige babyer vi alle har. 

Ditte. Jeg synes det er babyer til de bliver 1 år. 

Her er lidt af Nadia. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

Kit

Morellen skriver:

Her er Mariehønen 

Ej, hvor er det bare nogle helt fantastiske billeder

Anmeld

24. oktober 2011

Sofia

Diana... skriver:

Åhh  sikke nogen dejlige babyer vi alle har. 

Ditte. Jeg synes det er babyer til de bliver 1 år. 

Her er lidt af Nadia. 

Hvor er hun blevet stor Diana. Så sød

Anmeld

24. oktober 2011

Sofia

isabellamor skriver:

jeg kunne jo blive ved i 100 år med tusindevis af billeder..

så er der hvertfald massiv billedspam af villads... (som nu ligger såååå sødt i sin seng og sover )

Han er bare en super smuk dreng

Anmeld

24. oktober 2011

MorEllen

Kit skriver:

Ej, hvor er det bare nogle helt fantastiske billeder

Tak Det er da også smukke billeder du har af din Alberte Og så dygtig hun er som kan stå op!

Anmeld

24. oktober 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Ih sikke mange fine babyer - for jo det må vi altså gerne kalde dem endnu.

Det er ved at være noget tid siden I har set billeder af Johannes. Vores kamera har haft lidt sygdom, men er nu tip top

Johannes er 9 mdr og har fået 6 tænder, kravler, rejser sig og går rundt med kurve og andet foran sig. Han er SKØN og jeg kan slet ikke forstå, at det aldrig blir "hverdag" med ham. Hver gang jeg tar ham op, forundres jeg over hvor dejlig han er! 

Han er over alt og i alt, og det har givet 2 blå øjne og nogle ordentlige buler. Han er vild og jeg kan godt regne ud, at jeg kommer til at stå under træerne og se meget nervøs ud om nogle år... 

Han skal begynde i DP om en måned, og jeg tror han kommer til at elske det! Jeg er så småt begyndt at sende ansøgninger ud, og håber virkelig at få noget!

Nå, billedspam - det er hvad det blev til! 

Eeeej han er blevet stor. Elsker det billede hvor han bøjer sig frem, det hvor han har de grå bukser på. Ser jeg synes eller er det Laurits på et af billederne??

Hvad søger du job som?? Har glemt det..

Anmeld

24. oktober 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Så kon jeg også forbi en computer - og endda med et kabel til min mobil medbragt også! Hvem skulle have troet at det var muligt?

I får lidt billeder af Lauritsfisen. Han er 9,5 mdr, 73 cm, 9,5 kgs dejlighed med fire tænder og nr. 5 og 6 på vej.Han har stadig ikke fået lært at kravle rigtig, men møver der ud af. Han er til gengæld blevet god til at rejse sig op ad alt muligt. Det koster nogle buler og blå mærker, men han har efterhånden lært at sætte sig ned igen. Han er glad, glad, glad og snaaaaakker, råber og hviner. Jeg synes han er i en så dejlig alder hvor vi får mere og mere respons og tovejskommunikation. Han leger kuk-kuk-bøh, Laurits er sååå stooor, klappekage (i andres hænder og egne fødder, han har ikke fundet ud af at klappe i sine egne hænder endnu), og siger mmmmmm når han er sulten eller godt kan lide maden. I dag har jeg forsøgt at klippe ham lidt. Det gik ikke godt, så nu skal han ha hue på i nogle uger

Der er nok en der har fået en fin vinterjakke?? Snyyyyd!!! Elsker billederne, de kunne sagtens tåle et gensyn. Håber I har det godt.

Anmeld

24. oktober 2011

Isabella_mor

Sofia skriver:

Han er bare en super smuk dreng

årrh tak

Anmeld

24. oktober 2011

Kit

Morellen skriver:

Tak Det er da også smukke billeder du har af din Alberte Og så dygtig hun er som kan stå op!

Tak. Ja, hun står op overALT. Puha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.