Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Så stor og dejlig han bliver! Skønt billede. Hvilken svømmer bruger i?

Ved Møllestien, så det er kun om lørdagen vi kan komme der.. men snart åbner Spanien igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Ih sikke mange fine babyer - for jo det må vi altså gerne kalde dem endnu.

Det er ved at være noget tid siden I har set billeder af Johannes. Vores kamera har haft lidt sygdom, men er nu tip top

Johannes er 9 mdr og har fået 6 tænder, kravler, rejser sig og går rundt med kurve og andet foran sig. Han er SKØN og jeg kan slet ikke forstå, at det aldrig blir "hverdag" med ham. Hver gang jeg tar ham op, forundres jeg over hvor dejlig han er! 

Han er over alt og i alt, og det har givet 2 blå øjne og nogle ordentlige buler. Han er vild og jeg kan godt regne ud, at jeg kommer til at stå under træerne og se meget nervøs ud om nogle år... 

Han skal begynde i DP om en måned, og jeg tror han kommer til at elske det! Jeg er så småt begyndt at sende ansøgninger ud, og håber virkelig at få noget!

Nå, billedspam - det er hvad det blev til! 

Altså, dejlige store dreng! Synes slet ikke billederne yder ham retfærdighed - man kan jo slet ikke se hvor lynhurtig han er, den lille sprællemand? Men deeejlige og helt vildt gode billeder. SÅ fede de to med vinduerne, og dem med sæbeskum og og og! Og så selvfølgelig det af de to pandekagespisende guldklumper

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ved Møllestien, så det er kun om lørdagen vi kan komme der.. men snart åbner Spanien igen

Det kan jeg godt forstå- hvad ligner det også at lukke det så længe? Er han vild med det? Dykker i også? Laurits har egentæigt syntes at det har været fedt at være i svømmeren, men så glemte han hvordan man dykker, så nu er det så som så med begejstringen

Anmeld

25. oktober 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Det kan jeg godt forstå- hvad ligner det også at lukke det så længe? Er han vild med det? Dykker i også? Laurits har egentæigt syntes at det har været fedt at være i svømmeren, men så glemte han hvordan man dykker, så nu er det så som så med begejstringen

Jeg har ikke prøvet at dykke med ham endnu, jeg er vist for bange af mig..måske jeg skulle prøve

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Dejligt der er ved at være styr på diverse hængepartier. Hvordan så alt i alt nu, selvom du savner Århus, er du glad for jeres beslutning? Kram

Jeg er helt sikkert glad for det. Det andet var uholdbart. Nu er vi blevet en lille familie igen, spiser aftensmad sammen næsten hver dag osv. Det er dejligt at se hvordan Laurits ikke længere kun er mors dreng, og hvordan Jens igen har fået mere mod på at have ham alene, fordi Laurits også er blevet mere tryg ved ham. Men jeg savner Århus og alle dem vi kender dernede. Jeg havde egenligt regnet med at. Det ville være mere som at "komme hjem" at flytte til Skive, men det er det overhovedet ikke. Det er dog virkeæog skønt at komme tæt på familien, som vi ser min. en gang i ugen nu

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg har ikke prøvet at dykke med ham endnu, jeg er vist for bange af mig..måske jeg skulle prøve

Jeg har heller aldrig været vild emd at dykke ham. Måske det er det han kan mærke? Nu trækker han vejret under vand, så der er måske ikke noget at sige til at han blir ked? Til babysvøm har vi gjort det fra de var helt små og stadig habde dykkerefleks, men den er de vokset fra nu, så så ved jeg ikke hvordan man lettest lærer dem det.

Anmeld

25. oktober 2011

blomst84

Mettemus skriver:

Også dejlige billeder fra jer - som altid. Især det med bladene. Det ser virkelig ud som om det er det fedeste i verden. Visne blade

Hihi ja nogen gange skal der ikke særlig meget til en færdig toiletrulle, en gryde ske osv osv

Anmeld

25. oktober 2011

blomst84

Carina87 skriver:

Såååå sød! Og tyk he he hvor er hun sød med alle de fine folder(vælger jeg at kalde dem)

Skøn pige, som virkelig ser ud til at have det sjovt!

ja hun har stadig alle sine elastikker og dejlige babylår

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

blomst84 skriver:

Hihi ja nogen gange skal der ikke særlig meget til en færdig toiletrulle, en gryde ske osv osv

Ja faktisk alt der ikke er født som legetøj

Anmeld

25. oktober 2011

CA

Sofia skriver:

Okay, jeg synes nemlig jeg mindedes noget om at du ville læse videre, men jeg må huske forkert. Krydser fingre for der snart dumper et job ned til dig

Det vil jeg også. Men vi vil så meget lige nu, at vi er godt og grundig forvirrede! Så nu starter vi med pengene 

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.