Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

CA

Mettemus skriver:

Altså, dejlige store dreng! Synes slet ikke billederne yder ham retfærdighed - man kan jo slet ikke se hvor lynhurtig han er, den lille sprællemand? Men deeejlige og helt vildt gode billeder. SÅ fede de to med vinduerne, og dem med sæbeskum og og og! Og så selvfølgelig det af de to pandekagespisende guldklumper

Ih tak! 

Synes også han ser så stille og artig ud på billederne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Ih tak! 

Skinnet bedrager!!! 

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Ih tak! 

Haha hvor er det nogle gode billeder af artige Johannes og dampbarnet Laurits. Det må være fordi Johs lige var vågnet. Så snart han fik gnedet søvnen af øjnene og kørt lidt rugbrød ind, var han da helt oppe i de høje gear

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Skinnet bedrager!!! 

I høj grad

Anmeld

25. oktober 2011

CamiRon

Mettemus skriver:

Hvor er hun bare sød med de store blå øjne er hun blever frisk igen?

Frisk og frisk er vist så meget sagt. Hun døjer med væske på ørerne nu og har gjort det i nogle uger. Vi skal til ørelæge igen om et par uger hvor der skal tages stilling til dræn. Hendes storesøster fik lagt dræn da hun var 10½ mdr. og forløbet her med Ida er en tro kopi, så jeg håber de vil ligge dræn.  Syntes det er ufatteligt hårdt ikke at sove om natten - i nat har jeg sovet ca. 2 timer sammenlagt - og stadig være en god og nærværende mor for begge mine piger.

Tak fordi du spurgte til hende!

Anmeld

25. oktober 2011

CA

CamiRon skriver:

Ihh jeg vil også vise billeder af min Ida-mus. Hun blev 9 mdr. her den 15. Vejer 10,5 kg og måler 78 cm. Hun kravler og rejser sig op af ting og tager små skridt når vi holder hende i hænderne mens hun hviner af grin!

Og så til billederne! (sorry - der er virkelig mange!)

Jeg kan slet ikke finde rundt i den her tråd mere, og heller ikke huske om jeg har svaret på folks billeder før, men man tåler vel at høre det igen i så tilfælde Hun har virkelig smukke øjne. Og sikke lange øjenvipper

Anmeld

25. oktober 2011

CamiRon

Carina87 skriver:

Jeg kan slet ikke finde rundt i den her tråd mere, og heller ikke huske om jeg har svaret på folks billeder før, men man tåler vel at høre det igen i så tilfælde Hun har virkelig smukke øjne. Og sikke lange øjenvipper

Tak!  Ja hun er virkelig en lille lækker smuksak!

Anmeld

25. oktober 2011

Lilje82

Hov den tråd var vist gået min næse forbi... Det må være en fejl i min opdragelse

LÆKRE UNGER siger jeg bare

Jeg spammer jer da også lige lidt

Anmeld

25. oktober 2011

CamiRon

Lilje82 skriver:

Hov den tråd var vist gået min næse forbi... Det må være en fejl i min opdragelse

LÆKRE UNGER siger jeg bare

Jeg spammer jer da også lige lidt

Må man have en yngling i den her mødregruppe? 

For jeg er så vild med din Noah - han er så sød at se på, en rigtig charmetrold der bare altid griner, griner og griner!

Vil han mon være min Idas kæreste?

Anmeld

25. oktober 2011

piadas

Ih altså - jeg kan heller ikke hitte hoved og hale i denne tråd længere, men hvor synes jeg altså bare, vi har nogle dejlige, søde, kære, lækre, frække unger...ups, babyer - lidt endnu i hvert fald!

Hvor ville jeg ønske, vi kunne lave et stort møde for os allesammen, for hvor ville jeg gerne møde alle ungerne i virkeligheden, men det bliver jo nok ikke ret nemt?!

Ellers må I komme hjem til mig, når vi er færdige med det nye hus om et halvt års tid , og så sejler vi jer fra Djævleøen herover også!

Hvis I altså gider køre til Farsø, for jeg er vist en af dem, der bor nordligst af os herinde, så vidt jeg lige husker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.