Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

CA

blomst84 skriver:

Jeg vil også vise billeder af min lille Cecilie  hun er startet i vuggestue her den 1. oktober, og det går bare rigtig godt... tror det er mest hårdt for moren her  kan slet ikke fatte at om 2 1/2 måned bliver hun 1 år!!!! tiden er jo bare fløjet afsted  jeg starter på arbejde d. 1 november så bliver spændende at få en rigtig hverdag til at køre, for må indrømme at jeg er gået i total slowmotion 

Første billede er af 4-generationer mig, min far, min farfar ( som desværre døede 2 uger efter billedet er taget) og Cecilie 

De andre billeder er taget en efterårsdag, 

Såååå sød! Og tyk he he hvor er hun sød med alle de fine folder(vælger jeg at kalde dem)

Skøn pige, som virkelig ser ud til at have det sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

CamiRon

AnneBJ skriver:

Elsker vasketøjsbilledet... Sad og overvejede hvorfor du mon ville dele et billede af Jeres vasketøj, og fik så øje på barnet...! 

Hihi ja hun er godt gemt væk!

Anmeld

25. oktober 2011

piadas

Mettemus skriver:

Søde, søde Ida! Elsker badebilleder in general, men der med r**** i vandskorpen er da fantastisk? Lissom det med spaghettien, og Zilan og og og... Må i øvrigt lige påpege at det vist er det korteste indlæg du nogensinde har skrevet?!?!

Anmeld

25. oktober 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

CamiRon skriver:

Ihh jeg vil også vise billeder af min Ida-mus. Hun blev 9 mdr. her den 15. Vejer 10,5 kg og måler 78 cm. Hun kravler og rejser sig op af ting og tager små skridt når vi holder hende i hænderne mens hun hviner af grin!

Og så til billederne! (sorry - der er virkelig mange!)

Hvor er hun bare sød med de store blå øjne er hun blever frisk igen?

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

Diana... skriver:

Åhh  sikke nogen dejlige babyer vi alle har. 

Ditte. Jeg synes det er babyer til de bliver 1 år. 

Her er lidt af Nadia. 

Ih også dejlige billeder af Nadia - som altid! Er især vild med det sidste billede - fuld sf energi og smil

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

Maja88 skriver:

vi vil også være med...

Her er hun endeligt begyndt at vokse...

hun er rundt i hele lejligheden så man skal have et øje på hende hele tiden- for ledninger er det størte hit at få fat på,...

hun har 2 tænder og det nyeste er hun er begyndt at sidde selv. Har ikke kunne få hende til det før, da hun er meget glad for at stå og gå med støtte.

Hvor er hun også søøøød!! Elsker de to sidste billeder - lille bisse

Anmeld

25. oktober 2011

Mettemus

JonTri skriver:

Lækre unger!!!

Her er lidt af vores Tristan, som bliver 8 mdr om to dage.

Pt er tand nummer tre og fire undervejs - det kræver overskud fra mor og far, hvilket mor ikke har... Han kan sidde og kravle (sådan da) og rejser sig op - men kun i badet... hmm???

Sikke da en lille lækkermås og med dejligt meget hår! Så store de altså bliver....

Anmeld

25. oktober 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Jaaaa den er så skøn og lækker! Så må moren undvære ny frakke i år og tak, ja der er vist nogle gengangere imellem fra FB, men håbede i kunne holde til det. Vi har det godt og hygger i lejehuset. Der er nu kun et enkeæt hængeparti med den gamle lejere (så vidt vi ved da), så nu er der udsigt til at vi kan få lidt ro på. Har i det også godt i skønne Århus. Jeg saaavner den by! Glæder mig til et gensyn på torsdag selvom det inkluderer en tur på Skejby til tjek

Dejligt der er ved at være styr på diverse hængepartier. Hvordan så alt i alt nu, selvom du savner Århus, er du glad for jeres beslutning? Kram

Anmeld

25. oktober 2011

Sofia

Carina87 skriver:

Tak
Det er Laurits du ser. Vi var i Skive og få pandekager hos Mette-mor. Soldater skulle jo have deres løn efter den hårde krig i baghaven

Jeg søger job som ALT! Planerne er lidt indviklede og i kan ikke selv finde rundt i dem, så nu starter vi bare lige med at få penge i kassen

Har lige sendt en ansøgning afsted som medhjælper i privat dagpleje... 

Okay, jeg synes nemlig jeg mindedes noget om at du ville læse videre, men jeg må huske forkert. Krydser fingre for der snart dumper et job ned til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.