Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Mettemus

Kit skriver:

Skønne bebser i dette kvartal

Til Ditte: Er også ret vild med det billede, hvor Richard er på skuldrene af Mikkel. Skønno!

Her er et par stykker af Alberte - har begrænset mig til tre 

Hun er så sød, lille Alberte. Er helt vild med det første billede. Hun er sørme en dygtig pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

Mettemus

bøgelund skriver:

vores prinsesse:

Sikke en lækker lille trold! Og fiiine lyse krøller. De er da ikke til at stå for? SÅ sød

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

piadas skriver:

Uh, I ved, det er farligt at bede mig om billeder, så here goes...

Søde, søde Ida! Elsker badebilleder in general, men der med r**** i vandskorpen er da fantastisk? Lissom det med spaghettien, og Zilan og og og... Må i øvrigt lige påpege at det vist er det korteste indlæg du nogensinde har skrevet?!?!

Anmeld

24. oktober 2011

CamiRon

Ihh jeg vil også vise billeder af min Ida-mus. Hun blev 9 mdr. her den 15. Vejer 10,5 kg og måler 78 cm. Hun kravler og rejser sig op af ting og tager små skridt når vi holder hende i hænderne mens hun hviner af grin!

Og så til billederne! (sorry - der er virkelig mange!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

isabellamor skriver:

jeg kunne jo blive ved i 100 år med tusindevis af billeder..

så er der hvertfald massiv billedspam af villads... (som nu ligger såååå sødt i sin seng og sover )

Han er simpelthen sådan en charmetrold! Han ser ud sommom han er fuld ad spilopper og ved at sprænger af energi og nysgerrighed! Såååå sød

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

blomst84 skriver:

Jeg vil også vise billeder af min lille Cecilie  hun er startet i vuggestue her den 1. oktober, og det går bare rigtig godt... tror det er mest hårdt for moren her  kan slet ikke fatte at om 2 1/2 måned bliver hun 1 år!!!! tiden er jo bare fløjet afsted  jeg starter på arbejde d. 1 november så bliver spændende at få en rigtig hverdag til at køre, for må indrømme at jeg er gået i total slowmotion 

Første billede er af 4-generationer mig, min far, min farfar ( som desværre døede 2 uger efter billedet er taget) og Cecilie 

De andre billeder er taget en efterårsdag, 

Også dejlige billeder fra jer - som altid. Især det med bladene. Det ser virkelig ud som om det er det fedeste i verden. Visne blade

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

Mettemus skriver:

Også dejlige billeder fra jer - som altid. Især det med bladene. Det ser virkelig ud som om det er det fedeste i verden. Visne blade

Nåmsidste del af mit svar forsvandt... Det får en anden gang

Anmeld

24. oktober 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Må i øvrigt lige påpege at det vist er det korteste indlæg du nogensinde har skrevet?!?!

Anmeld

24. oktober 2011

Isabella_mor

Mettemus skriver:

Han er simpelthen sådan en charmetrold! Han ser ud sommom han er fuld ad spilopper og ved at sprænger af energi og nysgerrighed! Såååå sød

du har helt rigtig ramt plet..

Anmeld

24. oktober 2011

AnneBJ

CamiRon skriver:

Ihh jeg vil også vise billeder af min Ida-mus. Hun blev 9 mdr. her den 15. Vejer 10,5 kg og måler 78 cm. Hun kravler og rejser sig op af ting og tager små skridt når vi holder hende i hænderne mens hun hviner af grin!

Og så til billederne! (sorry - der er virkelig mange!)

Elsker vasketøjsbilledet... Sad og overvejede hvorfor du mon ville dele et billede af Jeres vasketøj, og fik så øje på barnet...! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.