Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamiRon skriver: Må man have en yngling i den her mødregruppe? For jeg er så vild med din Noah - han er så sød at se på, en rigtig charmetrold der bare altid griner, griner og griner! Vil han mon være min Idas kæreste?
Må man have en yngling i den her mødregruppe?
For jeg er så vild med din Noah - han er så sød at se på, en rigtig charmetrold der bare altid griner, griner og griner!
Vil han mon være min Idas kæreste?
For min skyld må du gerne have en yndling, når nu det er min Noah Altså for min skyld må han gerne blive kæreste med den lækre Ida der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: Ih altså - jeg kan heller ikke hitte hoved og hale i denne tråd længere, men hvor synes jeg altså bare, vi har nogle dejlige, søde, kære, lækre, frække unger..., babyer - lidt endnu i hvert fald! Hvor ville jeg ønske, vi kunne lave et stort møde for os allesammen, for hvor ville jeg gerne møde alle ungerne i virkeligheden, men det bliver jo nok ikke ret nemt?! Ellers må I komme hjem til mig, når vi er færdige med det nye hus om et halvt års tid , og så sejler vi jer fra Djævleøen herover også! Hvis I altså gider køre til Farsø, for jeg er vist en af dem, der bor nordligst af os herinde, så vidt jeg lige husker!
Ih altså - jeg kan heller ikke hitte hoved og hale i denne tråd længere, men hvor synes jeg altså bare, vi har nogle dejlige, søde, kære, lækre, frække unger..., babyer - lidt endnu i hvert fald!
Hvor ville jeg ønske, vi kunne lave et stort møde for os allesammen, for hvor ville jeg gerne møde alle ungerne i virkeligheden, men det bliver jo nok ikke ret nemt?!
Ellers må I komme hjem til mig, når vi er færdige med det nye hus om et halvt års tid , og så sejler vi jer fra Djævleøen herover også!
Hvis I altså gider køre til Farsø, for jeg er vist en af dem, der bor nordligst af os herinde, så vidt jeg lige husker!
ville osse gerne møde alle med deres skønne babyer, men synes hvergang Århus er en million kilometer væk
Lilje82 skriver: For min skyld må du gerne have en yndling, når nu det er min Noah Altså for min skyld må han gerne blive kæreste med den lækre Ida der
Han er en lille lækkerbid.
Uhhh I skal da også lige have lidt billeder af min Noah
Der er bare så meget gang i ham at man en gang imellem føler sig helt forpustet!.... Alt skal pilles ved, stilles sig op af OG prøve og se om man ikke kan kaste/vælte/spise det Han snaaaaarkker løs og er meget nysgerrig på alt.
Han er blevet opmærksom på når vi går udenfor hans synsfelt og kan godt begynde at pylre hvis han ikke kan se os, men det er ikke fordi han hænger op ad os, han hygger med at sidde og lege selv Her lige lidt billeder fra nu, vel inden for den sidste halve time
Beklager nogen af billeder lige vender forkert, men i må dreje skærmen så (og nej jeg kan jo heller ikke begrænse mig, så here they come.......)
Carina87 skriver: Neiiii Krøller! Hvor er de søde! Og mums nogle kinder!
Neiiii Krøller! Hvor er de søde! Og mums nogle kinder!
tusind tak.. ja der er nok at holde af... hun er en STOR pige..
Mettemus skriver: Sikke en lækker lille trold! Og fiiine lyse krøller. De er da ikke til at stå for? SÅ sød
Sikke en lækker lille trold! Og fiiine lyse krøller. De er da ikke til at stå for? SÅ sød
tusind tak.. jaa, hun har fået farens krøller..
Carina87 skriver: Jeg ved godt at vi kun skal sige pæne ting om babyerne i den her tråd, men du er virkelig køn på det billede! Pandehåret lær dig Og Nadia - hun er også en lækkermås! Hun ligner dig!
Jeg ved godt at vi kun skal sige pæne ting om babyerne i den her tråd, men du er virkelig køn på det billede! Pandehåret lær dig
Og Nadia - hun er også en lækkermås! Hun ligner dig!
He he mange tak. Min mand kan dog ikke lide det griner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128