Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

Sofia

Morellen skriver:

Jeg vil også, jeg vil også
Det er virkelig nogle skønne unger I har allesammen

Her er Mariehønen -8 måneder og 3 uger gammel Om en måned skal hun i dagplejen, og wupti -moderen får lige plutselig alt for meget tid til seg selv.. jeg holder jo barsel til midten af januar Men er det godt nok merkelig at tænke på, at guldklumpen snart skal ud og ha det sjov med andre end sin mor..!

Hun er smuk! OG sikken fin brun strik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

MorEllen

Carina87 skriver:

Ih sikke mange fine babyer - for jo det må vi altså gerne kalde dem endnu.

Det er ved at være noget tid siden I har set billeder af Johannes. Vores kamera har haft lidt sygdom, men er nu tip top

Johannes er 9 mdr og har fået 6 tænder, kravler, rejser sig og går rundt med kurve og andet foran sig. Han er SKØN og jeg kan slet ikke forstå, at det aldrig blir "hverdag" med ham. Hver gang jeg tar ham op, forundres jeg over hvor dejlig han er! 

Han er over alt og i alt, og det har givet 2 blå øjne og nogle ordentlige buler. Han er vild og jeg kan godt regne ud, at jeg kommer til at stå under træerne og se meget nervøs ud om nogle år... 

Han skal begynde i DP om en måned, og jeg tror han kommer til at elske det! Jeg er så småt begyndt at sende ansøgninger ud, og håber virkelig at få noget!

Nå, billedspam - det er hvad det blev til! 

virkelig sjove billeder de der er taget gennem vinduet (eller hvad det nu er.. ) Skøn dreng

Anmeld

24. oktober 2011

MorEllen

Sofia skriver:

Hun er smuk! OG sikken fin brun strik!

Tak Ja, vi nyder godt af nogle strikkende bedstemødre

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Der er nok en der har fået en fin vinterjakke?? Snyyyyd!!! Elsker billederne, de kunne sagtens tåle et gensyn. Håber I har det godt.

Jaaaa den er så skøn og lækker! Så må moren undvære ny frakke i år og tak, ja der er vist nogle gengangere imellem fra FB, men håbede i kunne holde til det. Vi har det godt og hygger i lejehuset. Der er nu kun et enkeæt hængeparti med den gamle lejere (så vidt vi ved da), så nu er der udsigt til at vi kan få lidt ro på. Har i det også godt i skønne Århus. Jeg saaavner den by! Glæder mig til et gensyn på torsdag selvom det inkluderer en tur på Skejby til tjek

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

Morellen skriver:

Jeg vil også, jeg vil også
Det er virkelig nogle skønne unger I har allesammen

Her er Mariehønen -8 måneder og 3 uger gammel Om en måned skal hun i dagplejen, og wupti -moderen får lige plutselig alt for meget tid til seg selv.. jeg holder jo barsel til midten af januar Men er det godt nok merkelig at tænke på, at guldklumpen snart skal ud og ha det sjov med andre end sin mor..!

Ih Ellen, hun er simpelthen så sød! Helt klart min yndlings mariehøne!! Glæder mig til at høre mere om dp-start! Og husk - vi kan aldrig få for mange billeder af smukke Marie

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

DK skriver:

Er det ikke snart tid til billedtråd igen? ´

Vi har lige været sammen med Mikkels søster to gange i træk og hun har taget disse billeder af Richard og os. Hun kommer igen i morgen og tager nogen af Richard og Kirstine sammen (da Kirstine har været hos far de sidste to weekender) det bliver så fedt!

Jeg spam'er amok, og kan kun opfordre jer til at gøre det samme

Ih altså! Når jeg ser de her billeder synes jeg jo slet ikke længere jeg kan leve uden et spejlreflekskamera (kan man leve uden vinterdæk til fordel for kamera?)! Men mon ikke også der handler en lille smule om fotografen og rigtig meget om motivet? Dejlige billeder - kan ikke udvælge et yndlings. De er gode allesammen!

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Som du ved, synes jeg de er MEGET fine

Tror ikke jeg lige har så mange af Alfred..  Men her er et enkelt af os - jeg tog mig sammen og smuttede i svømmehallen med ham, han elsker det, jeg burde gøre det noget oftere!

Så stor og dejlig han bliver! Skønt billede. Hvilken svømmer bruger i?

Anmeld

24. oktober 2011

MorEllen

Mettemus skriver:

Ih Ellen, hun er simpelthen så sød! Helt klart min yndlings mariehøne!! Glæder mig til at høre mere om dp-start! Og husk - vi kan aldrig få for mange billeder af smukke Marie

Tak altså! Det var da noget af et kompliment at få Det er også lidt af en sjarmør du har!! Han er bare så skøn! Men har du klippet ham!? Det kunne vi da godt få se et billede af synes jeg

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Shit nogle lækre billeder! Især det hvor han sidder på Mikkels skuldre, og hvor han er "kastet ud af billedet"... 

Og så spam'er jeg også amok - du opfordrede selv.... 

Felix i oktober måned!:

(undskyld for dem der vender forkert - troede de kunne vendes efter upload...)

Store dreng! Han er siiimpelthen så sød! Og voksen! Det er da slet ikke til at se at han er den yngste? Dejlige kinder - har helt lyst til at knibe dem, men lover at lade være. Husker meget tydeligt hvor røvirriterende det er Knus

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

Janni. skriver:

Lidt pinligt, men jeg har faktisk glemt at der er en slags mødregruppe herinde også, så her er Silas og jeg  

Ih for dårligt altså! Nu er vi jo laaaangt bagud med billeder af lækre lille Silas hvor er han sød! Hvem kan stå for de kinder? De må blive kysser en masse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.