Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

CA

DK skriver:

Smukke smukke børn!

TIl Carina: Vil Johannes godt have bobler i badekarret? Det prøvede vi den anden dag, og han blev PISSESUR over at det jo så smagte af sæbe når han åd legesagerne, hans hænder, drak vandet osv. Han var kun i vandet i 2 min så måtte vi tage ham op igen Jeg synes ellers selv at det var ren babywellness. Mænd!

Altså vi har altid brugt libero shower gel(som ikke skummer overhovedet!), men så blev det lige neutral der røg i kurven, og det skummer jo helt vildt. HAn holder en fest med det og synes vist bare det er rigtig sjovt at dyrene forsvinder under skummet. Han spiser det og hoster skum op på bedste de syv små dværge-vis. Så intet problem her. Måske din lille mand bare ikke er så meget til det dersens wellnes? Eller kan det være fordi I bruger en sæbe der smager af noget parfume af en slags? Ved ikke lige hvordan neutral smager. Måske jeg skulle tage en "bid"

Du er ret go til at bruge dit nye kamera. HAr du været på det kursus du snakkede om engang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

CA

Mettemus skriver:

Så kon jeg også forbi en computer - og endda med et kabel til min mobil medbragt også! Hvem skulle have troet at det var muligt?

I får lidt billeder af Lauritsfisen. Han er 9,5 mdr, 73 cm, 9,5 kgs dejlighed med fire tænder og nr. 5 og 6 på vej.Han har stadig ikke fået lært at kravle rigtig, men møver der ud af. Han er til gengæld blevet god til at rejse sig op ad alt muligt. Det koster nogle buler og blå mærker, men han har efterhånden lært at sætte sig ned igen. Han er glad, glad, glad og snaaaaakker, råber og hviner. Jeg synes han er i en så dejlig alder hvor vi får mere og mere respons og tovejskommunikation. Han leger kuk-kuk-bøh, Laurits er sååå stooor, klappekage (i andres hænder og egne fødder, han har ikke fundet ud af at klappe i sine egne hænder endnu), og siger mmmmmm når han er sulten eller godt kan lide maden. I dag har jeg forsøgt at klippe ham lidt. Det gik ikke godt, så nu skal han ha hue på i nogle uger

He he... Kan godt li billedet med hans mobil i barnevognen... Så fremmelig han er! Og skøn som altid! Jeg blir aldrig træt af at se på billeder af ham 

Anmeld

24. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Shit nogle lækre billeder! Især det hvor han sidder på Mikkels skuldre, og hvor han er "kastet ud af billedet"... 

Og så spam'er jeg også amok - du opfordrede selv.... 

Felix i oktober måned!:

(undskyld for dem der vender forkert - troede de kunne vendes efter upload...)

Han er lækker Kan stadig ikek ehlt forstå, at han virkelig er yngste skud på stammen. Han ser så "gammel" ud 

Synes det er synd for ham, at I gir ham gummifisk i stedet for en god rød bøf med dertilhørende rødvinssovs! 

Anmeld

24. oktober 2011

CA

piadas skriver:

Uh, I ved, det er farligt at bede mig om billeder, så here goes...

Og DER var damen drengene slås om. Smækre-lækre Ida. Øver hun sig i pincetgreb? Den slags finmotorik ahr Johannes altså ikke helt fanget endnu. Han har ti tommelfingre, og jeg tror det er noget han skal lære at leve med 

Anmeld

24. oktober 2011

CA

Altså - man ku jo blive ved. Alle "vores" unger er jo helt fantastisk smukke! Det KAN da ikke passe, at andre mødregrupper har SÅ lækre børn som vi har herinde?! 

Anmeld

24. oktober 2011

MorEllen

Jeg vil også, jeg vil også
Det er virkelig nogle skønne unger I har allesammen

Her er Mariehønen -8 måneder og 3 uger gammel Om en måned skal hun i dagplejen, og wupti -moderen får lige plutselig alt for meget tid til seg selv.. jeg holder jo barsel til midten af januar Men er det godt nok merkelig at tænke på, at guldklumpen snart skal ud og ha det sjov med andre end sin mor..!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Han er lækker Kan stadig ikek ehlt forstå, at han virkelig er yngste skud på stammen. Han ser så "gammel" ud 

Synes det er synd for ham, at I gir ham gummifisk i stedet for en god rød bøf med dertilhørende rødvinssovs! 

Tak søde Carina!! Jeg synes også han ser stor ud Altså sådan udtryksmæssigt!

Arh, måske er det DERFOR han brokker sig når vi skal spise? Gummiefisk er ikke hvad herren ønsker....  

Anmeld

24. oktober 2011

AnneBJ

Ih sikke mange fine babyer - for jo det må vi altså gerne kalde dem endnu.

Det er ved at være noget tid siden I har set billeder af Johannes. Vores kamera har haft lidt sygdom, men er nu tip top

Johannes er 9 mdr og har fået 6 tænder, kravler, rejser sig og går rundt med kurve og andet foran sig. Han er SKØN og jeg kan slet ikke forstå, at det aldrig blir "hverdag" med ham. Hver gang jeg tar ham op, forundres jeg over hvor dejlig han er! 

Han er over alt og i alt, og det har givet 2 blå øjne og nogle ordentlige buler. Han er vild og jeg kan godt regne ud, at jeg kommer til at stå under træerne og se meget nervøs ud om nogle år... 

Han skal begynde i DP om en måned, og jeg tror han kommer til at elske det! Jeg er så småt begyndt at sende ansøgninger ud, og håber virkelig at få noget!

Nå, billedspam - det er hvad det blev til! 

Aj mand - skønne Johs Mos! (og et med Laurits også?)

Shit han er sød Carina, elsker vinduesbillederne...!!  og "jeg spiser lige et hjul" billedet ... og ... alle de andre!! 

Anmeld

24. oktober 2011

piadas

Carina87 skriver:

Og DER var damen drengene slås om. Smækre-lækre Ida. Øver hun sig i pincetgreb? Den slags finmotorik ahr Johannes altså ikke helt fanget endnu. Han har ti tommelfingre, og jeg tror det er noget han skal lære at leve med 

Tak, Carina - hvor er du sød!

Ja, hun er faktisk blevet ret god til det dersens pincetgreb efterhånden. Problemet er bare, at lige så snart hun har fået maden ind i munden, spytter hun det ud igen!

Anmeld

24. oktober 2011

piadas

Carina87 skriver:

Altså - man ku jo blive ved. Alle "vores" unger er jo helt fantastisk smukke! Det KAN da ikke passe, at andre mødregrupper har SÅ lækre børn som vi har herinde?! 

Nej!! Vi har helt klart de bedste, sødeste og dejligste og klogeste!

Jeg tror altså også Johs mos bliver sådan en kravlenisse, så husk sikkerhedsnet under træerne og net til når han skal have en trampolin! Og sikring på hjørnerne på alle jeres møbler og gitter rundt om pejsen og alle de farlige ting. Dørhasper på alle skabslågerne...og og og... Måske du kan låne en rulle bobleplast af Mettemus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.