Billedtråd, kom så alle sammen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

bøgelund

vores prinsesse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Isabella_mor

jeg kunne jo blive ved i 100 år med tusindevis af billeder..

så er der hvertfald massiv billedspam af villads... (som nu ligger såååå sødt i sin seng og sover )

Anmeld

18. oktober 2011

blomst84

Jeg vil også vise billeder af min lille Cecilie  hun er startet i vuggestue her den 1. oktober, og det går bare rigtig godt... tror det er mest hårdt for moren her  kan slet ikke fatte at om 2 1/2 måned bliver hun 1 år!!!! tiden er jo bare fløjet afsted  jeg starter på arbejde d. 1 november så bliver spændende at få en rigtig hverdag til at køre, for må indrømme at jeg er gået i total slowmotion 

Første billede er af 4-generationer mig, min far, min farfar ( som desværre døede 2 uger efter billedet er taget) og Cecilie 

De andre billeder er taget en efterårsdag, 

Anmeld

20. oktober 2011

Maja88

vi vil også være med...

Her er hun endeligt begyndt at vokse...

hun er rundt i hele lejligheden så man skal have et øje på hende hele tiden- for ledninger er det størte hit at få fat på,...

hun har 2 tænder og det nyeste er hun er begyndt at sidde selv. Har ikke kunne få hende til det før, da hun er meget glad for at stå og gå med støtte.

Anmeld

21. oktober 2011

JonTri

Lækre unger!!!

Her er lidt af vores Tristan, som bliver 8 mdr om to dage.

Pt er tand nummer tre og fire undervejs - det kræver overskud fra mor og far, hvilket mor ikke har... Han kan sidde og kravle (sådan da) og rejser sig op - men kun i badet... hmm???

Anmeld

24. oktober 2011

CA

Ih sikke mange fine babyer - for jo det må vi altså gerne kalde dem endnu.

Det er ved at være noget tid siden I har set billeder af Johannes. Vores kamera har haft lidt sygdom, men er nu tip top

Johannes er 9 mdr og har fået 6 tænder, kravler, rejser sig og går rundt med kurve og andet foran sig. Han er SKØN og jeg kan slet ikke forstå, at det aldrig blir "hverdag" med ham. Hver gang jeg tar ham op, forundres jeg over hvor dejlig han er! 

Han er over alt og i alt, og det har givet 2 blå øjne og nogle ordentlige buler. Han er vild og jeg kan godt regne ud, at jeg kommer til at stå under træerne og se meget nervøs ud om nogle år... 

Han skal begynde i DP om en måned, og jeg tror han kommer til at elske det! Jeg er så småt begyndt at sende ansøgninger ud, og håber virkelig at få noget!

Nå, billedspam - det er hvad det blev til! 

Anmeld

24. oktober 2011

businesstigger

Sikke nogle dejlige billeder og børn!

Anmeld

24. oktober 2011

DK

Smukke smukke børn!

TIl Carina: Vil Johannes godt have bobler i badekarret? Det prøvede vi den anden dag, og han blev PISSESUR over at det jo så smagte af sæbe når han åd legesagerne, hans hænder, drak vandet osv. Han var kun i vandet i 2 min så måtte vi tage ham op igen Jeg synes ellers selv at det var ren babywellness. Mænd!

Anmeld

24. oktober 2011

Mettemus

Så kon jeg også forbi en computer - og endda med et kabel til min mobil medbragt også! Hvem skulle have troet at det var muligt?

I får lidt billeder af Lauritsfisen. Han er 9,5 mdr, 73 cm, 9,5 kgs dejlighed med fire tænder og nr. 5 og 6 på vej.Han har stadig ikke fået lært at kravle rigtig, men møver der ud af. Han er til gengæld blevet god til at rejse sig op ad alt muligt. Det koster nogle buler og blå mærker, men han har efterhånden lært at sætte sig ned igen. Han er glad, glad, glad og snaaaaakker, råber og hviner. Jeg synes han er i en så dejlig alder hvor vi får mere og mere respons og tovejskommunikation. Han leger kuk-kuk-bøh, Laurits er sååå stooor, klappekage (i andres hænder og egne fødder, han har ikke fundet ud af at klappe i sine egne hænder endnu), og siger mmmmmm når han er sulten eller godt kan lide maden. I dag har jeg forsøgt at klippe ham lidt. Det gik ikke godt, så nu skal han ha hue på i nogle uger

Anmeld

24. oktober 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Så kon jeg også forbi en computer - og endda med et kabel til min mobil medbragt også! Hvem skulle have troet at det var muligt?

I får lidt billeder af Lauritsfisen. Han er 9,5 mdr, 73 cm, 9,5 kgs dejlighed med fire tænder og nr. 5 og 6 på vej.Han har stadig ikke fået lært at kravle rigtig, men møver der ud af. Han er til gengæld blevet god til at rejse sig op ad alt muligt. Det koster nogle buler og blå mærker, men han har efterhånden lært at sætte sig ned igen. Han er glad, glad, glad og snaaaaakker, råber og hviner. Jeg synes han er i en så dejlig alder hvor vi får mere og mere respons og tovejskommunikation. Han leger kuk-kuk-bøh, Laurits er sååå stooor, klappekage (i andres hænder og egne fødder, han har ikke fundet ud af at klappe i sine egne hænder endnu), og siger mmmmmm når han er sulten eller godt kan lide maden. I dag har jeg forsøgt at klippe ham lidt. Det gik ikke godt, så nu skal han ha hue på i nogle uger

Neeejjj... Mette, han er simpelthen bare lækker, lækker, lækker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.