helt ærligt så skal du prøve at tænke på dit kommende barn og dets sikkerhed.. du er førstegangafødende så du ved ikke hvad der kan ske under en fødsel, og oveni købet med en hjertefejl, synes da nok lige at alt det taler for at tænke dig om en gang til, ja hospitaler er ikke skide spændende, men trods alt er der faglig hjælp til alt.
min datter kom i uge 36-5 og hendes hjerterytme dykkede meget under fødslen, der var læge og jm og sosuhjælper med ud over min mand,min mor og min papfar. vi var indlagt i 12 dage efter fordi baby ikke havde kræfter til selv at spise, fik så meget hælpe jeg havde brug for og vi måtte gerne få bragt mad til stuen var så godt
min søn kom i uge 38-2 samme som før hurtig fødsel i vand, ingen komplikationer, min jm spurgte flere gange om jeg ville føde hjemme for jeg var et oplagt emne til hjemmefødsler, men det ville jeg bare ikke turde, er ikke selv meget for hospitaler, men mine børns sikkerhed og velbefindende kommer i første række. tog hjem efter 2 dage på barselsgangen, fordi alt fungerede.
nu står jeg og er gravid med nr. 3 og selvom jeg har født hurtigt og uden de store komplikationer 2 gange vil jeg heller ikke udsætte denne baby for noget. jm vil igen gerne have en hjemmefødsel, men nej tak, ville sgu ikke kunne tilgive mig selv hvis der skete baby noget, bor selv få minutters kørsel fra sygehus, men for mig er det ikke sikkert nok, er ikke nervøs eller bange af mig, men mine børns sikkerhed og vejen til verden tager jeg ingen chancer med.
håber virkelig du tænker dig om og tager den hjælp til dig som sygehuset tilbyder, tror heller ikke at din jm siger det til dig i en dårlig mening, men mere fordi hun tæmker på dit kommende barn..
Anmeld