Jeg forstår simpelthen ikke, at du kan være utryg ved at føde på hospitalet. Det burde jo være omvendt og sådan har jeg det også. Jeg ville være utrolig utryg ved at føde hjemme og især efter min fødsel af min søn. Den gik slet ikke som den skulle og der var lige pludselig brug for overlæge og diverse sygeplejesker og jordemødre på stuen NU! Det var lige ved at ende i akut kejsersnit efter 19 timers veer, men gjorde det heldigvis ikke alligevel.
Måske ved jeg for lidt om hjemmefødsler, men kan næsten ikke tro, at der kan være de samme personer og hjælpemidler til rådighed, hvis det lige pludselig skulle gå galt og ang. amningen så kan man læse nok så meget i diverse bøger, men det hjælper dig ikke. Du ved først hvor svært det er, når du sidder i det.
Min søn og jeg blev indlagt på barselsgangen i 3 dage efter fødslen og jeg har kun godt at sige om mit ophold der. Jeg var virkelig glad for al den hjælp jeg fik og ville gerne have været der i længere tid, fordi amningen slet ikke gik. Den fik jeg først styr på efter ca. 10 dage! Der røg suttebrikken i hvert fald
Træls at skulle dele stue med en anden, men sådan er vilkårene jo og alt det andet opvejer det... Og dejlig man vi fik
Jeg kan kun anbefale dig at føde på hospitalet, det tror jeg ærlig talt vil være bedst for dit barn, hvis komplikationer sker vel at mærke, og det ved du jo ikke på forhånd.
Jeg håber at du vil tænke dig rigtig godt om inden du vælger en hjemmefødsel, især når det er din første gang
Jeg tror virkelig ikke du aner hvad du aner hvad du går ind til og hvordan skulle du dog også det? 
Held og lykke lige meget hvad du beslutter dig for...
Men hvorfor er du egentlig så utryg ved hospitaler?
Anmeld