Frøken J. skriver:
Det er bare slet, slet ikke det samme
På patienthotellet kunne man også ringe, men selvom man har fået amningen op at køre, kan den godt gå skævt igen. Og trust me - Telefonisk vejledning er bare slet, slet ikke det samme, som når der sidder én og vejleder dig. Prøver bare at få dig til at se det positive - Og selvom du hader hospitaler kan du jo prøve at tænke på, at det vil give dig og den lille den bedst mulige start. Det er jo ikke en anklage om, at du er en dårlig mor. Du er bare ung - Og jeg kender en, som var gennem det samme som dig. Hun er så glad for den opstartshjælp, og det er altså ikke sådan, at de efterfølgende er helt vildt meget efter hende med at hun er ung og ikke kan finde ud af det eller sådan! 
Det er jeg sikker på det heller ikke er, men jeg har jo nogle som kommer flere timer dagene efter, og jeg KAN virkelig få rigtig meget hjælp hjemme 
Jeg ser også det positive i det, og havde det ikke været fordi jeg er så utryg ved det ville jeg også blive enorm glad for tilbuddet, jeg ser det heller ikke som en anklage om mit moderskab, har ikke fået noget som helst andet end ros indtil nu, og jeg regner bestemt ikke med at det ændre sig.
Dejligt for hende du kender 
Men jeg ser bare ikke det positive ved at ligge på hospitalet i mit tilfælde - det kan umuligt være godt for lille'pigen at hendes mor er stresset/utryg over at skulle være der, og så snart jeg ville have født ville jeg bare ønske at komme hjem igen 
Anmeld