Min JMs menning vs min?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så hold du fast i at det er det du vil. Det værste der kan ske er vel at du skal henvende dig hos sundhedsplejersken for lidt hjælp. Og som en anden også skrev, hvad har alder med noget at gøre. Jeg er da 29 og er nok lige så ny i faget som dig, så pyt med hendes tåbelige holdning til unge mødre. 

Tak  - lige på det her punkt er vi jo alle nye, det er svært at "træne" til at blive mor 

Hun er virkelig virkelig dejlig normalt, syntes bare lige det her punkt kikser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Gittemor09

-Sigrid- skriver:

Mange tak

Tror desværre også der er mange der har det som dig 

det er en skræmmende behandling når man bliver fulgt tæt op af, og får råd og vejledning og ovenikøbet er ung (var 22)..... 

og at der så ikke er mere hjælp bagefter.... var så skuffet...

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Så skal hun jo bare overbevises om, at hendes anbefaling bør ændres 

Enig

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

Gittemor09 skriver:

det er en skræmmende behandling når man bliver fulgt tæt op af, og får råd og vejledning og ovenikøbet er ung (var 22)..... 

og at der så ikke er mere hjælp bagefter.... var så skuffet...

Ej det lyder træls, det lyder jo som om at jeg får mere hjælp som hjemme-fødende 

Anmeld

14. oktober 2011

Gittemor09

-Sigrid- skriver:

Ej det lyder træls, det lyder jo som om at jeg får mere hjælp som hjemme-fødende 

det var det bestemt også...

der gik 6 timer efter jeg havde født før jeg fik noget at spise, og skulle selv spørge efter det...

og var så udmattet selv så jeg ikke kunne overskue at spørge efter tøj til min datter, så pakkede hende godt ind i dyne og tæppe så hun ikke frøs...!! 

næste gang skal jeg ihvertfald føde ambulant eller hjemme...

Anmeld

14. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Haha genialt

JM følte sig frem til hvordan prinessen lå igår, og så spurgte hun Peder om han også ville prøve. Så Peders hænder bliver placeret rundt om prinsessens hoved, og så får jeg besked på at tage en dyyyb vejrtrækning - men det er Peder der tager den JM var flad af grin, det var mega godt

HA HA HA HA HA HA hvor  er han god

Tror seriøst heller ikke jeg ville kunne lade være med at grine

Anmeld

14. oktober 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg har erfaring i bleskiftri, græderi, gylperi og ... jeg mangler egentlig kun amning 

Jeg regner ikke med at kunne holde dem væk, min far påstår han dukker op til fødslen 

Tak, dejligt med nogen som har født i Esbjerg, gode og dårlige erfaringer er lige velkomne - selvom der desværre er en overvægt af de negative 

Jeg er virkelig glad for min JM, tror bare lige jeg skal have hende med på den her

Jeg har selv født hjemme, bor i Varde. Det værste der kan ske, er jo at i må en tur på fødegangen alligevel, og du bor jo tæt på, så det kan du jo hurtig nok komme. Og husk at du har ret til at vælge hjemmefødsel, uanset hvad din jm råder dig til. Så længe det ikke handler om din eller babys sikkerhed, så syntes jeg  du skal følge dit hjerte.

Hæhæhæ, din far ville nok være den første far som frivilligt har været med til sin datters fødsel. Da jeg fødte første gang, var det meget pludseligt, to måneder før tid. Vi ringede til mine forældre, og sagde at de skulle komme ned på fødegangen, og der sad min far så og ventede i venteværelset mens jeg fødte. Det brød han sig virkelig ikke om, og ved de efterfølgende børnebørn, har han frabedt sig overhovedet at få at vide, når vi går i fødsel.

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

Gittemor09 skriver:

det var det bestemt også...

der gik 6 timer efter jeg havde født før jeg fik noget at spise, og skulle selv spørge efter det...

og var så udmattet selv så jeg ikke kunne overskue at spørge efter tøj til min datter, så pakkede hende godt ind i dyne og tæppe så hun ikke frøs...!! 

næste gang skal jeg ihvertfald føde ambulant eller hjemme...

Det lyder som om du næsten fødte ambulant - jeg er ked af at det var så dårlig en oplevelse for dig 

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

HA HA HA HA HA HA hvor  er han god

Tror seriøst heller ikke jeg ville kunne lade være med at grine

Han bliver god når jeg skal gispe mig igennem veerne

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

Jeg har selv født hjemme, bor i Varde. Det værste der kan ske, er jo at i må en tur på fødegangen alligevel, og du bor jo tæt på, så det kan du jo hurtig nok komme. Og husk at du har ret til at vælge hjemmefødsel, uanset hvad din jm råder dig til. Så længe det ikke handler om din eller babys sikkerhed, så syntes jeg  du skal følge dit hjerte.

Hæhæhæ, din far ville nok være den første far som frivilligt har været med til sin datters fødsel. Da jeg fødte første gang, var det meget pludseligt, to måneder før tid. Vi ringede til mine forældre, og sagde at de skulle komme ned på fødegangen, og der sad min far så og ventede i venteværelset mens jeg fødte. Det brød han sig virkelig ikke om, og ved de efterfølgende børnebørn, har han frabedt sig overhovedet at få at vide, når vi går i fødsel.

Ja jeg tænker det samme, kunne næsten ikke gå hurtigere hvis jeg faktisk var på hospitalet, hvis JM ringer går der 10 min så ligger jeg på den nye stue - maks

Det har jeg også tænkt mig, skulle bare lige have et spark

Haha kan godt forstå ham Regner heller ikke med familien får noget af vide her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.