-Sigrid- skriver:
Tja, jeg har erfaring i bleskiftri, græderi, gylperi og ... jeg mangler egentlig kun amning 
Jeg regner ikke med at kunne holde dem væk, min far påstår han dukker op til fødslen 
Tak, dejligt med nogen som har født i Esbjerg, gode og dårlige erfaringer er lige velkomne - selvom der desværre er en overvægt af de negative 
Jeg er virkelig glad for min JM, tror bare lige jeg skal have hende med på den her 
Jeg har selv født hjemme, bor i Varde. Det værste der kan ske, er jo at i må en tur på fødegangen alligevel, og du bor jo tæt på, så det kan du jo hurtig nok komme. Og husk at du har ret til at vælge hjemmefødsel, uanset hvad din jm råder dig til. Så længe det ikke handler om din eller babys sikkerhed, så syntes jeg du skal følge dit hjerte.
Hæhæhæ, din far ville nok være den første far som frivilligt har været med til sin datters fødsel. Da jeg fødte første gang, var det meget pludseligt, to måneder før tid. Vi ringede til mine forældre, og sagde at de skulle komme ned på fødegangen, og der sad min far så og ventede i venteværelset mens jeg fødte. Det brød han sig virkelig ikke om, og ved de efterfølgende børnebørn, har han frabedt sig overhovedet at få at vide, når vi går i fødsel. 
Anmeld