Min JMs menning vs min?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

CmarianN

Ved ikke hvad min JM vil sige, men jeg synes bestemt ikke det er fair at bruge din alder som grund for, at du ikke kan komme til at føde hjemme.

Jeg vil da lige sige, at jeg har FLERE veninder oppe i 20'erne som ALDRIG og jeg mener ALDRIG før har skiftet en ble før de selv fik baby. Og hvorfor skulle amning være svære for dig end mig? -bare fordi du er ung?

Det gir da ingen mening!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Min JM mener ikke at jeg burde føde hjemme fordi jeg er ung og hun tror jeg skal have ekstra meget hjælp med bleskift og amning. Hun mener altså at jeg burde ligge på barselsafdelingen et stykke tid, til de er sikker på jeg har styr på det...

Jeg har bare ikke lyst til det 

- Men jeg ville hade at ligge derover, hvor det er en sygeplejerske som hjælper mig, og ikke min kæreste. 

- Jeg har kun hørt dårligt om Esbjerg føde/barselsafdeling

- Jeg bryder mig ikke om hospitaler

- Jeg vil selv kunne bestemme hvad jeg spiser

Og jeg har mange flere grunde, men det her er dem som jeg har for ikke at ligge på barselsafdelingen...

Argh! Jeg sidder bare og tuder! Jeg tror virkelig ikke på at jeg bliver en dårlig mor af at ligge hjemme i barselsdagene frem for hospitalet 

Ved ikke hvad jeg ville have ud af det, evt høre om andre der har fået af vide at de ville holde øje med jer på barselsafdelingen?

(BTW så er det her det eneste negative overhoved jeg har fået af vide - får heletiden af vide at vi er ansvarlige og realistiske) 

Blæs da på hendes mening og gør som DU føler for!! 

Hvad har hun i grunden som udgangspunkt ud over din alder!? 

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Blæs da på hendes mening og gør som DU føler for!! 

Hvad har hun i grunden som udgangspunkt ud over din alder!? 

Tak

Ingenting overhoved, hun siger jeg er realistisk, fornuftig og at jeg gør de rigtige ting for mit barn 

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Ved ikke hvad min JM vil sige, men jeg synes bestemt ikke det er fair at bruge din alder som grund for, at du ikke kan komme til at føde hjemme.

Jeg vil da lige sige, at jeg har FLERE veninder oppe i 20'erne som ALDRIG og jeg mener ALDRIG før har skiftet en ble før de selv fik baby. Og hvorfor skulle amning være svære for dig end mig? -bare fordi du er ung?

Det gir da ingen mening!!!!

Idag har jeg det på samme måde, men igår da jeg kom hjem tudede jeg som en sindsyg

Det skulle den heller ikke, og begge min bryster "virker"

Mange tak 

Anmeld

14. oktober 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Idag har jeg det på samme måde, men igår da jeg kom hjem tudede jeg som en sindsyg

Det skulle den heller ikke, og begge min bryster "virker"

Mange tak 

Klø på med at overbevise hende!

Det her er JERES oplevelse og den skal foregå hvor I føler jer mest trygge....

Ja medmindre der er fysiske grunde til at sygehuset ville være mest forsvarligt  Men det er nu ikke lige sådan jeg forstår din situation vurderes pt.

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Klø på med at overbevise hende!

Det her er JERES oplevelse og den skal foregå hvor I føler jer mest trygge....

Ja medmindre der er fysiske grunde til at sygehuset ville være mest forsvarligt  Men det er nu ikke lige sådan jeg forstår din situation vurderes pt.

Hun har heller ikke udelukket det som sådan, hun har bare "meget kraftigt anbefalet" det 

Nope min fysik er fin - i hvert fald til en fødsel

Anmeld

14. oktober 2011

Gittemor09

-Sigrid- skriver:

Min JM mener ikke at jeg burde føde hjemme fordi jeg er ung og hun tror jeg skal have ekstra meget hjælp med bleskift og amning. Hun mener altså at jeg burde ligge på barselsafdelingen et stykke tid, til de er sikker på jeg har styr på det...

Jeg har bare ikke lyst til det 

- Men jeg ville hade at ligge derover, hvor det er en sygeplejerske som hjælper mig, og ikke min kæreste. 

- Jeg har kun hørt dårligt om Esbjerg føde/barselsafdeling

- Jeg bryder mig ikke om hospitaler

- Jeg vil selv kunne bestemme hvad jeg spiser

Og jeg har mange flere grunde, men det her er dem som jeg har for ikke at ligge på barselsafdelingen...

Argh! Jeg sidder bare og tuder! Jeg tror virkelig ikke på at jeg bliver en dårlig mor af at ligge hjemme i barselsdagene frem for hospitalet 

Ved ikke hvad jeg ville have ud af det, evt høre om andre der har fået af vide at de ville holde øje med jer på barselsafdelingen?

(BTW så er det her det eneste negative overhoved jeg har fået af vide - får heletiden af vide at vi er ansvarlige og realistiske) 

jeg har selv overvejet at føde hjemme hvis jeg bliver gravid igen en dag...

jeg var førstegangsfødende.... 

da jeg havde født blev jeg overladt til mig selv da de havde meget travlt...

amning fik jeg selv igang....

skifterummet måtte jeg selv finde så min datter kunne få en tør numse...

måtte kontakte min mor kl. lort om natten og bede hende om at komme på sygehuset som det første næste morgen med noget tøj til min datter, da de ikke havde tid til at vise mig det...

8 timer efter jeg havde født udskrev jeg mig selv pga. dårlig behandling efter fødsel...

(skal lige siges at under fødslen var alt perfekt, og følte mig tryg) 

så hvorfor føde på sygehus når man alligevel selv skal finde ud af alt?? 

mit råd er: fød hjemme hvis det er det du har det bedst med...

Anmeld

14. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

-Sigrid- skriver:

Tak

Ingenting overhoved, hun siger jeg er realistisk, fornuftig og at jeg gør de rigtige ting for mit barn 

Så hold du fast i at det er det du vil. Det værste der kan ske er vel at du skal henvende dig hos sundhedsplejersken for lidt hjælp. Og som en anden også skrev, hvad har alder med noget at gøre. Jeg er da 29 og er nok lige så ny i faget som dig, så pyt med hendes tåbelige holdning til unge mødre. 

Anmeld

14. oktober 2011

-Sigrid-

Gittemor09 skriver:

jeg har selv overvejet at føde hjemme hvis jeg bliver gravid igen en dag...

jeg var førstegangsfødende.... 

da jeg havde født blev jeg overladt til mig selv da de havde meget travlt...

amning fik jeg selv igang....

skifterummet måtte jeg selv finde så min datter kunne få en tør numse...

måtte kontakte min mor kl. lort om natten og bede hende om at komme på sygehuset som det første næste morgen med noget tøj til min datter, da de ikke havde tid til at vise mig det...

8 timer efter jeg havde født udskrev jeg mig selv pga. dårlig behandling efter fødsel...

(skal lige siges at under fødslen var alt perfekt, og følte mig tryg) 

så hvorfor føde på sygehus når man alligevel selv skal finde ud af alt?? 

mit råd er: fød hjemme hvis det er det du har det bedst med...

Mange tak

Tror desværre også der er mange der har det som dig 

Anmeld

14. oktober 2011

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Hun har heller ikke udelukket det som sådan, hun har bare "meget kraftigt anbefalet" det 

Nope min fysik er fin - i hvert fald til en fødsel

Så skal hun jo bare overbevises om, at hendes anbefaling bør ændres 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.