jeg er virkelig bange for at få et grimt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Laulund87 skriver:

Tak! Hvis tvangstanker gør at man ikke burde få børn, burde jeg ikke have fået min datter

Og vi ved jo allesammen herinde, at du er en god mor.

Viden er vejen frem til at mane tabuer og fordomme til jorden.
Især omkring psykiske lidelser fordi folk har mange ideér om hvad det indebærer, uden at have enten prøvet det eller studeret emnet grundigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

undskyld hvis jeg ikke når at svare alle

Anmeld

11. oktober 2011

Isabella_mor

krejl skriver:

Jeg tror mere det handler om at TS havde brug for at få at vide at det er okay at være i tvivl og have disse tanker... Og jeg skriver ikke at hun "SKAL" få det barn, jeg skriver blot at jeg mener det er for hård en udmeldning at opfordre hende til en abort på baggrund af de (ret få) oplysninger TS giver.

Det er sandt nok, og jeg vil da give dig ret i at min udmelding er stærk.. men det var bare hvad jeg havde lyst til at skrive til hende.. og måske skulle jeg have pakket det ind. men hvorfor ikke skrive det direkte hvad jeg mener... det giver ingen misforståelser..  

og JO det er OKAY at have nogle bekymringer og det er okay at frygte det ukendte... 

men samtidig syntes jeg også at det er okay at hun får at vide at det også er okay at vente lidt hvis det er hun ikke føler sig klar...  og mht aborten som jeg skrev... der mente jeg også at det er okay.. at det ikke er forkert at få en abort når man ikke føler sig klar. for hvorfor sætte et barn i verden hvis man ikke føler sig klar og så ovenikøbet har SÅ mange og i mine øjne nogle stærkt seriøse tanker...  men det er måske også fordi at jeg ikke selv havde den slags følelser. jeg frygtede ikke alle de ting som ts gør og derved kan jeg have svært ved at realatere til hendes følelser.. eller jeg har svært ved at realatere til hendes følelser fordi jeg ikke selv har følt dem.. 

Anmeld

11. oktober 2011

Laulund87

RGN skriver:

Og vi ved jo allesammen herinde, at du er en god mor.

Viden er vejen frem til at mane tabuer og fordomme til jorden.
Især omkring psykiske lidelser fordi folk har mange ideér om hvad det indebærer, uden at have enten prøvet det eller studeret emnet grundigt.

Hvor er du sød!

Ja det er rigtigt og man bliver så trist når man ser hvad forestillinger folk har

Anmeld

11. oktober 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Tak  jeg synes hun ser super køn ud på profilbilledet

Tak Det synes jeg også hun er!

Anmeld

11. oktober 2011

Laulund87

Anonym skriver:

undskyld hvis jeg ikke når at svare alle

Hvis du har lyst, må du gerne skrive privat til mig Kender til rigtig mange af de følelser du beskriver..

Desuden synes jeg slet ikke du er tjent med de negative kommentarer folk kommer med

Anmeld

11. oktober 2011

Isabella_mor

Krussedulle skriver:

Du skal læse på linjerne, ikke imellem! Hvis TS bad om hjælp til at beslutte om hun skulle beholde barnet eller ej, havde hun nok skrevet det.. Nu ytre hun jo faktisk bare en masse tanker og bekymringer hun har! Tror ikke hun har behov for at du, eller andre lige konkluderer, at hun nok egentlig bare skulle få en abort..

det giver jeg dig ret i... men nu har jeg skrevet det og jeg tager også skraldet for at have skrevet det... og jeg kan jo også være et stort nok menneske og indrømme hvis jeg syntes jeg har været dum og gået for langt med min udtalelse.. 

og jeg tænkte måske lidt højt. men så sntes jeg at TS skal komme med en skideballe til mig, fordi måske har hun brug for mange ting og ikke bare kun at få at vide at det er okay at vælge barnet til men også at det hvertfald også er helt okay at vælge det fra hvis det er hun føler det er svært for hende at vælge hvad hun gerne vil.. 

Anmeld

11. oktober 2011

Krussedulle

isabellamor skriver:

det giver jeg dig ret i... men nu har jeg skrevet det og jeg tager også skraldet for at have skrevet det... og jeg kan jo også være et stort nok menneske og indrømme hvis jeg syntes jeg har været dum og gået for langt med min udtalelse.. 

og jeg tænkte måske lidt højt. men så sntes jeg at TS skal komme med en skideballe til mig, fordi måske har hun brug for mange ting og ikke bare kun at få at vide at det er okay at vælge barnet til men også at det hvertfald også er helt okay at vælge det fra hvis det er hun føler det er svært for hende at vælge hvad hun gerne vil.. 

tror også hun skrev at de havde forsøgt i over et år, at blive gravide

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg kan jo ikke gøre andet end at skrive hvad jeg syntes ud fra hvad hun skriver...

og jeg konkludere ud fra hvad jeg læser at det næsten kan være det eneste rigtige for hende og så kan hun vente til hun er klar. hvordan kan det være et hård respons.. ville det ikke nærmere være en hård repons at sige til hende at hun bare SKAL få det barn, hvis det nu er hun ikke føler sig klar til det. hvem er det godt for at få et barn hvis det ikke er ønsket..!!

det står jo nærmest mellem linjerne at det er det hun ønsker, og at hun ønsker at få en form for "accept" til at gennemføre en abort... 

nej jeg ønsker ikke abort.. jeg er gammel nok til selv at få en abort hvis det var det jeg ville..

er over 30 så begrænset hvor længe jeg ville kunne vente og nu er jeg altså gravid så må jeg ta den derfra

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hvis du har lyst, må du gerne skrive privat til mig Kender til rigtig mange af de følelser du beskriver..

Desuden synes jeg slet ikke du er tjent med de negative kommentarer folk kommer med

tak det er sødt af dig  men ved ikke om jeg kan skrive privat da jeg er gratis medlem herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.