krejl skriver:
Jeg tror mere det handler om at TS havde brug for at få at vide at det er okay at være i tvivl og have disse tanker... Og jeg skriver ikke at hun "SKAL" få det barn, jeg skriver blot at jeg mener det er for hård en udmeldning at opfordre hende til en abort på baggrund af de (ret få) oplysninger TS giver.
Det er sandt nok, og jeg vil da give dig ret i at min udmelding er stærk.. men det var bare hvad jeg havde lyst til at skrive til hende.. og måske skulle jeg have pakket det ind. men hvorfor ikke skrive det direkte hvad jeg mener... det giver ingen misforståelser..
og JO det er OKAY at have nogle bekymringer og det er okay at frygte det ukendte...
men samtidig syntes jeg også at det er okay at hun får at vide at det også er okay at vente lidt hvis det er hun ikke føler sig klar... og mht aborten som jeg skrev... der mente jeg også at det er okay.. at det ikke er forkert at få en abort når man ikke føler sig klar. for hvorfor sætte et barn i verden hvis man ikke føler sig klar og så ovenikøbet har SÅ mange og i mine øjne nogle stærkt seriøse tanker... men det er måske også fordi at jeg ikke selv havde den slags følelser. jeg frygtede ikke alle de ting som ts gør og derved kan jeg have svært ved at realatere til hendes følelser.. eller jeg har svært ved at realatere til hendes følelser fordi jeg ikke selv har følt dem..
Anmeld