jeg er virkelig bange for at få et grimt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Isabella_mor

MorDk skriver:

ENIG!!!

Isabellasmor: Jeg sys godt nok det er en langt ude kommentar!! Du kender ikke TS og du mener hun ikke er stabil og at det bedste ville være at få en abort!!! Hold nu op hvor jeg krummer tær liiiige nu...

Til TS: Jeg kan godt forstå at der melder sig mange tanker...  MEN lyt til dit hjerte... Det er dit barn... og man elsker det trods skæve tænder eller ej!

jeg syntes lige jeg vil forsvare mig og bede dig om at læse hvad jeg har skrevet med de andre og med TS om.. på de foregående sider

jeg gider nemlig ikke til at skrive hele lortet igen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Isabella_mor

Höör skriver:

må lige henvise dig til at læse de sidste par sider hvor hun faktisk gennemført anerkender at hun har lavet en kæmpe brøler og undskylder til TS  

Merci

Anmeld

12. oktober 2011

MorDk

Höör skriver:

må lige henvise dig til at læse de sidste par sider hvor hun faktisk gennemført anerkender at hun har lavet en kæmpe brøler og undskylder til TS  

Ok ok jamen så vil jeg også undskylde!!!

Anmeld

12. oktober 2011

Muttitil1+1

Laulund87 skriver:

Ej helt ærligt, hvad med at anerkende at det er de følelser TS har! I stedet for at komme med det der

Til TS: Tror slet ikke du skal være bekymret! Enhver mor synes at ens barn er det skønneste, smukkeste og dejligste i verden

Helt enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.