jeg er virkelig bange for at få et grimt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

dorthemus

Maja88 skriver:

men der findes jo også adoption hvis det er

Ej nu må du da lige slappe af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Zeus

Maja88 skriver:

Udelukkende fordi, hun lige umiddelbart er bange for at få et grimt barn..? Ej nu er det godt nok mig der er forarget!

Anmeld

11. oktober 2011

Laulund87

Maja88 skriver:

Ej undskyld, men det der lyder rimelig langt ude!

Mener du hun burde bortadoptere hendes barn fordi hun har nogle tabufølelser?? Eller bekymringer..

Jeg er i chok!

Anmeld

11. oktober 2011

Isabella_mor

krejl skriver:

Jeg synes godt nok det er en hård konklusion, at TS burde få en abort! Jeg tror helt ærligt mere hun har brug for noget opbakning end at andre bruser ud med hvad de mener er rigtigt og forkert.

Til TS: Jeg håber du genfinder glæden over din graviditet og et kæmpe herfra!

jeg kan jo ikke gøre andet end at skrive hvad jeg syntes ud fra hvad hun skriver...

og jeg konkludere ud fra hvad jeg læser at det næsten kan være det eneste rigtige for hende og så kan hun vente til hun er klar. hvordan kan det være et hård respons.. ville det ikke nærmere være en hård repons at sige til hende at hun bare SKAL få det barn, hvis det nu er hun ikke føler sig klar til det. hvem er det godt for at få et barn hvis det ikke er ønsket..!!

det står jo nærmest mellem linjerne at det er det hun ønsker, og at hun ønsker at få en form for "accept" til at gennemføre en abort... 

Anmeld

11. oktober 2011

MajseMaja

Puha, syns godt nok den her tråd har taget en grim drejning. Hvis TS ville have råd om hvorvidt hun skulle beholde barnet, mon ik hun havde oprettet en sådan tråd. Vildt at i kommer med jeres bedømmelse om det! Her er JEG forarget!

Synes det er modigt at lufte sådanne tanker, da det ikke er alle der tør lufte dem og sikkert går med dem inde i sig selv og tror man er unormal.. Mon ikke de fleste har haft lignende tanker..

Anmeld

11. oktober 2011

Laulund87

MajseMaja skriver:

Puha, syns godt nok den her tråd har taget en grim drejning. Hvis TS ville have råd om hvorvidt hun skulle beholde barnet, mon ik hun havde oprettet en sådan tråd. Vildt at i kommer med jeres bedømmelse om det! Her er JEG forarget!

Synes det er modigt at lufte sådanne tanker, da det ikke er alle der tør lufte dem og sikkert går med dem inde i sig selv og tror man er unormal.. Mon ikke de fleste har haft lignende tanker..

Nemlig! Væk med det der tabu!

Anmeld

11. oktober 2011

eElak

isabellamor skriver:

jeg tror det bedste ville være at du ventede hvorfor sætte et barn i verden hvor du ikke er sikker på om du kan tage dig af dit barn. hvis nu dit barn ikke er kønt i dine øjne, så kan det være du ikke vil kunne klare at tage sig af det som du ville hvis det måske var et kønt barn. 

jeg syntes du skal vente. du lyder ikke til at kunne være en særlig stabil og heller ikke til at være klar til at tilsidesætte nogle af dine egne behov for et barn... 

et barn er ikke noget man sætter ind i verden fordi man bare bliver gravid.. det er derfor der findes aborter.. og jeg syntes i dit tilfælde at det er den eneste rigtige vej at gå for dig.. og jeg syntes du skal tænke dig om inden du bare dyrker sex fremover, for en graviditet er en konsekvens af at dyrke sex.. også selvom man beskytter sig... 

men det er jo dit valg... 

Opdager faktisk lige at det jeg skrev til maja88, mere er tilegnet til dig - so here it goes:

HELT ÆRLIGT - pga hun har nogle tanker omkring sit kommende barns udseende? Så går man efter min mening i alt for små sko. Man kan ikke tillade sig at opfordre til en abort, pga tvivl og tanker. 

Hvis du luftede dine tanker - som måske ikke var så mainstream og rosenrøde som andre - ville du så blive beroliget af ord som "bare ærgeligt, synes du skal vente?" 
Egentlig ikke vel.

En ting er at skrive sin ærlige mening.. Men nogle gange kunne folk da godt lige bruge en gang sympati.  

Anmeld

11. oktober 2011

Krussedulle

Laulund87 skriver:

Ej undskyld, men det der lyder rimelig langt ude!

Mener du hun burde bortadoptere hendes barn fordi hun har nogle tabufølelser?? Eller bekymringer..

Jeg er i chok!

Enig!!!!!

Anmeld

11. oktober 2011

eElak

Maja88 skriver:

Det modsiger du inddirekte dig selv i forhold til hvad du skriver til mig. 

Du har ikke haft i tankerne at opfordre til en abort... Men du vil hellere opfordre hende til at bortadoptere barnet, pga tanker om udseendet?

Ok... Nu er jeg også ved at være forarget - men slet ikke over de samme ting som dig.  

Anmeld

11. oktober 2011

Isabella_mor

dorthemus skriver:

Arhh synes du er liiidt hård i din udmelding....herre Gud havde du aldrig forbudte tanker og bekymringer da du ventede din dreng?

min eneste bekymring i min graviditet var at han måske kunne blive født med en sygdom eller en svær lidelse som han ville kæmpe med resten af livet... ikke udseende eller at mangle et ben eller en tå eller noget. men mere det at han kunne blive født syg. jeg har aldrig gået med de følelser som TS siger.. men jeg syntes bare at det hun råber lidt efter at få et godt og gadint ærligt svar.. at hun frygter at ville komme til at skade sit barn syntes jeg bare lyder til at det måske ikke er en særlig god idé at sætte et barn til verden... hvorfor sætte et barn til verden hvis dun nærmest allerede hvor hun er 6 uger siger hun ikke er i stand til at tage sig af et barn og at hun måske vil kunne skade det pga en sygdom hun har.

herregud, jeg siger jo ikke hun er et dårligt menneske. men jeg siger at det at få et barn i hendes "tilstand" måske bare er en rimelig dårlig idé.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.