Hej alle 
Jeg er gravid i 6 uge og det var plantlagt men jeg føler absolut ingen glæde... kun tristhed og bekymringer 
Lige da jeg testede positiv var jeg glad men glæden var kort.. allerede dagen efter gik virkeligheden op for mig og så fik jeg da virkelig skidt da jeg pludselig slet ikke føler mig klar 
Det er meget få børn jeg synes er søde/kønne og når jeg ser en af dem ønsker jeg mit barn bliver lige så charmerende.. jeg skammer mig over det men jeg er virkelig bange for at få et grimt barn som frastøder mig eller jeg intet føler overfor..
Jeg kan på ingen måde forestille mig livet som mor da jeg føler mig som datter 100 % og har ingen små børn i familien som jeg kan relatere til...
Jeg er bange for at få en fødselsdepression og bange for at skade barnet, da jeg også lider af tvangstanker 
bange for jeg aldrig kommer til at elske barnet og alle snakker om ih og åh det er så dejligt at være gravid men det er det absolut ikke når man ingen glæde har og ikke kan føle noget for det der nu er i maven 
først 
dernæst TAL MED DIN LÆGE!!!!!
jeg var i sådan en >jeg er på ferie, men opdager det først den sidste dag< tilstand hele min graviditet.
og til min store forundring så synets jeg at min nyfødte pige var grim! det synes jeg stadig den dag i dag når jeg ser billeder af hende nyfødt.
tilgengæld så havde jeg en beskyttertrang som bare sparkede røv, for at sige det mildt, og kærligheden til det lille pjok blev større dag for dag, og i dag elsker jeg hende højere en livet, mig selv og hele verden..
får man en fødselsdepression skal man bare sige det højt og sørge for at der er nogen der tar det alvorligt, det er ikke jordens undergang og det bliver bedre...
men hvorfor skulle du også lige få det?? 
jeg synes du skulle prøve at slappe af, find ud af om du ønsker dette barn, om det er abort, eller måske kan du gøre en barnløs familie uendelig glad.. tænk dig om.. små børn er vildt krævende, især når man har lidt problemmer selv (det kender jeg selv)
men skriv til mig privat, så kan vi snakke lidt, hvis du har det svært..
ps mit barn er det smukkeste i verden
men dit bliver smukker set gennem dine øjne..