jeg er virkelig bange for at få et grimt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

Zeus

KaLee skriver:

Nu var du den første jeg så som skrev udfra den holdning, så derfor jeg citerede dig. Som jeg også skriver, gælder det alle dem som skriver at hun bør vente.. altså inddirekte opfordre til at få en abort.. 

HELT ÆRLIGT - pga hun har nogle tanker omkring sit kommende barns udseende? Så går man efter min mening i alt for små sko. Man kan ikke tillade sig at opfordre til en abort, pga tvivl og tanker.

Hvis du luftede dine tanker - som måske ikke var så mainstream og rosenrøde som andre - ville du så blive beroliget af ord som "bare ærgeligt, synes du skal vente?"
Egentlig ikke vel.

En ting er at skrive sin ærlige mening.. Men nogle gange kunne folk da godt lige bruge en gang sympati.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Regitze&Anders

nettemor skriver:

hey du glemte én :

tænk hvis mit barn er en møgunge!!

den var jeg panisk angst for!

Anmeld

11. oktober 2011

annec

sarahb skriver:

Uanset om dit barn er grimt, smukt, kønt for andre. Er dit barn for dig altid det smukkeste, skønneste, mest fantastiske og vidunderlige. Og der er ikke noget der kan slå en ud af kurs!!

Jeg har fået nogle kommentarer på begge mine unger, men tror det bunder i misundelse! Og det kan jeg ikk andet end synes er super latterligt!

Anmeld

11. oktober 2011

eElak

Maja88 skriver:

i min verden har jeg aldrig tænkt på abort.

Men kan du godt se at du inddirekte opfordrer til det, idet at du skriver at hun bør vente? 
Hun er jo gravid - ikke i planlægningsfasen for at blive gravid. ...

Anmeld

11. oktober 2011

Zeus

Maja88 skriver:

i min verden har jeg aldrig tænkt på abort.

Når hun skriver at hun allerede er gravid, og du skriver "Så er du ikke klar til at blive mor".. Hvad betyder det så?

Anmeld

11. oktober 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er gravid i 6 uge og det var plantlagt men jeg føler absolut ingen glæde... kun tristhed og bekymringer

Lige da jeg testede positiv var jeg glad men glæden var kort.. allerede dagen efter gik virkeligheden op for mig og så fik jeg da virkelig skidt da jeg pludselig slet ikke føler mig klar

Det er meget få børn jeg synes er søde/kønne og når jeg ser en af dem ønsker jeg mit barn bliver lige så charmerende.. jeg skammer mig over det men jeg er virkelig bange for at få et grimt barn som frastøder mig eller jeg intet føler overfor..

Jeg kan på ingen måde forestille mig livet som mor da jeg føler mig som datter 100 % og har ingen små børn i familien som jeg kan relatere til...

Jeg er bange for at få en fødselsdepression og bange for at skade barnet, da jeg også lider af tvangstanker

bange for jeg aldrig kommer til at elske barnet og alle snakker om ih og åh det er så dejligt at være gravid men det er det absolut ikke når man ingen glæde har og ikke kan føle noget for det der nu er i maven

Har du nogensinde hørt nogen sige "du er så grim kun din mor kan elske dig"... Jeg tror bestemt der er en grund til man siger sådan 

Jeg er heller ikke særlig vild med at være gravid, jeg glæder mig egentlig bare til det er overstået og jeg har mit guld i armene 

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

KaLee skriver:

Men kan du godt se at du inddirekte opfordrer til det, idet at du skriver at hun bør vente? 
Hun er jo gravid - ikke i planlægningsfasen for at blive gravid. ...

ja kan jeg godt når du skriver det, men var ikke det som var i mine tanker da jeg skrev det..

men forarget er jeg

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

Zeus skriver:

Når hun skriver at hun allerede er gravid, og du skriver "Så er du ikke klar til at blive mor".. Hvad betyder det så?

men der findes jo også adoption hvis det er

Anmeld

11. oktober 2011

Silja&Noam

Tror der er flere der tænker som dig.. Men som bare ik fortæller det til nogen! Jeg tror ikke du skal tage det så tungt som det ser ud til du gør! Jeg er sikker på at når du ser dit barn på skærmen første gang og du hører hjertelyden, maven den vokser og du måske ved om det en søn eller datter du venter dig.. Så skal du nok komme på andre tanker! Alle forældre og især mødre er drøn forelskede i deres baby uanset hvad!! Glæd dig..

Anmeld

11. oktober 2011

Laura.

Laulund87 skriver:

Ej helt ærligt, hvad med at anerkende at det er de følelser TS har! I stedet for at komme med det der

Til TS: Tror slet ikke du skal være bekymret! Enhver mor synes at ens barn er det skønneste, smukkeste og dejligste i verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.