Åh sikke noget

Alle de bekymringer man gør sig når man er gravid....og de virkelige bekymringer kommer først når barnet er kommet og man frygter alt muligt vil ske de dyrebareste man har i sit liv. Kan fortælle dig, at jeg også håbede på et smukt barn og da jeg har fået min datter med en donor havde jeg også de bekymringer

Da jeg så min datter første gang syntes jeg at hun var det smukkeste jeg nogensinde havde set og jeg tålte ikke den mindste kritik. Min datter blev født med to ekstra lillefingre og to ekstra lilletæer, men det var aldrig noget jeg syntes ar et problem. Jeg var dog ret sart når jeg så vildt fremmede menneske kigge på dem og jeg havde lyst til at råbe af dem om at de skulle se MIN DATTER og ikke de ekstra lemmer. Vil også indrømme, at når jeg ser billeder af min nyfødte pige så syntes jeg slet ikke hun var så køn, hahaha

Men det er hun nu, min smukke pige. Mit råd til dig er at du skal anerkende de følelser du har men heller ikke dvæle ved dem...nyd din graviditet. Det er starten på den vildeste kærlighedsaffære du nogensinde vil få i livet
Anmeld