jeg er virkelig bange for at få et grimt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

dorthemus

Laulund87 skriver:

Ej helt ærligt, hvad med at anerkende at det er de følelser TS har! I stedet for at komme med det der

Til TS: Tror slet ikke du skal være bekymret! Enhver mor synes at ens barn er det skønneste, smukkeste og dejligste i verden

ENIG!!! Slap dog af de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

eElak

ej undskyld mig..

men hvis din frygt er at du får et grimt barn, så er du nok ikke klar til at blive mor..

ja undskyld de hårde ord, men bliver forarget

Sådanne indlæg motiverer virkelig andre i lign. situationer til at lufte deres bekymringer, og derved blive beroliget ved at høre at der er andre der har det på samme måde som dem. Og at det er noget som forandrer sig i graviditeten og når barnet er der.. 

Maja88 - det der må simpelthen være en ommer!  
(Og andre der støtter den holdning)  

Anmeld

11. oktober 2011

Lotte14

sarahb skriver:

Uanset om dit barn er grimt, smukt, kønt for andre. Er dit barn for dig altid det smukkeste, skønneste, mest fantastiske og vidunderlige. Og der er ikke noget der kan slå en ud af kurs!!

Jeg har fået nogle kommentarer på begge mine unger, men tror det bunder i misundelse! Og det kan jeg ikk andet end synes er super latterligt!

Anmeld

11. oktober 2011

Storken

Det er en ganske normalt frygt mange gravide bære på som de ikke vil dele. Jeg er glad for at du har delt din frygt,og jeg kan kun sige at du vil elske dit barn ligegyldig hvad. Også selvom det er grimt ,så dont worry. Din frygt vil blive gjort til skamme når barnet er kommet til verden

Anmeld

11. oktober 2011

minimig

isabellamor skriver:

jeg tror det bedste ville være at du ventede hvorfor sætte et barn i verden hvor du ikke er sikker på om du kan tage dig af dit barn. hvis nu dit barn ikke er kønt i dine øjne, så kan det være du ikke vil kunne klare at tage sig af det som du ville hvis det måske var et kønt barn. 

jeg syntes du skal vente. du lyder ikke til at kunne være en særlig stabil og heller ikke til at være klar til at tilsidesætte nogle af dine egne behov for et barn... 

et barn er ikke noget man sætter ind i verden fordi man bare bliver gravid.. det er derfor der findes aborter.. og jeg syntes i dit tilfælde at det er den eneste rigtige vej at gå for dig.. og jeg syntes du skal tænke dig om inden du bare dyrker sex fremover, for en graviditet er en konsekvens af at dyrke sex.. også selvom man beskytter sig... 

men det er jo dit valg... 

Jeg synes godt nok det er en hård konklusion, at TS burde få en abort! Jeg tror helt ærligt mere hun har brug for noget opbakning end at andre bruser ud med hvad de mener er rigtigt og forkert.

Til TS: Jeg håber du genfinder glæden over din graviditet og et kæmpe herfra!

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

velkommen til det kommende liv som mor
det er fyldt med bekymringer og ængstelse men også fyldt med kærlighed og glæde.

jeg tror ikke du skal være bekymret for om du vil synes dit barn er grimt. mig og min mand er ikke de kønneste på jord og jeg tænkte da også at det nok ikke var de bedste gener at give videre men jeg vidste at jeg kunne give barnet uanede mængder af kærlighed.

og idag når jeg ser et barn tænker jeg: nej hvor er det bar sødt og lækkert. MEN ikke nær så sødt og lækkert som min fantastiske dreng. for han er MIN og derfor er han selvfølgelig den dejligste der findes (ikke at jeg ikke kan se at andre børn er kønne og lækre og nogle sikkert også kønnere end mit barn. men jeg ville bare aldrig i livet bytte dem for min søn!!)

og jeg tror at hvis du ønsker dette barn så skal du stoppe med at bekymre dig og prøve at glæde dig til det nye kapitel i det liv.

men forbered dig på bekymringerne. der kommer til at være mange. men de er det hele værd

Anmeld

11. oktober 2011

Laulund87

KaLee skriver:

Sådanne indlæg motiverer virkelig andre i lign. situationer til at lufte deres bekymringer, og derved blive beroliget ved at høre at der er andre der har det på samme måde som dem. Og at det er noget som forandrer sig i graviditeten og når barnet er der.. 

Simpelthen!

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

KaLee skriver:

ej men jeg bliver forarget..

ja jeg har også haft tvivl i starten af min graviditet, men jeg har aldrig frygtet at få et grimt barn..

i'm so sorry, men det er mine følelser og tanker

Anmeld

11. oktober 2011

Maja88

KaLee skriver:

ej men jeg bliver forarget..

ja jeg har også haft tvivl i starten af min graviditet, men jeg har aldrig frygtet at få et grimt barn..

i'm so sorry, men det er mine følelser og tanker

Anmeld

11. oktober 2011

eElak

TS :-) 

Du er stadig i fasen hvor du lige har opdaget at du er gravid. Så selvfølgelig er du stadig ved at vænne dig til tanken om at skulle være mor. Og der kommer alle mulige tanker.

Kan jeg klare det her?

kan jeg tilbyde barnet hvad det behøver? behovsmæssigt på alle områder.

Vil jeg elske mit barn?

Tænk hvis mit barn bliver handicappet?

Tænk hvis mit barn bliver sygt?

Tænk hvis mit barn bliver grimt?

Nogle vil måske stejle over at jeg nævner handicappede og syge børn i det her, men det altså naturligt at tænke over alle aspekter og også være bange for nogle af tingene.

Det er for tidligt til at sige om du kunne være truet af en fødselsdepression... det er som sagt nyt for dig, så tankerne flyver.

Jeg har selv haft mange tanker - også om barnet var grimt. Og han var da ikke det smukkeste barn i verdenen da han blev født, men heller ikke decideret grim :-)
Men jeg var smaskforelsket i ham fra første øjeblik da jeg så ham. Og også inden, men det var på en anden måde, og ikke noget som kom allerede i uge 6.

til dig - cheer up og se bort fra de (i min optik) ubarnhjertelige kommentarer om at du skulle vente.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.