Det er sgu for galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

JonTri

Mettemus skriver:

Jeg tror man kan hvad man skal. Det kan godt være det blir drønhårdt, men det blir helt sikkert også fantastisk med to så tæt på hinanden. Tre vel egentligt? Hvor meget ældre er den ældste?

Intet er så skidt det ik er godt for noget... Den store bliver 4 måneden efter min termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

JonTri

PeruBaby skriver:

Tillykke, tillykke - kære Rikke! Jeg ved godt det ikke var det du havde planlagt, men det bliver fantastisk. Jeg har skrevet det før og jeg skriver det igen - for mig og min søster har det altid været en KÆMPE fordel og styrke at vi er så tætte på hinanden (16 mdr). Jeg har ALTID elsket at have en søster så tæt på... og den dag i dag har vi stadigt en meget tæt bånd. Det bliver hårdt for dig og manden, men hey - I har klaret det før, I skal nok klare det igen. Er helt vildt lykkelig på jeres og børnenes vegne. Glæder mig meget til at følge dig!!

Kæmpekram fra Peru, Chris

Tak skønne Chris!

Det er SÅ skønt at høre om dem, der har det bedste forhold til deres pseudo søskende. Håber at alle mine tre får et fantastisk forhold... begynder helt at glæde mig - og begynder at håbe at den bliver, hvor den er! Sikke en rutchetur!

Stooor kram

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

AnneBJ skriver:

Der kan I bare se alle sammen, det er FARLIGT at tage på ferie...! Man kan få børn af det!! 

HA HA ja varmen er farlig - godt det snart er vinter... nåå nej... kulde og varme dyner giver vist nok også børn - og stormvejr - ihh det er ikke let!

Anmeld

11. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

He he du er nu så god til at se ALT det gode.

Min store er også et sommerbarn og det er super at holde hans fødselsdag... Hvem ved - måske skal du dele fødselsdag med min bebs:-). Så er det vel en lille tvilling???

Jeps!

Hvordan har du det ellers? Træt, kvalme? Jeg kan ikke huske, om du døjede med noget sidste gang...

Anmeld

11. oktober 2011

Kit

Så vil jeg bare sige stort tillykke. Glæder mig til at følge med på sidelinjen.

Anmeld

11. oktober 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Nå, det er sådan man får børn? På ferier? Hmmm....

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

piadas skriver:

Jeps!

Hvordan har du det ellers? Træt, kvalme? Jeg kan ikke huske, om du døjede med noget sidste gang...

Jeg er jo æ så langt, men er trææææt... det var træthed, der gjorde jeg tog testen... havde faft "mens" i 1,5 dag, så ku sagtens ha troet, at det var det...

Forventer kvalmen kommer lige rundt om hjørnet - ja faktisk sidder jeg med det nu... 

min graviditet med Tristan var ok... det var sgu først til sidst jeg døjede med halsbrand og lidt vand... og kvalme til uge 20.

Det er altså ret vildt, at mens I allesammen afleverer Jeres store unger i dp/vs, så brygger jeg lige en mere! Hmmmm...

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

Jeg er jo æ så langt, men er trææææt... det var træthed, der gjorde jeg tog testen... havde faft "mens" i 1,5 dag, så ku sagtens ha troet, at det var det...

Forventer kvalmen kommer lige rundt om hjørnet - ja faktisk sidder jeg med det nu... 

min graviditet med Tristan var ok... det var sgu først til sidst jeg døjede med halsbrand og lidt vand... og kvalme til uge 20.

Det er altså ret vildt, at mens I allesammen afleverer Jeres store unger i dp/vs, så brygger jeg lige en mere! Hmmmm...

Ja, okay - hurra for graviditetsgener!

Heldigvis er træthed ikke det værste man kan døje med, men kvalme må ikke være så sjovt. Det har jeg heldgvis aldrig døjet med.

Ja, det er sgu lidt vildt!

Anmeld

12. oktober 2011

CA

JonTri skriver:

HA HA takker!!! Jamen skynd dig i gang... så ryger vi jo lige i mg igen!

Ja og så kunne vi nok også havne i IRL MG denne gang Ej, her er økonomien ikke så sikker som den er det hos jer Så det skal der vist lige arbejdes på. Man blir jo selvfølgelig ikke lykkelig af penge

Og jeg føler faktisk allerede jeg er bagefter, når jeg altid har drømt om at få børn lige så tæt som jeg har været på mine søskende. He he!

Har du meget kvalme? Py og træthed?? Jeg sov jo egentlig hele tiden i starten. Gør du det? 

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

Carina87 skriver:

Ja og så kunne vi nok også havne i IRL MG denne gang Ej, her er økonomien ikke så sikker som den er det hos jer Så det skal der vist lige arbejdes på. Man blir jo selvfølgelig ikke lykkelig af penge

Og jeg føler faktisk allerede jeg er bagefter, når jeg altid har drømt om at få børn lige så tæt som jeg har været på mine søskende. He he!

Har du meget kvalme? Py og træthed?? Jeg sov jo egentlig hele tiden i starten. Gør du det? 

der er ikke så meget at mærke endnu... lidt madlede/kvalme. Nu ved jeg ikke hvad I laver og kender jo ikke jeres økonimi... men nummer 1 er KLART den dyreste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.