Det er sgu for galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

CA

JonTri skriver:

der er ikke så meget at mærke endnu... lidt madlede/kvalme. Nu ved jeg ikke hvad I laver og kender jo ikke jeres økonimi... men nummer 1 er KLART den dyreste. 

Det er sådan helt spændende at skulle til at følge med i

Jamen jeg er Social- og sundhedshjælper og Martin er elektriker. Han er i en ok sikker stilling (i udviklingen)på Vestas og jeg vender tilbage til arbejdsløsheden. Jeg valgte at give et år til unge på efterskole(uden løn) og så blev jeg jo gravid da jeg skulle til at i gang med ssa. Så jeg burde jo bare snart komme videre - vil gerne ende som ergo. MEN børn betyder bare mest... Så vi tænker virkelig meget herhjemme og snakker næsten kun om, hvordan det hele skal falde på plads 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

piadas

Carina87 skriver:

Det er sådan helt spændende at skulle til at følge med i

Jamen jeg er Social- og sundhedshjælper og Martin er elektriker. Han er i en ok sikker stilling (i udviklingen)på Vestas og jeg vender tilbage til arbejdsløsheden. Jeg valgte at give et år til unge på efterskole(uden løn) og så blev jeg jo gravid da jeg skulle til at i gang med ssa. Så jeg burde jo bare snart komme videre - vil gerne ende som ergo. MEN børn betyder bare mest... Så vi tænker virkelig meget herhjemme og snakker næsten kun om, hvordan det hele skal falde på plads 

Skal vi lave et raskt lille væddemål? Inden året er omme, er du gravid igen!

Anmeld

12. oktober 2011

CA

piadas skriver:

Vil godt væde med, at det er jeg ikke! Hvad væder vi? Her skal der lige smides 13 kg og trænes noget bækkenbund og ryg inden jeg skal slæbe på unge igen

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

Carina87 skriver:

Vil godt væde med, at det er jeg ikke! Hvad væder vi? Her skal der lige smides 13 kg og trænes noget bækkenbund og ryg inden jeg skal slæbe på unge igen

En middag eller cafe et eller andet et sted i Viborg!

Årh, de kilo ryger jo alligevel på igen - så er det jo spild af tid at tabe dem, blive gravid og tage dem på igen, så kom I bare ig gang!

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

piadas skriver:

Jeg er med... på JA!!! siden

Anmeld

12. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

En middag eller cafe et eller andet et sted i Viborg!

Årh, de kilo ryger jo alligevel på igen - så er det jo spild af tid at tabe dem, blive gravid og tage dem på igen, så kom I bare ig gang!

Jeg er på! Dog siger jeg, at Carina er gravid igen når Johs mos fylder 1 år..!

Anmeld

12. oktober 2011

DK

Tillykke!
Jeg kan godt forstå at i har valgt som i har! Når de fysiske rammer er i orden, så skal i sagtens få plads i hjertet til den lille ny også. Det kan jeg jo læse at der allerede er!

Hvor bliver det fantastisk for jer! Altså

Glæder mig også til mavebilleder, og hey, snart: hvordan sætter jeg fødslen igang igen tråde

Anmeld

12. oktober 2011

Sofia

Er glad for at høre I har truffet beslutningen, og hvor er det dejligt for jer. Når chokket har lagt sig, kommer alle de rigtige følelser helt sikkert, og der er jo intet så fantastisk som et nyt lille liv, jeg glæder mig rigtig meget til at følge dig og jer alle sammen med den lille ny Håber du får en god graviditet!

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

Jeg er med... på JA!!! siden

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg er på! Dog siger jeg, at Carina er gravid igen når Johs mos fylder 1 år..!

Arh, snyd så har du et par uger mere at løbe på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.