Det er sgu for galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

CA

JonTri skriver:

Ja børn er fantastiske, men de gør jo at drømme udsættes... Jeg sku på specialudd i psykiatri... det kommer til at vente... men pyt - måske åbnes nye døre. 

Håber du snart finder et job - de hænger desværre ikke på træerne

Det er virkelig fedt at baby bare er velkommen hos jer! Jeg glæder mig på jeres vegne! 

Og ja, der åbner sig nye døre - helt sikkert! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

CA

piadas skriver:

En middag eller cafe et eller andet et sted i Viborg!

Årh, de kilo ryger jo alligevel på igen - så er det jo spild af tid at tabe dem, blive gravid og tage dem på igen, så kom I bare ig gang!

Deal!!

Jeg blir ikke gravid før jeg har tabt mig! Synes ikke jeg vil samle mig 40 kg ekstra der så skal tabes på en gang 

Anmeld

12. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Jeg er på! Dog siger jeg, at Carina er gravid igen når Johs mos fylder 1 år..!

Nu synes jeg i kommer lidt for godt i gang 

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

Carina87 skriver:

Nu synes jeg i kommer lidt for godt i gang 

Hæhæ, og hva' så? Du vil måske ikke med på cafe?

Anmeld

12. oktober 2011

CA

piadas skriver:

Hæhæ, og hva' så? Du vil måske ikke med på cafe?

Jo det kan du tro jeg vil. Må jeg ikke komme det uden kvalme Det er simpelthen ikke fair at lukke folk ude af kliken bare fordi de ikek er gravide

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

Jamen jamen... vi kan jo ses på cafe Baghuset... tjaa eller hos moi! Bor godt nok ik i Viborg, meeen 15 km derfra... og jeg har ik de vilde planer, så kom frisk med datoer - og deltagere...

Det ser da godt nok fint ud - vil de godt have en håndfuld mødre plus lige så mange kravlebabyer derinde? Ellers er jeg med på at køre hen, hvor du bor! Hvorend det så er!

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

Carina87 skriver:

Jo det kan du tro jeg vil. Må jeg ikke komme det uden kvalme Det er simpelthen ikke fair at lukke folk ude af kliken bare fordi de ikek er gravide

Hvem snakker om at lukke nogen ude? Jeg er skisme heller ikke gravid!

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

piadas skriver:

Det ser da godt nok fint ud - vil de godt have en håndfuld mødre plus lige så mange kravlebabyer derinde? Ellers er jeg med på at køre hen, hvor du bor! Hvorend det så er!

Bor i Mønsted... der er altid en fandens masse barnevogne parkeret ved baghuset... ved dog ikke om jeg selv har nerver til at ha Tristan med... han vil jo nok på opdagelse

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

Bor i Mønsted... der er altid en fandens masse barnevogne parkeret ved baghuset... ved dog ikke om jeg selv har nerver til at ha Tristan med... han vil jo nok på opdagelse

Lige præcis - de er trods alt ved at være så store, at de ikke gider sidde stille længere...

Mønsted - det er da vist den gale retning for mig! Jeg har ikke engang styr på i hvilken retning, det ligger ift. Viborg!

Anmeld

13. oktober 2011

Maria-s

Har været på miniferie (farligt???) så derfor den manglende tilstedeværelse herinde...

TILLYKKE!!  Uhhh jeg kan godt forstå det også er med en anelse ængstelse i følelsesspektret, der hvor du står, men som dig ville jeg heller ikke kunne vælge en abort....

Jeg glæder mig OGSÅ til at følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.