Det er sgu for galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

JonTri

AnneBJ skriver:

STORT tillykke!! 

TAAAK!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

AnneBJ

JonTri skriver:

TAK og ja... overvejede ikke abort ret længe... men det er et mindre chok, når man tog testen "for sjov" og så er den fandme positiv... 

Jep jep skal nok spamme Jer med ALLE unger også lille Juanita/Hernandez (det er jo en spanier)

Der kan I bare se alle sammen, det er FARLIGT at tage på ferie...! Man kan få børn af det!! 

Anmeld

11. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

Tak skal du have! Nææ nej jeg bliver da her - også...  og I skal nok blive spammet med alt mit afkom. 

Min termin hedder 10 juni - SINDSSYGT nu jeg skriver det!!!

Kram

Det er en god dato at have termin. Jeg har fødselsdag dagen før og har altid været glad for at have fødselsdag på det tidspunkt. Det passer med at man får gaver hvert halve år, og så skinner solen som regel plus man slipper for at væld af flyverdragter og vådt overtøj, når børnehaven kommer.

Anmeld

11. oktober 2011

PeruBaby

Tillykke, tillykke - kære Rikke! Jeg ved godt det ikke var det du havde planlagt, men det bliver fantastisk. Jeg har skrevet det før og jeg skriver det igen - for mig og min søster har det altid været en KÆMPE fordel og styrke at vi er så tætte på hinanden (16 mdr). Jeg har ALTID elsket at have en søster så tæt på... og den dag i dag har vi stadigt en meget tæt bånd. Det bliver hårdt for dig og manden, men hey - I har klaret det før, I skal nok klare det igen. Er helt vildt lykkelig på jeres og børnenes vegne. Glæder mig meget til at følge dig!!

Kæmpekram fra Peru, Chris

Anmeld

11. oktober 2011

piadas

PeruBaby skriver:

Tillykke, tillykke - kære Rikke! Jeg ved godt det ikke var det du havde planlagt, men det bliver fantastisk. Jeg har skrevet det før og jeg skriver det igen - for mig og min søster har det altid været en KÆMPE fordel og styrke at vi er så tætte på hinanden (16 mdr). Jeg har ALTID elsket at have en søster så tæt på... og den dag i dag har vi stadigt en meget tæt bånd. Det bliver hårdt for dig og manden, men hey - I har klaret det før, I skal nok klare det igen. Er helt vildt lykkelig på jeres og børnenes vegne. Glæder mig meget til at følge dig!!

Kæmpekram fra Peru, Chris

Jeg ved godt, det ikke har noget med Rikkes graviditet at gøre, men skal vi ikke snart høre, hvordan det gik med den lange adskillelse fra Sofia og turen i det hele taget?

Anmeld

11. oktober 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Jeg ved godt, det ikke har noget med Rikkes graviditet at gøre, men skal vi ikke snart høre, hvordan det gik med den lange adskillelse fra Sofia og turen i det hele taget?

Jo, selvfølgelig skal I det. Jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at skrive... men jeg tror lige jeg starter en ny tråd, nu mens hende den lille prut ligger og sover

Anmeld

11. oktober 2011

piadas

PeruBaby skriver:

Jo, selvfølgelig skal I det. Jeg har bare ikke fået taget mig sammen til at skrive... men jeg tror lige jeg starter en ny tråd, nu mens hende den lille prut ligger og sover

Anmeld

11. oktober 2011

Mettemus

JonTri skriver:

Tak. Prøver at tænke på det som en fordel med pseudotvillinger - selvom jeg flere gange har sagt at det ville jeg ik magte! Nu skal jeg magte det - og det kommer jeg også til

Kram

Jeg tror man kan hvad man skal. Det kan godt være det blir drønhårdt, men det blir helt sikkert også fantastisk med to så tæt på hinanden. Tre vel egentligt? Hvor meget ældre er den ældste?

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

piadas skriver:

Det er en god dato at have termin. Jeg har fødselsdag dagen før og har altid været glad for at have fødselsdag på det tidspunkt. Det passer med at man får gaver hvert halve år, og så skinner solen som regel plus man slipper for at væld af flyverdragter og vådt overtøj, når børnehaven kommer.

He he du er nu så god til at se ALT det gode.

Min store er også et sommerbarn og det er super at holde hans fødselsdag... Hvem ved - måske skal du dele fødselsdag med min bebs:-). Så er det vel en lille tvilling???

Anmeld

11. oktober 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Der kan I bare se alle sammen, det er FARLIGT at tage på ferie...! Man kan få børn af det!! 

Nå, det er sådan man får børn? På ferier? Hmmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.