Det er sgu for galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

CA

Uh jeg har bare lyst til at skrive tillykke! Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal sige, for jeg er simpelthen så skruk og har bare lyst til at hoppe med på vognen Jeg tror ikke, at det på nogen måde kan være negativt for børnene at være tæt. Vi er selv 4 børn på 4 år hjemme - og vi har altid elsket det! 

Hvis du får alle børnene på en gang, er der jo mange flere løsrevne år bagefter uden "gravid- eller amme pauser" Det er da skide smart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal sige, for jeg er simpelthen så skruk og har bare lyst til at hoppe med på vognen

Naaarj da!!??? Dig?! Dén havde jeg ikke set komme... 

Anmeld

11. oktober 2011

CA

AnneBJ skriver:

Naaarj da!!??? Dig?! Dén havde jeg ikke set komme... 

Bla bla bla blaaaa Anne!

Anmeld

11. oktober 2011

DK

Hvordan ser det ud rent praktisk? Altså med job, økonomi, plads osv? Jeg tror altid at man nok skal finde hjerterum, men det er jo også vigtigt at en evt. lille ny ikke vælter læsset.

Herhjemme ville det være en katastrofe hvis jeg blev gravid nu, idet jeg så vil skulle føde få mdr. efter at jeg er færdig med min udd. og altså ville have meget svært ved at få et job og derfor skulle starte med at være færdigudd. og væk fra arbejdsmarkedet i et år på barsel. Plus at jeg ville have 3 børn og to af dem meget små når jeg skal ud på arbejdsmarkedet i hvad der nok bliver en krævende stilling.

Men hvordan er det hos jer? Har i tænkt over det rent praktiske? Kan det lade sig gøre uden at I alle må give helt køb på jer selv?

Anmeld

11. oktober 2011

piadas

Carina87 skriver:

Bla bla bla blaaaa Anne!

Hehe!

= Carina om 1 år!

Anmeld

11. oktober 2011

Sofia

Kære Rikke

Uhh jeg føler virkelig med dig! Jeg prøver så godt jeg kan at sætte mig ind i din situation, og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke ønsker at blive gravid igen før om nogle år. Men nu er du gavid, og vi må tage den derfra. Jeg forstår godt dine følelser, jeg ønsker også at få en pige på et senere tidspunkt, synes ikke det er en skam at ønske sig begge køn. I det lange løb tror jeg børnene kommer til at elske at være tætte, og de kan lege meget med hinadnen osv. Men på den anden side kræver en nyfødt bare så meget, og det bliver hårdt, både for dig og og ungerne. 

Jeg er ikke helt opdateret på jeres praktiske situatiuon. Har du et job du nemt kan tage endnu en barsel fra? Har I økonomi til endnu et barn?

Du må prøve at følge mavefornemmelsen, kan du psykisk klare at være gravid igen nu? Kan du klare en abort? Jeg ved godt det er umuligt at svare på og man kan aldrig hundrede procent vide hvad det rigtige er. Men hvis du vælger aborten, skal du ikke høre fordømmelse fra min side.

Sender dig lige alle mine tanker, det er på godt jysk en træls situation!

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

AnneBJ skriver:

Jeg kan sagtens følge dine tanker vedrørende køn! Jeg ved godt man skal være glad, bare "den" er sund og rask, men det er altså okay at ønske sig  begge køn!

Jah, jeg ville også tænke Felix som taberen hvis jeg blev gravid nu. Men det er fordi jeg tænker at han skal have lov at være lille og alt det der... På den anden side, så tænk på, hvor glade de 3 rollinger vil blive for hinanden, de vil jo være supertætte, og få nogle skønne barndomsår! (og I vil være hurtigt færdige med at have "små børn" - lige pludselig går alle 3 i skole!)

Jah, nytår, alenetid osv... Jeg forstår det godt, men du lyder ikke som om, du kan få en abort - altså som at det er noget du har lyst til! Heldigvis har du jo stadig god tid til at beslutte dig! Hvordan er Jeres praktiserende læge, kunne vedkommende måske komme med nogle indspark, der kunne bruges? 

Hejsa. Valget er truffet - vi tager en baby mere. Er egentlig okay glad for situationen og vi kan sagtens magte det. 

Ville have været ved lægen i dag, men da valget er taget, kommer det ik så nøje hvornår jeg kommer derop. Har ikke et specielt forhold til doktor, men ville da hellere derop for at få sat en spiral op... 

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

piadas skriver:

Tillykke - eller hvad?

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive... Jeg ved bare godt, hvad jeg havde valgt, men vi har jo også altid haft svært ved at få børn. 

Nu skriver du, at hvad nu hvis det er en pige, som du gerne vil have, og du får "hende" fjernet, og så senere får endnu en dreng. Hvad med den omvendte situation? Hvis det nu er en dreng? Vil du så tænke - jeg skulle have fået ham fjernet, og så "regne" med at få pigen senere?

Jeg ved godt, det lyder lidt hårdt, men jeg er nok også bare af den holdning, at man skal prise sig lykkelig overfor de børn, man får. Igen nok fordi vi altid har haft svært ved at lave dem.

Håber du finder en løsning, der er rigtig for jer!

Hej. Takker.

Selvfølgelig skal barnet fødes - hverken kan eller vil kunne slå det ihjel (selvom det bare er en klat celler endnu). 

... og ville såmænd også blive glad for en dreng, men vil nu gerne have en pige. Jeg tvivler på at ønske drengen væk når først han er der... det ville da være frækt af mig. 

Det bliver fanneme hårdt, men det klarer vi også!

Anmeld

11. oktober 2011

Mettemus

JonTri skriver:

Hejsa. Valget er truffet - vi tager en baby mere. Er egentlig okay glad for situationen og vi kan sagtens magte det. 

Ville have været ved lægen i dag, men da valget er taget, kommer det ik så nøje hvornår jeg kommer derop. Har ikke et specielt forhold til doktor, men ville da hellere derop for at få sat en spiral op... 

Så siger jeg TILLYKKE! Det lød helt ærligt også som om du allerede havde truffet valget i dit første indlæg.

Hvor er det dejligt!

Knus Mette

Ps: Vi har førsteret på mavebilleder her i gruppen ikk?? (Be' om!)

Anmeld

11. oktober 2011

Mettemus

piadas skriver:

Hehe!

= Carina om 1 år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.