Kære Rikke
Uhh jeg føler virkelig med dig! Jeg prøver så godt jeg kan at sætte mig ind i din situation, og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke ønsker at blive gravid igen før om nogle år. Men nu er du gavid, og vi må tage den derfra. Jeg forstår godt dine følelser, jeg ønsker også at få en pige på et senere tidspunkt, synes ikke det er en skam at ønske sig begge køn. I det lange løb tror jeg børnene kommer til at elske at være tætte, og de kan lege meget med hinadnen osv. Men på den anden side kræver en nyfødt bare så meget, og det bliver hårdt, både for dig og og ungerne.
Jeg er ikke helt opdateret på jeres praktiske situatiuon. Har du et job du nemt kan tage endnu en barsel fra? Har I økonomi til endnu et barn?
Du må prøve at følge mavefornemmelsen, kan du psykisk klare at være gravid igen nu? Kan du klare en abort? Jeg ved godt det er umuligt at svare på og man kan aldrig hundrede procent vide hvad det rigtige er. Men hvis du vælger aborten, skal du ikke høre fordømmelse fra min side.
Sender dig lige alle mine tanker, det er på godt jysk en træls situation!
Anmeld