Det er sgu for galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

Hej. Takker.

Selvfølgelig skal barnet fødes - hverken kan eller vil kunne slå det ihjel (selvom det bare er en klat celler endnu). 

... og ville såmænd også blive glad for en dreng, men vil nu gerne have en pige. Jeg tvivler på at ønske drengen væk når først han er der... det ville da være frækt af mig. 

Det bliver fanneme hårdt, men det klarer vi også!

Åh, det er jeg glad for at høre!

Jamen, så vil jeg ønske et kæmpestort tillykke!

Det ved jeg godt - selvfølgelig vil man blive lige så glad for barnet, selvom det nu skulle vise sig at være endnu en dreng. Men jeg skal nu nok krydse alt hvad jeg kan for at det er en lille pige, I venter jer!

Det er jo også nemt for mig at sige, for jeg har jo lidt af hvert! Men havde jeg kun fået drenge eller piger, ville jeg sikkert også ønske mig det modsatte af det, jeg nu havde. Det er ALTID så nemt at være klog på andres vegne!

Endnu engang tillykke - jeg glæder mig til at følge din mave! Og så vil jeg skrive lige som Mette - husk at vi har førsteret til mavebilleder, så du må ikke glemme os helt og hoppe over i den anden terminsgruppe! Hvornår HAR du egentlig termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

AnneBJ

STORT tillykke!! 

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

Lilje82 skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, det må være en umådelig svær situation at stå i... Håber I finder den løsning der er bedst for jer!!

Tak... ja man bliver sur på sig selv... der er jo kun os til at tage skylden... men er ved at vænne mig lidt til tanken

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

Kit skriver:

og wauw.

Jeg er enig med Anne i, ja, faktisk det hele.

Flere kloge har sagt, at man fortryder kun de børn man ikke fik.

Super hård og svær beslutning I står med, men er sikker på, at I nok  skal vælge den, der er rigtig for jer.

Beslutningen om et barn mere er taget - faktisk ville vi jo gerne have en lille mere - bare ikke lige nu. Vælger jeg den fra vil den altid mangle - så hellere tage konsekvensen. Vi skal sgu nok klare den!

Rikke

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

Mettemus skriver:

Puha en værre redelighed! Jeg har dog mest lyst til at sige tillykke! Jeg tror ikke jeg har så meget mere klogt at sige. Er som Kit enig med Anne. Jeg tror aldrig man kommer til at fortryde de børn man får, men når det så er sagt skal det heller ikke være synd for de andre at få en lillebror eller -søster. Men igen - det lyder som et tillykke Knus i hvert fald!

Tak. Prøver at tænke på det som en fordel med pseudotvillinger - selvom jeg flere gange har sagt at det ville jeg ik magte! Nu skal jeg magte det - og det kommer jeg også til

Kram

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

Carina87 skriver:

Uh jeg har bare lyst til at skrive tillykke! Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal sige, for jeg er simpelthen så skruk og har bare lyst til at hoppe med på vognen Jeg tror ikke, at det på nogen måde kan være negativt for børnene at være tæt. Vi er selv 4 børn på 4 år hjemme - og vi har altid elsket det! 

Hvis du får alle børnene på en gang, er der jo mange flere løsrevne år bagefter uden "gravid- eller amme pauser" Det er da skide smart 

HA HA takker!!! Jamen skynd dig i gang... så ryger vi jo lige i mg igen!

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

DK skriver:

Hvordan ser det ud rent praktisk? Altså med job, økonomi, plads osv? Jeg tror altid at man nok skal finde hjerterum, men det er jo også vigtigt at en evt. lille ny ikke vælter læsset.

Herhjemme ville det være en katastrofe hvis jeg blev gravid nu, idet jeg så vil skulle føde få mdr. efter at jeg er færdig med min udd. og altså ville have meget svært ved at få et job og derfor skulle starte med at være færdigudd. og væk fra arbejdsmarkedet i et år på barsel. Plus at jeg ville have 3 børn og to af dem meget små når jeg skal ud på arbejdsmarkedet i hvad der nok bliver en krævende stilling.

Men hvordan er det hos jer? Har i tænkt over det rent praktiske? Kan det lade sig gøre uden at I alle må give helt køb på jer selv?

Hejsa. Jamen rent praktisk ser det fint ud. Jeg har et fast job siden 06 som sygeplejerske... bor i et hus, der godt nok skal bygges et værelse i nu her - men det sku vi alligevel... de to små skal dele værelse, men det skal nok gå tænker jeg.

Har da tænkt rent forholdsmæssigt... men vi har jo været igennem to spædbørn så er i træning

Ja du har ret i at hjerterum ikke helt er nok... 

rikke

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

Sofia skriver:

Kære Rikke

Uhh jeg føler virkelig med dig! Jeg prøver så godt jeg kan at sætte mig ind i din situation, og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke ønsker at blive gravid igen før om nogle år. Men nu er du gavid, og vi må tage den derfra. Jeg forstår godt dine følelser, jeg ønsker også at få en pige på et senere tidspunkt, synes ikke det er en skam at ønske sig begge køn. I det lange løb tror jeg børnene kommer til at elske at være tætte, og de kan lege meget med hinadnen osv. Men på den anden side kræver en nyfødt bare så meget, og det bliver hårdt, både for dig og og ungerne. 

Jeg er ikke helt opdateret på jeres praktiske situatiuon. Har du et job du nemt kan tage endnu en barsel fra? Har I økonomi til endnu et barn?

Du må prøve at følge mavefornemmelsen, kan du psykisk klare at være gravid igen nu? Kan du klare en abort? Jeg ved godt det er umuligt at svare på og man kan aldrig hundrede procent vide hvad det rigtige er. Men hvis du vælger aborten, skal du ikke høre fordømmelse fra min side.

Sender dig lige alle mine tanker, det er på godt jysk en træls situation!

Hejsa...

Tak for dit svar! Jeg ville ik ku bære en abort - og min mand finder det også helt udelukket så tror han stille ville bebrejde mig det.

Økonomisk sidder vi i eget hus men skylder intet i banken. Har to alm gn snitlige lønninger (sygeplejerske og vvs). Så vores økonomi er stabil. Jobbet er fyldt med gravide kvinder, så det er de vant til, men synes da jeg er lidt "dum" overfor dem!!!

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

Mettemus skriver:

Så siger jeg TILLYKKE! Det lød helt ærligt også som om du allerede havde truffet valget i dit første indlæg.

Hvor er det dejligt!

Knus Mette

Ps: Vi har førsteret på mavebilleder her i gruppen ikk?? (Be' om!)

TAK og ja... overvejede ikke abort ret længe... men det er et mindre chok, når man tog testen "for sjov" og så er den fandme positiv... 

Jep jep skal nok spamme Jer med ALLE unger også lille Juanita/Hernandez (det er jo en spanier)

Anmeld

11. oktober 2011

JonTri

piadas skriver:

Åh, det er jeg glad for at høre!

Jamen, så vil jeg ønske et kæmpestort tillykke!

Det ved jeg godt - selvfølgelig vil man blive lige så glad for barnet, selvom det nu skulle vise sig at være endnu en dreng. Men jeg skal nu nok krydse alt hvad jeg kan for at det er en lille pige, I venter jer!

Det er jo også nemt for mig at sige, for jeg har jo lidt af hvert! Men havde jeg kun fået drenge eller piger, ville jeg sikkert også ønske mig det modsatte af det, jeg nu havde. Det er ALTID så nemt at være klog på andres vegne!

Endnu engang tillykke - jeg glæder mig til at følge din mave! Og så vil jeg skrive lige som Mette - husk at vi har førsteret til mavebilleder, så du må ikke glemme os helt og hoppe over i den anden terminsgruppe! Hvornår HAR du egentlig termin?

Tak skal du have! Nææ nej jeg bliver da her - også...  og I skal nok blive spammet med alt mit afkom. 

Min termin hedder 10 juni - SINDSSYGT nu jeg skriver det!!!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.