Det er sgu for galt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Arh, snyd så har du et par uger mere at løbe på!

Men hvis så hun bliver gravid i 2011 taber jeg jo.... så ingen snyd der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

JonTri

Carina87 skriver:

Det er sådan helt spændende at skulle til at følge med i

Jamen jeg er Social- og sundhedshjælper og Martin er elektriker. Han er i en ok sikker stilling (i udviklingen)på Vestas og jeg vender tilbage til arbejdsløsheden. Jeg valgte at give et år til unge på efterskole(uden løn) og så blev jeg jo gravid da jeg skulle til at i gang med ssa. Så jeg burde jo bare snart komme videre - vil gerne ende som ergo. MEN børn betyder bare mest... Så vi tænker virkelig meget herhjemme og snakker næsten kun om, hvordan det hele skal falde på plads 

Ja børn er fantastiske, men de gør jo at drømme udsættes... Jeg sku på specialudd i psykiatri... det kommer til at vente... men pyt - måske åbnes nye døre. 

Håber du snart finder et job - de hænger desværre ikke på træerne

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

Carina87 skriver:

Vil godt væde med, at det er jeg ikke! Hvad væder vi? Her skal der lige smides 13 kg og trænes noget bækkenbund og ryg inden jeg skal slæbe på unge igen

ÅHHH nej... bækkenbund. Har faktisk lige meldt mig i motionscenter i dag... skal sgu være så fit som muligt... 

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

piadas skriver:

En middag eller cafe et eller andet et sted i Viborg!

Årh, de kilo ryger jo alligevel på igen - så er det jo spild af tid at tabe dem, blive gravid og tage dem på igen, så kom I bare ig gang!

Kan godt lide din tankegang... og væddemål eller ej, så er jeg frisk på at mødes i Viborg - som tidligere skrevet er jeg jo bange for Aarhus - bortset fra IKEA

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

DK skriver:

Tillykke!
Jeg kan godt forstå at i har valgt som i har! Når de fysiske rammer er i orden, så skal i sagtens få plads i hjertet til den lille ny også. Det kan jeg jo læse at der allerede er!

Hvor bliver det fantastisk for jer! Altså

Glæder mig også til mavebilleder, og hey, snart: hvordan sætter jeg fødslen igang igen tråde

Takker... ja det skal nok gå... selvom man jo aldrig ved hvad man går ind til... det kan blive en skrigebanan - eller to!!!

Jeg plejer at mangle fostervand til sidst, så skal nok holdes godt øje med - og evt sættes i gang - men til den tid er alle råd gode!!!

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

Sofia skriver:

Er glad for at høre I har truffet beslutningen, og hvor er det dejligt for jer. Når chokket har lagt sig, kommer alle de rigtige følelser helt sikkert, og der er jo intet så fantastisk som et nyt lille liv, jeg glæder mig rigtig meget til at følge dig og jer alle sammen med den lille ny Håber du får en god graviditet!

Takker - det værste chok er ovre og nu glæder jeg mig - lige så stille... og har sjovt nok kun fået positivt respons... troede jeg sku lægge ører til: "hvad tænker I på" og "det skal da fjernes ikke?", men nej... Skønt.

Anmeld

12. oktober 2011

Sofia

JonTri skriver:

Takker - det værste chok er ovre og nu glæder jeg mig - lige så stille... og har sjovt nok kun fået positivt respons... troede jeg sku lægge ører til: "hvad tænker I på" og "det skal da fjernes ikke?", men nej... Skønt.

Godt, det manglede da også bare, ikke lige den slags man har brug for. TILLYKKE her fra

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

JonTri skriver:

Kan godt lide din tankegang... og væddemål eller ej, så er jeg frisk på at mødes i Viborg - som tidligere skrevet er jeg jo bange for Aarhus - bortset fra IKEA

Jamen, så er det jo lige før, vi skal have arrangeret noget, men jeg synes ikke lige, jeg kan overskue noget lige nu, for al min tid går med at makke i hus, tegninger og kontrakter lige nu!

Men hvis en eller anden arrangerer noget og datoen passer mig, så er jeg frisk!

Anmeld

12. oktober 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Men hvis så hun bliver gravid i 2011 taber jeg jo.... så ingen snyd der!

Anmeld

12. oktober 2011

JonTri

piadas skriver:

Jamen, så er det jo lige før, vi skal have arrangeret noget, men jeg synes ikke lige, jeg kan overskue noget lige nu, for al min tid går med at makke i hus, tegninger og kontrakter lige nu!

Men hvis en eller anden arrangerer noget og datoen passer mig, så er jeg frisk!

Jamen jamen... vi kan jo ses på cafe Baghuset... tjaa eller hos moi! Bor godt nok ik i Viborg, meeen 15 km derfra... og jeg har ik de vilde planer, så kom frisk med datoer - og deltagere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.