JonTri skriver:
Tak for krammet...
Manden er vist i lettere chok, men tror ik han er enig i at en abort er løsningen...
Havde lissom en ide om at treeren sku være glasuren på kagen...
Stoppede med at amme for 4 dage siden og havde sgu glædet mig til at holde nytår i alkoholens tegn - og ja, bare være lidt løsrevet fra min dejlige unge.
Føler dælme lidt at det er ham der bliver ofret - men det afhænger jo af øjnene der ser
... må hellere tænke at glasset er halvt fyldt, fremfor halvt tomt.
Tænk hvis nu det er min lille pige (som jeg brændende ønsker) og jeg vælger at fjerne "hende" - og så om x antal år får mig en gut mere... ved godt det er ego af mig, men kan ik slippe tanken
Jeg kan sagtens følge dine tanker vedrørende køn! Jeg ved godt man skal være glad, bare "den" er sund og rask, men det er altså okay at ønske sig begge køn!
Jah, jeg ville også tænke Felix som taberen hvis jeg blev gravid nu. Men det er fordi jeg tænker at han skal have lov at være lille og alt det der... På den anden side, så tænk på, hvor glade de 3 rollinger vil blive for hinanden, de vil jo være supertætte, og få nogle skønne barndomsår! (og I vil være hurtigt færdige med at have "små børn" - lige pludselig går alle 3 i skole!)
Jah, nytår, alenetid osv... Jeg forstår det godt, men du lyder ikke som om, du kan få en abort - altså som at det er noget du har lyst til! Heldigvis har du jo stadig god tid til at beslutte dig! Hvordan er Jeres praktiserende læge, kunne vedkommende måske komme med nogle indspark, der kunne bruges?

Anmeld