Tvillings b begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Det lyder som en rigtig fin afsked.....  Hun får det godt hos mormor...

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Kofoed.

Wulffi89 skriver:

Godt at mormor kan passe på hende..

Du får da lige en stor med herfra..

Tak

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Zibi_84 skriver:

Sikke en smuk afsked

Tak

Anmeld

6. oktober 2011

Winnie

Kofoed. skriver:

Det blev en hurtig affære, hvor kun peter, præsten, kor"drengen" og jeg deltog, grundet regnvejret blev Anastasia passet af bedstemor.

Vi (eller de tre andre) startede med at synge vers 5-7 af "Hil dig frelser og forsonder", så talte præsten meget kort (noget med at mormor må passe hendes barnebarn og om det at miste et foster), derefter lage Peter "kisten" i graven, så læste præsten kort fra bibelen og vi sluttede af med de to sidste vers af "hil dig frelser og forsonder" - denne gang kunne jeg pippe med.

I får lige lidt billeder. Hun er blevet begravet oven på min mor, så min fars plads står stadig ledig.

Synes det var rart at det blev gjort, men havde mest af alt bare lyst til at tage hende med hjem igen (havde hende hjemme i 24 timer).

Hvor smukt, dejligt at I fik sagt farvel og fint løsning med gravstedet.

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Winnie skriver:

Hvor smukt, dejligt at I fik sagt farvel og fint løsning med gravstedet.

Tak

Anmeld

6. oktober 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Mange tak

Der blev smækket lidt med døre i går, men dagen i dag har haft en underlig ro over sig.

Det skal der også være plads til. Og jeg tror da helt bestemt at roen kommer af, at nu har I fået dét kapital afsluttet på en god måde, og I har stadig et sted hvor I selv kan gå hen, men også et sted hvor I kan fortælle Anastasia at hendes tvillingesøster ligger

Anmeld

6. oktober 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

Det blev en hurtig affære, hvor kun peter, præsten, kor"drengen" og jeg deltog, grundet regnvejret blev Anastasia passet af bedstemor.

Vi (eller de tre andre) startede med at synge vers 5-7 af "Hil dig frelser og forsonder", så talte præsten meget kort (noget med at mormor må passe hendes barnebarn og om det at miste et foster), derefter lage Peter "kisten" i graven, så læste præsten kort fra bibelen og vi sluttede af med de to sidste vers af "hil dig frelser og forsonder" - denne gang kunne jeg pippe med.

I får lige lidt billeder. Hun er blevet begravet oven på min mor, så min fars plads står stadig ledig.

Synes det var rart at det blev gjort, men havde mest af alt bare lyst til at tage hende med hjem igen (havde hende hjemme i 24 timer).

Super smukt søde!

det er så flot af jer at i har gjort dette, og at i er kommet igennem dette så stærkt!

- Selvom jeg var så ond at spørge ind til hende oppe på sygehuset, og der kom en tåre eller to på din kind, så var du stærk og svarede stadig på mit spørgsmål. Og så var der en masse dejlige hormoner der kom sammen med tårene, puha. det var satme hårdt at se dig græde. - men du er en utrolig stærk kvinde!

Anmeld

6. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kofoed. skriver:

Tror det ville være meget hårde for mig, vis jeg ikke havde kunne dele det herinde, har haft store problemer med at snakke om det hele, synes det er svært at sige højt, samtidig har jeg nu også noget på skrift fra da det skete, så jeg bliver ikke tvivl om hvordan og hvorledes, føleserne er nemme at huske, men man glemmer hurtigt detaljerne, så er det rart, at man bare skal kigge i sine gammel indlæg. Så deler nok mest for min egen skyld, men alle jeres søde ord er nu altid dejlige.

Jeg forstår. 

Anmeld

7. oktober 2011

Sitrani

Kofoed. skriver:

Har det ikke også gjort det mere håndgribeligt for dig, at du havde det sted at tage hen?

Tak

Desværre nej, kunne være rart nogle gange.

Jo, det tror jeg.. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det ville have været, hvis ikke jeg havde min søsters grav...

Anmeld

7. oktober 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Hvor er det smukt, søde Betina. Åh, kan slet ikke læse sådan noget uden at stortude! Hvor må det være en mystisk følelse, at den del af din graviditet nu er ovre, men skønt at der nu kan fokuseres på Anastasia uden også at have en masse triste tanker og skulle planlægge noget så frygteligt for en mor. Og jeg ved I nu ser jeres lille prinsesse som en gave (også selv mår hun vågner for 17. Gang) og hun vil helt sikkert blive glad for at have et sted at besøge sin søster stort stort kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.