Tvillings b begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

K&S

Meget smukt og rigtig dejligt at I fik taget ordentlig afsked  Og utrolig rørende, at hun ligger begravet oven på din mor, det er en fantastisk tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Kofoed.

babyMark skriver:

du skal lige have et

rart for jer at I har fået sagt rigtigt farvel og at I har sådan et fint sted at vende tilbage til.

Tak

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

K&S skriver:

Meget smukt og rigtig dejligt at I fik taget ordentlig afsked  Og utrolig rørende, at hun ligger begravet oven på din mor, det er en fantastisk tanke

Tak Det er det bestemt.

Anmeld

5. oktober 2011

Bare mig..

Det lyder utrolig smukt.. En kort, men smuk begravelse..

Må jeg spørge om noget?
Når du nu siger, at i havde hende med hjemme, og at du har taget et billed af den åbne kiste..: du skrev i dit indlæg engang, da du fortalte, at hun var død i maven, at hun muligvis ville gå i forrådnelse samtidig med, at Anastasia ville vokse sig stor.. Det er hun så ikke, eller? Undskylder spørgsmålet, hvis det bliver for voldsomt at svare på.. Men har sådan tænkt på det..

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

Nicolinesmor170510 skriver:

Det lyder utrolig smukt.. En kort, men smuk begravelse..

Må jeg spørge om noget?
Når du nu siger, at i havde hende med hjemme, og at du har taget et billed af den åbne kiste..: du skrev i dit indlæg engang, da du fortalte, at hun var død i maven, at hun muligvis ville gå i forrådnelse samtidig med, at Anastasia ville vokse sig stor.. Det er hun så ikke, eller? Undskylder spørgsmålet, hvis det bliver for voldsomt at svare på.. Men har sådan tænkt på det..

Det gør altså ikke noget Jamen hun havde mod alle forventninger klaret sig rigtig godt derinde. Hun var udtørret, men ikke råddent på nogen måde, det var endda stadig frisk blod på "hende" (hun lå/ligger stadig i moderkagen). Så alle de skramme billeder vi havde fået blev ikke til noget.

Forresten, kisten er altså tom på de billeder, de er fra i mandags og hun kom først i den i går. Og hun stod i køleskabet da vi havde hende hjemme, netop for hun ikke skulle rådne endnu.

Anmeld

6. oktober 2011

Nessie

Store  til jer.

Sikke en hård dag I har haft, men hun kunne da ikke få noget smukkere sted at hvile.

Kan godt forstå at humøret svinger lidt, og du skal også give dig selv lov til at sørge, det elsker du jo ikke Anastasia mindre af, måske tværtimod.

Håber I kan støtte hinanden, og give rum til at være ked af det og vred, det er helt naturligt.

Anmeld

6. oktober 2011

132319

Tusind tanker til jer

Anmeld

6. oktober 2011

Mira0911

Ved slet ikke hvad jeg skal sige... Er rørt til tåre... 

Et kæmpe knus skal I have... 

Anmeld

6. oktober 2011

JeNoVa

Smukt og rørende.

Anmeld

6. oktober 2011

Christina.78

Kofoed. skriver:

Men det er bare svært når man har haft nogle dage, hvor man tit er ked af det og man bliver fustreret, så at det ikke skal gå ud over hende.

Forstår jeg så udemærket, men så må du ty til hjælp fra nærmere familie eller andet som kan være der jos dig (hvis muligheden er der selvfølgelig)..hvis du ikke får lov at komme ud med din sorg æder det dig op indvendig..var selv tæt på at komme på det forkerte sidespor men blev trukket i og fik lov at åbne op..sig ja tak til al den hjælp I kan få..

og igen kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.