Tvillings b begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

LotteGabriella

Kofoed. skriver:

Det blev en hurtig affære, hvor kun peter, præsten, kor"drengen" og jeg deltog, grundet regnvejret blev Anastasia passet af bedstemor.

Vi (eller de tre andre) startede med at synge vers 5-7 af "Hil dig frelser og forsonder", så talte præsten meget kort (noget med at mormor må passe hendes barnebarn og om det at miste et foster), derefter lage Peter "kisten" i graven, så læste præsten kort fra bibelen og vi sluttede af med de to sidste vers af "hil dig frelser og forsonder" - denne gang kunne jeg pippe med.

I får lige lidt billeder. Hun er blevet begravet oven på min mor, så min fars plads står stadig ledig.

Synes det var rart at det blev gjort, men havde mest af alt bare lyst til at tage hende med hjem igen (havde hende hjemme i 24 timer).

pyyha, det rører mig dybt i hjertet

Nu ligger hun trygt i mormors arme og englene vil synge for dem, for altid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

babymus77

Også rørt til tårer, så smukt!!! Mormor passer på bebs!! Tusinder kram til jer;-) knusssssssss

Anmeld

6. oktober 2011

Bare mig..

Kofoed. skriver:

Det gør altså ikke noget Jamen hun havde mod alle forventninger klaret sig rigtig godt derinde. Hun var udtørret, men ikke råddent på nogen måde, det var endda stadig frisk blod på "hende" (hun lå/ligger stadig i moderkagen). Så alle de skramme billeder vi havde fået blev ikke til noget.

Forresten, kisten er altså tom på de billeder, de er fra i mandags og hun kom først i den i går. Og hun stod i køleskabet da vi havde hende hjemme, netop for hun ikke skulle rådne endnu.

Tak for svaret. var lidt dårlig ved, at spørge.

Åh, det lyder helt voldsomt, at hun var i køleskabet mens i havde hende hjemme. :s
Hvordan kunne i se hende, hvis hun stadig var i moderkagen? Dejligt, trods alt, at hun ikke var rådnet, så i bedre kan forholde jer til det. Hvis man kan pige det sådan.

Tusind tak for svar

Anmeld

6. oktober 2011

metski83

Håber i havde en god dag trods alt, og at i fik sagt et ordentligt farvel.

Nu har i et sted at besøge hende, og mindes hende.

Anmeld

6. oktober 2011

1000Ben

Kofoed. skriver:

Det blev en hurtig affære, hvor kun peter, præsten, kor"drengen" og jeg deltog, grundet regnvejret blev Anastasia passet af bedstemor.

Vi (eller de tre andre) startede med at synge vers 5-7 af "Hil dig frelser og forsonder", så talte præsten meget kort (noget med at mormor må passe hendes barnebarn og om det at miste et foster), derefter lage Peter "kisten" i graven, så læste præsten kort fra bibelen og vi sluttede af med de to sidste vers af "hil dig frelser og forsonder" - denne gang kunne jeg pippe med.

I får lige lidt billeder. Hun er blevet begravet oven på min mor, så min fars plads står stadig ledig.

Synes det var rart at det blev gjort, men havde mest af alt bare lyst til at tage hende med hjem igen (havde hende hjemme i 24 timer).

Åh har absolut ingen ord, ville bare ikke forlade tråden uden en kæmpe kolosal 

De kærligste hilsner

Stefanie 

Anmeld

6. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kofoed. skriver:

Hvor dejligt at i endelig kunne få sagt farvel, når nu det skulle være sådan. Tak fordi jeg måtte kigge med. Synes det er sejt, at du sådan kan dele det med andre.

God ide at ligge hende hvor hun gør. 

Anmeld

6. oktober 2011

twinny

Det lyder som en rigtig fin afsked.....  Hun får det godt hos mormor...

Anmeld

6. oktober 2011

Hailiesmom11

Kofoed. skriver:

Godt at mormor kan passe på hende..

Du får da lige en stor med herfra..

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Store  til jer.

Sikke en hård dag I har haft, men hun kunne da ikke få noget smukkere sted at hvile.

Kan godt forstå at humøret svinger lidt, og du skal også give dig selv lov til at sørge, det elsker du jo ikke Anastasia mindre af, måske tværtimod.

Håber I kan støtte hinanden, og give rum til at være ked af det og vred, det er helt naturligt.

Mange tak

Der blev smækket lidt med døre i går, men dagen i dag har haft en underlig ro over sig.

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

132319 skriver:

Tusind tanker til jer

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.