Tvillings b begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.439 visninger
123 svar
0 synes godt om
5. oktober 2011

Kofoed.

Det blev en hurtig affære, hvor kun peter, præsten, kor"drengen" og jeg deltog, grundet regnvejret blev Anastasia passet af bedstemor.

Vi (eller de tre andre) startede med at synge vers 5-7 af "Hil dig frelser og forsonder", så talte præsten meget kort (noget med at mormor må passe hendes barnebarn og om det at miste et foster), derefter lage Peter "kisten" i graven, så læste præsten kort fra bibelen og vi sluttede af med de to sidste vers af "hil dig frelser og forsonder" - denne gang kunne jeg pippe med.

I får lige lidt billeder. Hun er blevet begravet oven på min mor, så min fars plads står stadig ledig.

Synes det var rart at det blev gjort, men havde mest af alt bare lyst til at tage hende med hjem igen (havde hende hjemme i 24 timer).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Hvor er det smukt Betina. Jeg er rørt til tårer. Så fik i jeres afsked.

Jeg græder altid når "hil dig frelser og forsoner" bliver spillet. Den er så sigende.

Kan godt forstå du ville have hende med hjem igen. Men nu har i et sted hvor i kan gå hen. Og er sikker på mormor nk skal passe på hende.

Anmeld

5. oktober 2011

-Sigrid-

Ej hvor dejligt at mormor passer på tvilling b  Har hun et navn?

Anmeld

5. oktober 2011

Isabella_mor

rigtig smuk begravelse kan jeg forestille mig

dejligt at det gik godt. og rigtig flot gravsted  

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor er det smukt Betina. Jeg er rørt til tårer. Så fik i jeres afsked.

Jeg græder altid når "hil dig frelser og forsoner" bliver spillet. Den er så sigende.

Kan godt forstå du ville have hende med hjem igen. Men nu har i et sted hvor i kan gå hen. Og er sikker på mormor nk skal passe på hende.

Det har godt nok også været store tude dag herhjemme i dag, puha. Elsker også den sang, faktisk også derfor det blev den (blev også sunget til min mors begravelse).

Det er også rigtig dejligt og vi vil helst sikkert nyde det mange gange fremover.

Og igan tak for de søde ord og mange kram/hjerter.

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

-Sigrid- skriver:

Ej hvor dejligt at mormor passer på tvilling b  Har hun et navn?

Nej, vi valgte ikke at navngive hende. Tak

Anmeld

5. oktober 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

rigtig smuk begravelse kan jeg forestille mig

dejligt at det gik godt. og rigtig flot gravsted  

Synes den var rigtig fin, dog måtte vejret rigtig gerne have været bedre.

Tak

Anmeld

5. oktober 2011

Jakob'sMor

Lyder til det var et smuk farvel. Sødt at hun ligger ved din mor.

Anmeld

5. oktober 2011

Frøken J.

Hvor er det smukt og rørende søde Jeg er så glad for, at i fik muligheden for at få en ordentlig afsked på dén måde, så i altid har et sted i kan gå hen og mindes hende. Også når Anastasia bliver ældre

Anmeld

5. oktober 2011

ønskebørn74

Kofoed. skriver:

Det blev en hurtig affære, hvor kun peter, præsten, kor"drengen" og jeg deltog, grundet regnvejret blev Anastasia passet af bedstemor.

Vi (eller de tre andre) startede med at synge vers 5-7 af "Hil dig frelser og forsonder", så talte præsten meget kort (noget med at mormor må passe hendes barnebarn og om det at miste et foster), derefter lage Peter "kisten" i graven, så læste præsten kort fra bibelen og vi sluttede af med de to sidste vers af "hil dig frelser og forsonder" - denne gang kunne jeg pippe med.

I får lige lidt billeder. Hun er blevet begravet oven på min mor, så min fars plads står stadig ledig.

Synes det var rart at det blev gjort, men havde mest af alt bare lyst til at tage hende med hjem igen (havde hende hjemme i 24 timer).

Kæmpe krammer herfra!!!!

Kan godt forstå det var svært ikke at tage hende med hjem igen!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.