Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Se nu tuder jeg igen, hehe, gjorde jeg også første gang jeg læste dit svar (møg bærbar). Tak søde Synes nu det værste ved dit besøg, var da kapelbetjenten kom forbi. Nyder at folk spørger til hende, så jeg kan fortælle om hende - stolt mor til to Forresten har du tjekket din postkasse i dag?
Se nu tuder jeg igen, hehe, gjorde jeg også første gang jeg læste dit svar (møg bærbar).
Tak søde Synes nu det værste ved dit besøg, var da kapelbetjenten kom forbi. Nyder at folk spørger til hende, så jeg kan fortælle om hende - stolt mor til to
Forresten har du tjekket din postkasse i dag?
hehe. jeg er en ren sæbeopera. hehe eller noget..- men selvfølgelig er du en stolt mor til to. - to prinsesser Hvorfor var det hårdt da kapelmanden kom ind søde? - fordi i skulle snakke begravelse? - har ikke tjekket postkassen endnu, men det gør jeg da lige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: hehe. jeg er en ren sæbeopera. hehe eller noget..- men selvfølgelig er du en stolt mor til to. - to prinsesser Hvorfor var det hårdt da kapelmanden kom ind søde? - fordi i skulle snakke begravelse? - har ikke tjekket postkassen endnu, men det gør jeg da lige
Kofoed. skriver: Days of our life om igen Fordi at man ikke bare kunne udskyde det længere, han skulle jo have nogle svar.Gør det ja.
Days of our life om igen Fordi at man ikke bare kunne udskyde det længere, han skulle jo have nogle svar.Gør det ja.
nåé, ja men en gang skal jo være den første, hvis man kan sige det sådan. - så er postkassen tjekket. synes ikke rigtig der var noget, udover en masse ligegyldige reklamer, et brev til ulrik og HOV, et brev til mig! hæhæ. Hvis jeg ikke ligger med veer eller lige har født en time før, så vil vi meget gerne
anetteb skriver: nåé, ja men en gang skal jo være den første, hvis man kan sige det sådan. - så er postkassen tjekket. synes ikke rigtig der var noget, udover en masse ligegyldige reklamer, et brev til ulrik og HOV, et brev til mig! hæhæ. Hvis jeg ikke ligger med veer eller lige har født en time før, så vil vi meget gerne
Kofoed. skriver: Det jo det.Ja, man kan jo have hemmelige planer Det var det jeg håbede som svar, så må tøsen meget gerne komme aller senest på termin, så mor lige kan blive mentalt klar
Det jo det.Ja, man kan jo have hemmelige planer Det var det jeg håbede som svar, så må tøsen meget gerne komme aller senest på termin, så mor lige kan blive mentalt klar
ja tak hehe. hun må også gerne komme lidt før
anetteb skriver: ja tak hehe. hun må også gerne komme lidt før
Kofoed. skriver: Synes nu 11/11/11 er en sej dato at føde på. Prøver at overbevise peter om, at vi skal have en d 12/12/12, men han tjekker på den.
Synes nu 11/11/11 er en sej dato at føde på. Prøver at overbevise peter om, at vi skal have en d 12/12/12, men han tjekker på den.
hahaha. ja det kunne være fedt nok at føde den dag, men det sker sikkert ikke
anetteb skriver: hahaha. ja det kunne være fedt nok at føde den dag, men det sker sikkert ikke
Kofoed. skriver: Tak Det var meget hårdt - som skrevet, så kunne jeg kun synge to ord af vers 5 og så kom papiret ellers frem, puha. Men synes nu også det var nødvendigt.
Tak Det var meget hårdt - som skrevet, så kunne jeg kun synge to ord af vers 5 og så kom papiret ellers frem, puha. Men synes nu også det var nødvendigt.
Desværre aldrig en nem ting at ta afsked
Kofoed. skriver: Sikkert ikke. Men nogen gør, så hvorfor ikke os?
Sikkert ikke. Men nogen gør, så hvorfor ikke os?
jaa. man kan vel altid krydse fingre. vi må bare ud og gå to dage før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128