Tvillings b begravelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige... Er rørt til tåre... 

Et kæmpe knus skal I have... 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Kofoed.

JeNoVa skriver:

Smukt og rørende.

tak

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Christina.78 skriver:

Forstår jeg så udemærket, men så må du ty til hjælp fra nærmere familie eller andet som kan være der jos dig (hvis muligheden er der selvfølgelig)..hvis du ikke får lov at komme ud med din sorg æder det dig op indvendig..var selv tæt på at komme på det forkerte sidespor men blev trukket i og fik lov at åbne op..sig ja tak til al den hjælp I kan få..

og igen kram herfra

Min far og stedmor bor 700 meter væk, så de har allerede været en stor hjælp. Kender det også selv, det med at holde tingene tilbage, det hele kolapsede på min 17 års fødselsdag og fik den fornødende hjælp. Vil ikke tilbage til det igen.

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

LotteGabriella skriver:

pyyha, det rører mig dybt i hjertet

Nu ligger hun trygt i mormors arme og englene vil synge for dem, for altid

Tak

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

babymus77 skriver:

Også rørt til tårer, så smukt!!! Mormor passer på bebs!! Tusinder kram til jer;-) knusssssssss

Tak

Anmeld

6. oktober 2011

Zibi_84

Sikke en smuk afsked

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Nicolinesmor170510 skriver:

Tak for svaret. var lidt dårlig ved, at spørge.

Åh, det lyder helt voldsomt, at hun var i køleskabet mens i havde hende hjemme. :s
Hvordan kunne i se hende, hvis hun stadig var i moderkagen? Dejligt, trods alt, at hun ikke var rådnet, så i bedre kan forholde jer til det. Hvis man kan pige det sådan.

Tusind tak for svar

altså moderkagen var meget lille og faktisk lå hun i fosterhinde, hvor moderkagen jo sidder fast på, så øverst var moderkage, så 1 cm med kun fosterhinde og så hende, så der var ikke direkte kontant mellem moderkage og foster. Var det forståeligt?

Nu lå hun både i "kisten", men også i en papkasse med nogle kølelegmer og kulde, så det var rart luft tæt - men ja underligt, selvom det var nødvendigt.

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

metski83 skriver:

Håber i havde en god dag trods alt, og at i fik sagt et ordentligt farvel.

Nu har i et sted at besøge hende, og mindes hende.

Tak det tror jeg bestemt også bliver dejligt.

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Stefanie8 skriver:

Åh har absolut ingen ord, ville bare ikke forlade tråden uden en kæmpe kolosal 

De kærligste hilsner

Stefanie 

Mange tak

Anmeld

6. oktober 2011

Kofoed.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor dejligt at i endelig kunne få sagt farvel, når nu det skulle være sådan. Tak fordi jeg måtte kigge med. Synes det er sejt, at du sådan kan dele det med andre.

God ide at ligge hende hvor hun gør. 

Tror det ville være meget hårde for mig, vis jeg ikke havde kunne dele det herinde, har haft store problemer med at snakke om det hele, synes det er svært at sige højt, samtidig har jeg nu også noget på skrift fra da det skete, så jeg bliver ikke tvivl om hvordan og hvorledes, føleserne er nemme at huske, men man glemmer hurtigt detaljerne, så er det rart, at man bare skal kigge i sine gammel indlæg. Så deler nok mest for min egen skyld, men alle jeres søde ord er nu altid dejlige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.