Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

FieMus

Simon's moar <3 skriver:

Det var min absolut heller ikke ! Men det blev den Og den dag i dag, kunne jeg ikke ønske mig noget bedre ! 

Ja, de er super lækre! Og så behøver man ikke ha det med hjem samme dag som man køber det. Jeg havde en veninde med i butikken og hente det, og ham deres lager-mand, han pakkede det i bilen for os

Ja, nu er den planlagt!
Vil ikke undvære den for noget som helst

hvor lækkert! dt vil jeg tage ud og kigge på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Simon's moar <3

FieMus skriver:

Ja, nu er den planlagt!
Vil ikke undvære den for noget som helst

hvor lækkert! dt vil jeg tage ud og kigge på.

Præcis sådan har jeg det også !

Det kan jeg godt forstå. Jeg kunne selv vælge, om jeg ville ha træfarvet eller hvidmalet seng. Kunne også få en anden barnevogn, mod ekstrabetaling, men jeg synes det var helt fin, den der var med

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Simon's moar <3 skriver:

Præcis sådan har jeg det også !

Det kan jeg godt forstå. Jeg kunne selv vælge, om jeg ville ha træfarvet eller hvidmalet seng. Kunne også få en anden barnevogn, mod ekstrabetaling, men jeg synes det var helt fin, den der var med

dét må undersøges!

Anmeld

4. oktober 2011

Frøken Sørensen

Tror vi brugte omkring de 20.000... Men vi købte også alt fra nyt...

Anmeld

4. oktober 2011

SpunkenJo

FieMus skriver:

Nu er det første gang, så derfor vil jeg gerne have alt nyt 

Alt fra nyt kan blive en kostelig affære ....

Vi har ikke selv lagt aææe kronerne, men mener jeg regnede MG frem til 40-50.000 for ALT jeg anskæffer til bebs til de første 6 mdr..... Det var inkl. Klapvogn, autostol, stof leer, kravlegård, seng(e), tøj, barnevogn og meget meget mere!!!!

Men brugt fejler altså ingenting!!! Vi har efterhånden snekaster en helt del brugt siden, og det jeg nu mangler til den næste bebs blir altså hellere end gerne anskaffet brugt

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

SpunkenJo skriver:

Alt fra nyt kan blive en kostelig affære ....

Vi har ikke selv lagt aææe kronerne, men mener jeg regnede MG frem til 40-50.000 for ALT jeg anskæffer til bebs til de første 6 mdr..... Det var inkl. Klapvogn, autostol, stof leer, kravlegård, seng(e), tøj, barnevogn og meget meget mere!!!!

Men brugt fejler altså ingenting!!! Vi har efterhånden snekaster en helt del brugt siden, og det jeg nu mangler til den næste bebs blir altså hellere end gerne anskaffet brugt

puha. det var mange penge
kan bare ikke lige få mig selv til det, når det er mit første barn

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

GitteLucas skriver:

Tror vi brugte omkring de 20.000... Men vi købte også alt fra nyt...

det vil jeg også gerne

Anmeld

4. oktober 2011

Frøken Sørensen

FieMus skriver:

det vil jeg også gerne

Men det kommer jo så også an på man går efter og om man er heldig med nogle tilbud

Vi var heldige at finde en super fin tremmeseng i babysam som var sat ned til 600 kr fra 3000 kr...

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

GitteLucas skriver:

Men det kommer jo så også an på man går efter og om man er heldig med nogle tilbud

Vi var heldige at finde en super fin tremmeseng i babysam som var sat ned til 600 kr fra 3000 kr...

går helt sikkert efter tilbud!

Anmeld

4. oktober 2011

SpunkenJo

FieMus skriver:

puha. det var mange penge
kan bare ikke lige få mig selv til det, når det er mit første barn

Hva kan du ikke få dig selv til??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.