Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

FieMus

Pernille08 skriver:

Vi købte alt fra nyt ...
Og vi har brugt omkring de 20000 kr .. Men vi er heller ikk gået på kompromi med noget ..

det kan jeg næsten fornemme  
Håber stadig på at komme under de 10.000  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

FieMus

Hendemichelle skriver:

Vi har købt en Emmaljunga Big Star Supreme fra ny.

For selve barnevognen gav vi 6300 kr. 

Dertil kommer liften til 1100

En pakke med madrasser, dyner, regnslag og myggenet koster 1500 kr.

Altså lige knap 9000 kr. Så er der kun 1000 kr tilbage til alt andet, hvis i vil holde jer under 10000 kr. MEN, man kan også sagtens finde en Emmaljunga på tilbud! 

åååh! tilbud tilbud tilbud  

Anmeld

4. oktober 2011

LuciaLiann

Her er vi også to studerende så vi står lidt i samme situation.

Vi regner nok med at bruge omkring 7000. og forhåbentligt kan vi arve både tremmeseng og en del tøj..

Barnevogn køber vi fra www.flip-flap.dk .. der er ALT med. det er dog kombivogne. Der er også autostol med til nyfødt. Det hele koster 3600 for deres vogne m. klapvognsdel, lift autostol, pusletaske og div regnslag og myggenet...

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

LuciaLiann skriver:

Her er vi også to studerende så vi står lidt i samme situation.

Vi regner nok med at bruge omkring 7000. og forhåbentligt kan vi arve både tremmeseng og en del tøj..

Barnevogn køber vi fra www.flip-flap.dk .. der er ALT med. det er dog kombivogne. Der er også autostol med til nyfødt. Det hele koster 3600 for deres vogne m. klapvognsdel, lift autostol, pusletaske og div regnslag og myggenet...

hvor fantastisk at du viste mig den side!  
fantastisk. der bliver godt nok sparet penge nu!  

Anmeld

4. oktober 2011

Hendemichelle

FieMus skriver:

åååh! tilbud tilbud tilbud  

.
Åh ja forresten, så er både min kæreste og jeg studerende, så det kan godt lade sig gøre! 

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Hendemichelle skriver:

.
Åh ja forresten, så er både min kæreste og jeg studerende, så det kan godt lade sig gøre! 

vil jeg da håbe! 

Anmeld

4. oktober 2011

mortilnoahogmelina

FieMus skriver:

det kan jeg næsten fornemme  
Håber stadig på at komme under de 10.000  

Nu har jeg lige læst hele din tråd .

Og jeg vil på ingen måde tage håbet fra dig eller lyde sur ..

Men hvis du gerne vil have en emmalgunga eller odder barnevogn , så er det umuligt at holde det under 10 hvis alt skal være nyt ..

Vi har en emmalgunga og vi gavn knapt 9 uden madres eller og myggenet ..

Vi fik tremmesengen og autostolen af min mor .. Så alene de tog ting der sparet vi 4000 kr .. vi fik os 2 dyner en masse tøj af hende . og det er os dyrt ..
Men vil da lige fortælle dig at de har babydyner og puder i super kvali på tilbud i babysam til 90 kr lige nu ..

så hvis vi havde købt alt selv havde vi nok nåede de 25-3000

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Pernille08 skriver:

Nu har jeg lige læst hele din tråd .

Og jeg vil på ingen måde tage håbet fra dig eller lyde sur ..

Men hvis du gerne vil have en emmalgunga eller odder barnevogn , så er det umuligt at holde det under 10 hvis alt skal være nyt ..

Vi har en emmalgunga og vi gavn knapt 9 uden madres eller og myggenet ..

Vi fik tremmesengen og autostolen af min mor .. Så alene de tog ting der sparet vi 4000 kr .. vi fik os 2 dyner en masse tøj af hende . og det er os dyrt ..
Men vil da lige fortælle dig at de har babydyner og puder i super kvali på tilbud i babysam til 90 kr lige nu ..

så hvis vi havde købt alt selv havde vi nok nåede de 25-3000

håber på en del gaver, men nu må vi se  
Og om drømmen om en emmeljunga går i opfydelse, tvivler jeg også på  

Anmeld

4. oktober 2011

mortilnoahogmelina

FieMus skriver:

håber på en del gaver, men nu må vi se  
Og om drømmen om en emmeljunga går i opfydelse, tvivler jeg også på  

dog ikk der falder lidt gaver af fra bedsteforældrene ?? ja det er selvfølgelig ikk alle der er sådan .. men ejg kan bare se mange her inde tit har fået en barnevogn osv af bedsteforældrene .. Og det er jo en stor og dyr post ..

Mne jeg vil bare lige sige , du kan finde de floteste og fedeste barnevogne emmalgunga eller odder på dba til 5000 6000 kr som kun er brugt et par gange .. Jeg fandt en forleden og jeg ærger mig sådan over vi købte ny , for vi kunne havde sparet penge der .

Men kender dit princip alt nyt til første barn jeg havde det slev sådan .. men set i bakspejlet ville jeg gerne have købt en brugt ny for mange er sku næsten ikk brugt fordi de er et fejlkøb ..

Anmeld

4. oktober 2011

Simon's moar <3

FieMus skriver:

Jeg har også et budget på 10.000, da jeg heller ikke synes at jeg kan bruge mere på det. Den startpakke lyder godt nok fristende. Det må jeg lige have undersøgt.  
ja, jeg er lidt pyldret med det der genbrug, ikke at der er noget problem i genbrug, men det er mit første barn, og så vil jeg bare så gerne have det hele helt nyt.

jeg må til Herning, kan jeg høre Det lyder i hvert fald spændende
Tusind tak! og tillykke med din dejlige dreng.  

http://www.outlet-messen.dk/Outletmessen/Outlet-Messen.aspx

Her er et link til messen i Herning

Bare rolig, tror skam ikke du er den eneste der er sådan
Til den næste, som nok er lidt mere planlagt, vil jeg også ha alt fra nyt

Den er rigtig smart den startpakke, tror også man kan få den i andre babyforreninger, jeg har bare været rigtig glad for den fra Kære Børn Ingen problemer har der været overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.