Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2011

FieMus

B&J skriver:

vores barnevogn kostede 3000kr sidste år også en pakke med dyne fluenet regnslag osv. til 1000kr

sengen kostede 600kr en der er brugt

bæresele baby björn ny kan ikke huske prisen.

men kommer der ikke noget udsalg på barnevogne osv efter jul måske der kan du jo spare en del men det hele handler jo også om hvad mærker du vil have jeg ville ønske jeg kunne få en emmaljunga barnevogn men have ikke de penge så købt en billig barnevogn og en lækker emmaljunga klapvogn

har fundet en masse gode startpakker, som ikke er så dyre, men fine produkter i. så det er nok noget i den stil jeg vil gå efter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

B&J

FieMus skriver:

har fundet en masse gode startpakker, som ikke er så dyre, men fine produkter i. så det er nok noget i den stil jeg vil gå efter  

det lyder som en super god ide

Anmeld

6. oktober 2011

MorDk

FieMus skriver:

Nu er det første gang, så derfor vil jeg gerne have alt nyt 

Den mening havde jeg også i starten...men da pengene er små kommer man på bedre tanker. Jeg har arvet en del (i god stand) og har også købt nyt. MEN husk det er SÅ kort tid de små bruger det så det er smart ikke at købe alt for meget nyt! MEN selvfølgelig er det altid dejligt at få noget nyt til sin guldklump. Vivar også heldige at få en del ting fra familien (gave) Men man bruger jo mange penge på de små... så man kan lige så godt fra start gøre op med sig selv hvordan man vil prioterer... *S*

Anmeld

6. oktober 2011

FieMus

MorDk skriver:

Den mening havde jeg også i starten...men da pengene er små kommer man på bedre tanker. Jeg har arvet en del (i god stand) og har også købt nyt. MEN husk det er SÅ kort tid de små bruger det så det er smart ikke at købe alt for meget nyt! MEN selvfølgelig er det altid dejligt at få noget nyt til sin guldklump. Vivar også heldige at få en del ting fra familien (gave) Men man bruger jo mange penge på de små... så man kan lige så godt fra start gøre op med sig selv hvordan man vil prioterer... *S*

Jeg håber også på et par gaver hihi

Anmeld

6. oktober 2011

Tona

FieMus skriver:

Hej dejlige damer  

Jeg vil lige høre jer..hvor mange penge brugte i inden fødslen på jeres små bebser?

Kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget der skal lægges til side!  

Vi lagde 1000 kr til side i måneden og købte så løbende ind under graviditeten. Det skal så siges at vi er glade for genbrug og at det meste af tøjet og barnevognen således var fra genbrug.

Anmeld

6. oktober 2011

FieMus

Amandas-mor skriver:

Vi lagde 1000 kr til side i måneden og købte så løbende ind under graviditeten. Det skal så siges at vi er glade for genbrug og at det meste af tøjet og barnevognen således var fra genbrug.

Okay regner også med at købe sådan lidt hen ad vejen.

Anmeld

6. oktober 2011

Muffin_girl

FieMus skriver:

Hej dejlige damer  

Jeg vil lige høre jer..hvor mange penge brugte i inden fødslen på jeres små bebser?

Kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget der skal lægges til side!  

Altså jeg har allerede brugt 780 kr . Og er ikke gravid endnu.. Men jeg kan desværre ikke fortælle dig det.. 

Vil bare sige shop løs,det gør jeg

Anmeld

7. oktober 2011

FieMus

AalborgPigen skriver:

Altså jeg har allerede brugt 780 kr . Og er ikke gravid endnu.. Men jeg kan desværre ikke fortælle dig det.. 

Vil bare sige shop løs,det gør jeg

dét gør jeg også har allerede købt en del

Anmeld

7. oktober 2011

K&S

tanja. skriver:

jamen alt efter hvor langt du er og hvilken barnevogn du vil have, så kan der nogen gange være ret lang bestillingstid på dem Altså vi fik en RIGTIG fin barnevogn fra bilka af svigerfamilien og den er bare kanon, der var lift, madresser, myggenet og regnslag med til

MEN der er rigtig mange der rakker den slags "billig" vogne ned

Ellers så tænk på at tremmesengen er der faktisk ikke brug for i starten, Lærke sov de første tre mdr i sin lift inde ved os

Men ville nok købe de små ting og så samtidig lægge penge fra til de større ting som barnevogn, seng og autostol

håber ikke det blev for rodet

Og IKEA har en masse fine tremmesenge til mellem 3-500 kroner

Anmeld

7. oktober 2011

raca

den 1. købte vi ny barnevogn til.. til ca 6000+ autostol til ca 1200kr.. også 2 sæt tøj.. og en tremme seng.. madres og dyne.. så vil tro 8000kr..

nr 2.. tja ingenting.. jo måske for 100kr tøj..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.