Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej dejlige damer Jeg vil lige høre jer..hvor mange penge brugte i inden fødslen på jeres små bebser?
Kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget der skal lægges til side!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FieMus skriver: Hej dejlige damer Jeg vil lige høre jer..hvor mange penge brugte i inden fødslen på jeres små bebser? Kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget der skal lægges til side!
Jeg brugte ikke særlig meget .. Måske mellem 8 og 12.000
hmm tror vi har brugt en 6000 kroner, men vi har så også købt en billig banrvogn da manden dengang var arbejds søgende
Puha. Så der skal i hvert fald en del penge til
nettemor skriver: Det kommer jo meget an på om du ønsker alt nyt eller om du godt kan bruge brugte ting..
Det kommer jo meget an på om du ønsker alt nyt eller om du godt kan bruge brugte ting..
Nu er det første gang, så derfor vil jeg gerne have alt nyt
Hm. Nok omkring de 12-15.000
tanja. skriver: Vi brugte faktisk ikke særlig meget tror maks 3-4000 kr, de kommende bedsteforældre ville rigtig gerne Købe barnevogn og tremmeseng og det var de dyreste ting
Vi brugte faktisk ikke særlig meget tror maks 3-4000 kr, de kommende bedsteforældre ville rigtig gerne Købe barnevogn og tremmeseng og det var de dyreste ting
Håber også bedsteforældrene vil hjælpe lidt! Er jo ikke så gammel, eller rig!
rikkeregnbue skriver: Hm. Nok omkring de 12-15.000
HOLD DA OP! ..
- så skal der spares.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128