Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Chevro

Jeg ville også helst have alt nyt, medmindre det er af den tætteste familie, hvor man ved hvor det kommer fra osv. :-) men ja, det er dyrt - det bliver ikke sjovt den dag vi skal ud og købe ind ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Ranarupta

Jeg ved det ikke. 
Men vi købte en brugt Odder-barnevogn til 4000 og det kunne ikke ses, at den var brugt.

Jeg vil anbefale dig at tænke over, om du kan gå på kompromis mht. brugt >< nyt.
Noget er fuldstændigt ligegyldigt, om det er nyt og andet ikke.

Men der er rigtigt mange penge at spare!

Anmeld

4. oktober 2011

JonTri

Nu har jeg fået to unger... Tro mig... Det eneste der bør være i huset ved ankomst er: barnevogn, dyne, lift eller anden dims, madras, stofbleer, bleer, tøj til den lille... Og ammeindlæg. Sele, cremer, badekar, puslefaciliteter mm kan blive gode barselsgaver eller komme hen ad vejen. Barnet har egentlig bare brug for mor og far - ren ble og varmt tøj. Da jeg fik min første skyndte vi os ud og købe - gerne brugt - En gjorde nogle dumme brugtkøb så endte med at købe nyt oveni. Da nr 2 kom havde vi lært at slå koldt vand i blodet:-). Men ønsker du alt fra start er 15-20.000 ik urealistisk.

Anmeld

4. oktober 2011

Mor til Ella

FieMus skriver:

hvor langt er du henne?  
Jeg har det bare svært med genbrudsting, nu når det er den første  

Jeg er i uge 21, fik lige af vide i fredags at vi venter en lille pige, det glæder vi os rigtig meget til

Kan jeg godt forstå, men man skal have lidt i baghovedet at mange ting til de helt små kan bruges så kort tid, hvor jeg så hellere vil "gemme" mine surt optjente penge til noget jeg kan bruge bare lidt længere Og selvom man ringer på noget er der jo ikke nogen der siger man ikke kan kører sin vej hvis varen ikke valder i ens smag Som sagt er jeg selv bleven overrasket over hvor fine ting jeg har købt, og har faktisk ALDRIG købt noget brugt før

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Pernille08 skriver:

dog ikk der falder lidt gaver af fra bedsteforældrene ?? ja det er selvfølgelig ikk alle der er sådan .. men ejg kan bare se mange her inde tit har fået en barnevogn osv af bedsteforældrene .. Og det er jo en stor og dyr post ..

Mne jeg vil bare lige sige , du kan finde de floteste og fedeste barnevogne emmalgunga eller odder på dba til 5000 6000 kr som kun er brugt et par gange .. Jeg fandt en forleden og jeg ærger mig sådan over vi købte ny , for vi kunne havde sparet penge der .

Men kender dit princip alt nyt til første barn jeg havde det slev sådan .. men set i bakspejlet ville jeg gerne have købt en brugt ny for mange er sku næsten ikk brugt fordi de er et fejlkøb ..

Det gør der nok har en dejlig familie, som altid har været meget gavmilde, og har ikke holdt sig tilbage med gaver og sådan og især når det er deres første barnebarn! Så er det jo ekstra spændende!

Okay, tak, der vil jeg lige kigge lidt

Jeg er sikker på at jeg også indser at jeg burde have tænkt anderledes på et tidspunkt. Meeeen lige nu, så er det mit første barn

Anmeld

4. oktober 2011

Den lykkelige

Tror vi brute mellem 15-17.000 kr.. men det varogså med istandsættelse af hendes værelse..

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Simon's moar <3 skriver:

http://www.outlet-messen.dk/Outletmessen/Outlet-Messen.aspx

Her er et link til messen i Herning

Bare rolig, tror skam ikke du er den eneste der er sådan
Til den næste, som nok er lidt mere planlagt, vil jeg også ha alt fra nyt

Den er rigtig smart den startpakke, tror også man kan få den i andre babyforreninger, jeg har bare været rigtig glad for den fra Kære Børn Ingen problemer har der været overhovedet

Tusind tak! kigger det igennem nu.

Altså, denne her graviditet var LANGT fra planlagt, men jeg skal have mit barn, og glæder mig ekstremt!

Har kigget en del på de der babystartpakker, og det ser jo dejligt ud!

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Chevro skriver:

Jeg ville også helst have alt nyt, medmindre det er af den tætteste familie, hvor man ved hvor det kommer fra osv. :-) men ja, det er dyrt - det bliver ikke sjovt den dag vi skal ud og købe ind ;-)

Sådan har jeg det også
Har to små søskende på 5 måneder nu, og der vil jeg selvfølgelig gerne arve lidt men ja, tætteste familie!
jeg glæder mig helt vildt til at købe ind! meeen ikke til at se beløbet

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Ranarupta skriver:

Jeg ved det ikke. 
Men vi købte en brugt Odder-barnevogn til 4000 og det kunne ikke ses, at den var brugt.

Jeg vil anbefale dig at tænke over, om du kan gå på kompromis mht. brugt >< nyt.
Noget er fuldstændigt ligegyldigt, om det er nyt og andet ikke.

Men der er rigtigt mange penge at spare!

det var billigt! - selvom det var brugt.
jeg har to søskende, på 5 måneder, så arver da, men det er fra tætteste familie, og det kan jeg gå med til

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

JonTri skriver:

Nu har jeg fået to unger... Tro mig... Det eneste der bør være i huset ved ankomst er: barnevogn, dyne, lift eller anden dims, madras, stofbleer, bleer, tøj til den lille... Og ammeindlæg. Sele, cremer, badekar, puslefaciliteter mm kan blive gode barselsgaver eller komme hen ad vejen. Barnet har egentlig bare brug for mor og far - ren ble og varmt tøj. Da jeg fik min første skyndte vi os ud og købe - gerne brugt - En gjorde nogle dumme brugtkøb så endte med at købe nyt oveni. Da nr 2 kom havde vi lært at slå koldt vand i blodet:-). Men ønsker du alt fra start er 15-20.000 ik urealistisk.

Jeg regner også stærkt med at købe lidt hen ad vejen. langt fra det hele med det samme

Men tak for din besked, dejligt at vide lidt om hvad jeg SKAL have klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.