Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

FieMus

Lollo1987 skriver:

Jeg er i uge 21, fik lige af vide i fredags at vi venter en lille pige, det glæder vi os rigtig meget til

Kan jeg godt forstå, men man skal have lidt i baghovedet at mange ting til de helt små kan bruges så kort tid, hvor jeg så hellere vil "gemme" mine surt optjente penge til noget jeg kan bruge bare lidt længere Og selvom man ringer på noget er der jo ikke nogen der siger man ikke kan kører sin vej hvis varen ikke valder i ens smag Som sagt er jeg selv bleven overrasket over hvor fine ting jeg har købt, og har faktisk ALDRIG købt noget brugt før

Neeeej, tillykke!! hvor er det dejligt at få ad vide.

jeg skal nok også bare vende mig til tanken om at have noget brugt til min lille baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

FieMus

Den lykkelige skriver:

Tror vi brute mellem 15-17.000 kr.. men det varogså med istandsættelse af hendes værelse..

Værelset må vente til vi får en større lejlighed, lige pt. bor vi i en etværelses, men der er heldigvis nok plads til den lille

Anmeld

4. oktober 2011

Den lykkelige

FieMus skriver:

Værelset må vente til vi får en større lejlighed, lige pt. bor vi i en etværelses, men der er heldigvis nok plads til den lille

Det kan også sagtens vente.. vores bruger ikke sit endnu.. men vi lavede det alligevel klar fordi vi var igang med alle værelser på 1. salen..  Men tror vi brugte 13-15 tusind på baby ting  men kan gøres meget billigere jo  og meget afalt det vi købte har vi aldrig fået brugt men solgt videre igen..

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Den lykkelige skriver:

Det kan også sagtens vente.. vores bruger ikke sit endnu.. men vi lavede det alligevel klar fordi vi var igang med alle værelser på 1. salen..  Men tror vi brugte 13-15 tusind på baby ting  men kan gøres meget billigere jo  og meget afalt det vi købte har vi aldrig fået brugt men solgt videre igen..

det er så svært synes jeg

håber 10.000 er nok!

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Den lykkelige skriver:

håber 10.000 er nok!

Anmeld

4. oktober 2011

Den lykkelige

FieMus skriver:

håber 10.000 er nok!

Ja det kan du sagtens.. Hvis du køber brugt kan det gøres meget billigere..

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Den lykkelige skriver:

Ja det kan du sagtens.. Hvis du køber brugt kan det gøres meget billigere..

ja, meeeen det kan jeg ikke få mig selv til.

Anmeld

4. oktober 2011

Den lykkelige

FieMus skriver:

ja, meeeen det kan jeg ikke få mig selv til.

Nå ja ok.. så ved jeg ikke

Anmeld

4. oktober 2011

FieMus

Den lykkelige skriver:

Nå ja ok.. så ved jeg ikke

må se hvad det bliver til

Anmeld

4. oktober 2011

Simon's moar <3

FieMus skriver:

Tusind tak! kigger det igennem nu.

Altså, denne her graviditet var LANGT fra planlagt, men jeg skal have mit barn, og glæder mig ekstremt!

Har kigget en del på de der babystartpakker, og det ser jo dejligt ud!

Det var min absolut heller ikke ! Men det blev den Og den dag i dag, kunne jeg ikke ønske mig noget bedre ! 

Ja, de er super lækre! Og så behøver man ikke ha det med hjem samme dag som man køber det. Jeg havde en veninde med i butikken og hente det, og ham deres lager-mand, han pakkede det i bilen for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.