Penge på de dejlige børn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

FieMus

JJH skriver:

Du kan sagtens købe alt i nyt for 10000, hvis du vælger en billig kvalitet, og afhængig af brug kan det også være ganske fint.

Vi er en aktiv familie der bor på landet og vælger derfor brugt, men i god kvalitet og ender også ca. på 10.000.

Det afhænger af levestil og krav til produkterne.

Jeg har heldigvis en familie, der vil hjælpe så min drøm om alt nyt kan gå i opfyldelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

FieMus

LunaLykke skriver:

Vi fik rigtig mange ting foræret, så vi har ikke brugt særlig mange penge. Tror vi rundt regnet har brugt 5000 på tøj, stofbleer, puslebord, sutter og andre diverse småting. Men det kommer jo an på om man vil købe alt fra nyt eller om man er ok med brugte ting. Hvis ikke vi havde fået foræret vores (dyre nye) barnevogn, så havde jeg altså bare købt en brugt

Det får vi også heldigvis. Så det er dejligt og på den måde kan jeg jeg godt få de nyt ting jeg ønsker mig

Anmeld

5. oktober 2011

SpunkenJo

FieMus skriver:

Det handler ikke kun om barnet. Også mig, jeg vil bare gerne have nye ting som ingen har brugt, når jeg skal igang med et så stort og nyt kapital i mit liv.

Har du pengene til det?

Det er nok ikke under 20.000 hvis du skal ha ele molevitten fra nyt af.

- jeg vil også gerne har en ny Audi A8 så hele min familie kan være godt kørende, men reslistiskt vil vi gældsætte os for at ku opfylde den drøm. Det er det ikke værd!! Så vi er meget glade for vores Ford Mondeo St. istedetfor

Anmeld

5. oktober 2011

lycly

FieMus skriver:

Det får vi også heldigvis. Så det er dejligt og på den måde kan jeg jeg godt få de nyt ting jeg ønsker mig

Ja, det ER også klart fedest med nye ting (de er bare så skide dyre altså..) hehe

Anmeld

5. oktober 2011

Leneur

Jeg brugte nok rundt regnet 2000 kr i starten men er også velsignet med en søster der har 2 dejlige piger og både havde gemt barnevogn, masser af tøj og legetøj fra dem af, så skulle kun ud og købe seng, puslebord, dyner, gardiner og andre småting. Selvfølgelig skulle min prinsesse også have noget helt nyt og det fik hun og resten af familien købte også noget til hende men da jeg er en alenemor med deltidsarbejde var der ikke meget at rutte med, så alt det jeg kunne få, tog jeg imod med kyshånd.

Anmeld

6. oktober 2011

FieMus

SpunkenJo skriver:

Har du pengene til det?

Det er nok ikke under 20.000 hvis du skal ha ele molevitten fra nyt af.

- jeg vil også gerne har en ny Audi A8 så hele min familie kan være godt kørende, men reslistiskt vil vi gældsætte os for at ku opfylde den drøm. Det er det ikke værd!! Så vi er meget glade for vores Ford Mondeo St. istedetfor

Altså, oprettede jo indlægget for at finde ud af hvad folk havde brugt, på nye ting. Så ja, det har jeg, har masser af tid til at spare op. 

Anmeld

6. oktober 2011

FieMus

LunaLykke skriver:

Ja, det ER også klart fedest med nye ting (de er bare så skide dyre altså..) hehe

ja nemlig!  

Anmeld

6. oktober 2011

FieMus

LunaLykke skriver:

ja nemlig!  

Anmeld

6. oktober 2011

FieMus

Leneur skriver:

Jeg brugte nok rundt regnet 2000 kr i starten men er også velsignet med en søster der har 2 dejlige piger og både havde gemt barnevogn, masser af tøj og legetøj fra dem af, så skulle kun ud og købe seng, puslebord, dyner, gardiner og andre småting. Selvfølgelig skulle min prinsesse også have noget helt nyt og det fik hun og resten af familien købte også noget til hende men da jeg er en alenemor med deltidsarbejde var der ikke meget at rutte med, så alt det jeg kunne få, tog jeg imod med kyshånd.

Jeg er den første, som giver mine forældre et barnebarn, og mine bedsteforældre et oldebarn, så håber også at der falder lidt af hos dem - det er jo også nyt og spændende for dem!

Anmeld

6. oktober 2011

B&J

vores barnevogn kostede 3000kr sidste år også en pakke med dyne fluenet regnslag osv. til 1000kr

sengen kostede 600kr en der er brugt

bæresele baby björn ny kan ikke huske prisen.

men kommer der ikke noget udsalg på barnevogne osv efter jul måske der kan du jo spare en del men det hele handler jo også om hvad mærker du vil have jeg ville ønske jeg kunne få en emmaljunga barnevogn men have ikke de penge så købt en billig barnevogn og en lækker emmaljunga klapvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.